Opetelkaa kalastamaan.
Kalastus on hyödyllinen herrastus ja rahaa säästyy jos saa kalaa niin ei tarvii kaupasta ostaa niitä jauhelihapaketteja. Itse kalastan ja viikossa voi saada kuukauden ruuat.
Kommentit (60)
Kaupasta saa seitä ja kalapuikkoja. Järvestä merenneitoja, sillipurkkeja ja lahnoja.
Minä teen töitä. Puolessa päivässä tienaan kalaa kuukauden jokaiselle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuha maksoi 35 euroa kilo. Olet kyllä todella hyvä palkkainen.
Töiden teko on mukavampaa kuin kalastaminen.
Hyvä juttu ja tietää että tuoretta kalaa. Mukava ulkoilla ja uni maistuu hyvältä. Jatka hienoa harrastusta ja omat saaliit pannulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olenkin. Nettona reilut 200€/päivä jos laskee että kuussa on 22 työpäivää. Bonukset lisäksi kerran vuodessa.
Työttömillä on aikaa kalastaa joten miksi ne makoilee vaan kotona vauva palstalla. Sitten valittavate ttei rahat riitä ruokaan kun meren rannalta saa nyt keväällä siikaa vaikka. Ahvenia tulee kesästä syksyyn.
No sinähän et saa edes ahventa hengiltä :)
Ei kalat riitä kaikille työttömille, jos sitä tarkoitit.
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta saa seitä ja kalapuikkoja. Järvestä merenneitoja, sillipurkkeja ja lahnoja.
Hahahah! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olenkin. Nettona reilut 200€/päivä jos laskee että kuussa on 22 työpäivää. Bonukset lisäksi kerran vuodessa.
Kyllä kotimaista purkkikalaa ostaa tuolla, Siihen ne monen taidot loppuu.
Meillä on syödään iltapalaksi usein ahvenfilettä. Mikä sen parempaa. Opetelkaa ihmeessä kalastamaan. Liikuntaa, ulkoilua ja hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kalastuslupa on sairaan kallis
Niin on. Pelkkää ihmisen riistoa
Tää on vähän sama kuin "menkää mustikkaan". Sitten kun sinne menee, niin kaikki on jo kerätty. Maaseudulla marjoja riittää, mutta aika moni asuu kaupungissa.
Mato-ongelle voi mennä ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Kalastuslupa on sairaan kallis
Pilkkiä- onkia saat ilman lupaa. Eri asia jos esimerkiksi istutettu kirjolohta tms.
Meinaatko, että Suomen kalakanta on riittävän hyvä, jotta sillä ruokkisi tämän kansan? Itämerestä ei enää nouse kalaa kuten ennen. Järvistä saa jotain hikistä haukea.
Osaan kalastaa. En vain pidä siitä, mieluummin ostan kalani kauppahallista. Jauhelihaa en syö.