Aivan tuskallista odottaa, että nainen kiihottuis
Hän kun viellä harhailee ajatuksissaan aivan muissa maailmoissa. Yritä siinä sitten jotain esileikkiä tai kiihottamista. Parisuhteessa siis
Kommentit (33)
Kannattaa etsiä nainen, joka tykkää ja haluaa seksiä. Ihan liian monta vuotta sinnittelin liitossa, jossa naista ei seksi kiinnostanut käytännössä lainkaan.
Nyt on sellainen naisystävä ettei meinaa mukana pysyä. Ja elämä on taas mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä raiskauksen ja saamattomuuden ero on hiuksenhieno, jos sitä edes on. Nainen sen päättää, onko mies raiskari vai tuhkamuna.
Ihan on miehestä itsestä kiinni, saako naisen halukkaaksi seksiin vai eikö saa. Ihmeitä odottamalla ei varmasti saa. Sillä on hitosti merkitystä naisen haluilla mitä mies tekee tunteja tai päiviä ennen seksiin ryhtymistä. Naisen halut riippuu nosta edeltäneistä tunneista, sängyssä on jo pskat housussa halujen sytyttämisessä. Siitä riippuu epänonnistumisen ja onnistumisen ero. Mieshän on epäonnistunut, jos ei saa naistaan halukkaaksi. Turha siinä on naista haukkua omasta epäonnistumisestaan. Tällä idealla itse mennyt koko ikäni, eikä ole tarvinnut koskaan olla puuteessa, sitten teini-iän..
Ja kuivaa pillua tarjolla kerran viikossa. Todella hyvin onnistuttu, kun saa liukkarilla voideltua säälipillua!
Mikä hemmetti siinä on, ettei mies voi ottaa itselleen miestä. Ongelma ratkeaisi sillä, että Ap etsisi itselleen miehen, jonka kanssa halut kohtaa.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä raiskauksen ja saamattomuuden ero on hiuksenhieno, jos sitä edes on. Nainen sen päättää, onko mies raiskari vai tuhkamuna.
Ihan on miehestä itsestä kiinni, saako naisen halukkaaksi seksiin vai eikö saa. Ihmeitä odottamalla ei varmasti saa. Sillä on hitosti merkitystä naisen haluilla mitä mies tekee tunteja tai päiviä ennen seksiin ryhtymistä. Naisen halut riippuu nosta edeltäneistä tunneista, sängyssä on jo pskat housussa halujen sytyttämisessä. Siitä riippuu epänonnistumisen ja onnistumisen ero. Mieshän on epäonnistunut, jos ei saa naistaan halukkaaksi. Turha siinä on naista haukkua omasta epäonnistumisestaan. Tällä idealla itse mennyt koko ikäni, eikä ole tarvinnut koskaan olla puuteessa, sitten teini-iän..
Sinähän nimenomaan et saa naista halukkaaksi. Koska teillä on menty aina mankelipillun ehdoilla. Siis ihan yksi ja sama mitä sinä olet edellisenä päivänä tehnyt tai ollut tekemättä.
Mieheni ei suhteen aikana oikein koskaan innostunut seksistä. Ei koskaan tehnyt mitä pyysin, aina oli vastaus "kun tuntuu oudolta/ei innosta minua". Minä lähdin kaikkeen mitä hän pyysi (aika vähän) paitsi sitomiseen. Hän kyllä usein myönsi että tilanne ei ole minulle reilu. Muuten oikein hyvä mies, oikein ihana. Nykyään asutaan erillään mutta ollaan ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuivaa pillua tarjolla kerran viikossa. Todella hyvin onnistuttu,
No voi sua reppanaa, niinkö sulle on käynyt. Itse saanut aina vain halukasta nuolemisen ja kullin kipeää naista. Säännölliset orgasmit pitäneet pillun ja pillun lihakset teräkunnossa. Parasta treeniä pillulle ja orgasmeja ei tunnetusti tule naisille ilman haluja.
Tuosta finsex tutkimuksesta voit katsoa mille tasolle 6 krt kk osuu. Ihan kohtuullinen määrä näin seniori-ikäisiksi kun ei viitsi enää jatkuvasti naida.
https://www.vaestoliitto.fi/uploads/2016/02/c547797c-yhdyntamaara-kuuka…
Olen aivan normaali ihminen, joka on myös melko intohimoinen harjoittelemaan aina. Minusta on ilo antaa kokemiani seksitietojani aina toiselle ja tukea näin omalta osaltani muita etenemään omassa seksiseikkailuissaan eteenpäin. Pidän itseäni erittäin vakavana ja omistautuneena jokaiseen kohdalleni osuvaan seksiunelmaani tai vaikka ihan vain yhteen päivittäiseen ihan vain arjessa olevaan seksitavoitteeseeni..Nautin. Minulle kunnioitus on tärkeintä kaikissa tälläisissä intiimeissä tilanteissa. Olen mielestäni myös intohimoinen oppimaan seksistä lisää ja kuuntelemaan aina kärsivällisesti toista kaikissa eteen tulevissa seksiasioissa. Kun antaa niin ilolla varmasti aina saa.. apuja ja iloa levittää maailmaan! Se tuntuu aina hyvältä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän nimenomaan et saa naista halukkaaksi. Koska teillä on men
Etkö taaskaan ymmärrä lukemaasi. Olen tehnyt juuri kuten kirjoitinkin, saanut vaimoni haluamaan seksiä ja tekemään aloitteet. Juuri siksi saanut koko ikäni nauttia halukkaasta seksinnälkäisestä naisesta. Koitapa urpo tehdä perässä ja lopeta tuo ainainen valitus. Miehestä se on kiinni, toiset saa halukasta naista toiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen seksiä käyn suihkussa ja laitan hivenen parfymia
Mitäs muuta naiset toivois?
Kalun ajelua ainakin lähes posliiniksi suosittelisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän nimeno
Mutta pillu ei silti kostu. Myös se on miehestä kiinni saako kuivaa. Mä en kehtaisi kyllä elvistellä, jos tilanne on tuon kaltainen.
Eikö se kostu edes nuolemalla. On varmaan tosi tympeää nuolla kuivaa pillua.
Jos mies on oikeasti noin saamaton, että ei saa naistaan innostumaan, niin ei siitä kannata julkisesti tulla valittamaan! Taas joku nössö, joka odottaa, että äiti tulee ja käskee tyttöystävän innostua nussimisesta!
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on oikeasti noin saamaton, että ei saa naistaan innostumaan, niin ei siitä kannata julkisesti tulla valittamaan! Taas joku nössö, joka odottaa, että äiti tulee ja käskee tyttöystävän innostua nussimisesta!
Näitä näyttää saitilla riittävän. Yksi ei ymmärrä miksi naiset haluaa käyttää liukkaria ja kitisee milloin mistäkin asiasta jne...Osa kilahtaa aina kun joku mainitsee ison kullin jne.