Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähihoitaja mutta en jaksa liikaa ihmiskontakteja. Mitä töitä hakisin?

Vierailija
25.03.2024 |

Asiakkaat/asukkaat/potilaat on ihan ok. He ovat oma persoonansa ja autan heitä työkseni mielelläni.

Kaikki muu sitten risoo niin, että väsyn ihan valtavasti. Eli työkaverit (liikaa ihmisiä ja pulinaa), palaverit, ihmisiä joka puolella, koko ajan, kaikki puhuu ja tuovat omaa agendaa. Wäää! Aivokaaos. 

Ajattelin yököksi kysyä. Kotihoitokin vois olla ok mutta ei ole autoa/korttia. 

Ikä-ihmisten puolella. Ehdotuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoito tai palveluasuminen jossa asiakkaat on niin lähekkäin ettei tarvitse autoa. Mä teen joka viikko keikkaa kotihoidossa eikä tarvitse osallistua työyhteisön palavereihin yms tai muutenkaan juuri nähdä työkavereita. 

Vierailija
2/6 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanginvartijaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleen koulutus

Vierailija
4/6 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukoparantajan hommat kuulostaisi sinulle omimmilta.

Vierailija
5/6 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin tehtaaseen töihin. Tylsää, monotonista työtä, mutta ei tarvitse miettiä töitä, ķun työvuoro loppuu. Säännöllinen, tylsä työ, josta saa paremman palkan. Ei tarvitse olla omaisten kanssa tekemisissä, eikä pestä persauksia, eikä kirjata turhuuksia. Pakkaat leipää pusseihin,kuuntelet äänikirjoja ja lähdet kotiin. 

Vierailija
6/6 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin tehtaaseen töihin. Tylsää, monotonista työtä, mutta ei tarvitse miettiä töitä, ķun työvuoro loppuu. Säännöllinen, tylsä työ, josta saa paremman palkan. Ei tarvitse olla omaisten kanssa tekemisissä, eikä pestä persauksia, eikä kirjata turhuuksia. Pakkaat leipää pusseihin,kuuntelet äänikirjoja ja lähdet kotiin. 

Kyllä kiitos! Pitääkin katsoa löytyskö sellasta hommaa tästä läheltä. :) AP 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän