Missä maissa teitä on tuijotettu?
Kommentit (45)
Egyptissä, Ja en muista kuinka monta kamelia isälleni tarjottiin
Ranskassa silleen toksisen limaisesti. Hrrr..... Kiinassa valokuvia varten, varsinkin kun lapset olivat pellavapäitä pienenä. Afrikassa sitten lapset juosseen innoissaan perässä huudellen kaikenlaista, mm. Gambiassa.
Aasian maissa. Lähi- ja Kaukoidässä.
Vierailija kirjoitti:
Aasian maissa. Lähi- ja Kaukoidässä.
Niin ja intialaiset tuijottaa joka maassa, missä sattuu olemaan intialaisia turisteja. Intiassa en ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa baarissa joku mies tuli kysymään, että oonks mä joku tanssija vai, kun bailasin hurmiossa.
Nolo. Et varmaan ymmärtänyt piilotettua viestiä?
Ei missään tai en vain ole huomannut, koska en itsekään tuijota ketään.
Aasiassa. Viime kesänä oltiin kavereiden kanssa tokiossa lomalla ja monet tuijottivat kun minulla superpitkät, yli pehvaan ulottuvat, ja vaaleat hiukset. Sain tosi paljon kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Keniassa suuri ihmisjoukko seurasi kaikkialla perässä, ihan vaan töllistellen.
Oletko eri värinen? Ajattele jos täällä käyttäytyisimme samalla tavalla Kenialaista kohtaan, mikä huuto siitä seuraisi.
Alamaissa,suretti niin kamalasti kenkäni nauha meni poikki.
Vierailija kirjoitti:
Intiassa.
Niin ja halusivat ottaa vielä kuvia. Tunsin itseni ihan apinaksi, jota kuvataan.
Japanissa.
Pikkutakkiin pukeutunut viikinki. Tuntuu hyvältä, kun japanilaiset katsoo ja tulevat juttelemaan baareissa ja yökerhoissa. Ei tarvitse itse tehdä aloitetta. Also, ihan kaduilla ja ravintoloissa tuijotetaan, ja se tuntuu myös hyvältä. M25
Vierailija kirjoitti:
Japanissa.
Pikkutakkiin pukeutunut viikinki. Tuntuu hyvältä, kun japanilaiset katsoo ja tulevat juttelemaan baareissa ja yökerhoissa. Ei tarvitse itse tehdä aloitetta. Also, ihan kaduilla ja ravintoloissa tuijotetaan, ja se tuntuu myös hyvältä. M25
Pedofiili.
Olin noin 12-vuotiaana 10-vuotiaan pikkusiskoni ja äitini (yksinhuoltaja) ja mummoni kanssa nelistään Tunisiassa lomailemassa turisteina. Minä todella hoikka vaalea pitkähiuksinen tyttö.
Sitä tuijotuksen määrää en ikinä unohda. Eikä se valitettavasti jäänyt pelkkään tuijotukseen.
Kerran meidän ympäröitiin paikallisten toimesta ja se meinasi mennä jo pelottavaksi. En muista montaako kamelia minusta tarjottiin äitilleni, mutta tilanne on jäänyt kyllä mieleen ahdistavuudessaan.
Olin noin 22-vuotiaana lomamatkalla Turkissa silloisen miesystäväni kanssa. Se, että minulla oli miespuolista seuraa ei paikallisia miehiä juurikaan hidastanut. Eli ei jäänyt ihan pelkän tuijotuksen tasolle. Olin tuolloin suhteellisen hyvännäköinen pitkähiuksinen hoikka blondi. Toisaalta kaikki se huomio oli imartelevaa, mutta ennen kaikkea se oli ahdistavaa.
Espoossa asuvat kaikki Suomen kyylät.