Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ujuttaa pikkuhiljaa lastaan mun hoidettavaksi

Vierailija
25.03.2024 |

En periaatteessa edes olisi halunnut alkaa seurustella pikkulapsen isän kanssa, mutta jotenkin siinä vaan niin kävi. Mies ei kertonut lapsesta heti, enkä älynnyt kysyä, mies kun on jo yli 50v.

Nyt 3kk seurusteltu ja lapsi minulle esitelty. Ei asuta miehen kanssa, mutta vietetään paljon aikaa yhdessä ja pääsääntöisesti mun luona. Lastakin on nyt muutaman kerran tuonut mun luo. Kaupassa ollaan vuorotellen ostettu viikonlopun ruuat ja musta tuntuu hassulta, että mun pitäisi ruokkia myös tämä lapsi. En halua olla nipo, mutta en halua että minua käytetään maksumiehenä, lapsenvahtina, viihdyttäjänä. En. Yhtään. Isänsä ei jaksa kokoaikaa kuunnella lapsensa jatkuvaa puhetulvaa, joten lapsi kinuaa huomiota sitten minulta. Ja kaupassa ja mun kotons kinuaa ties mitä herkkuja, minulta. Miten saisin fiksusti tähän stopin? Yötä lapsi ei mun luona ole, eikä tule, sen olen saanut pidettyä.

Kommentit (229)

Vierailija
1/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss.

Vierailija
2/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stopin saa kun lopettaa tuon miehen tapailun. Valitettavasti lapset kuuluvat usein suhteeseen, vaikka niitä ei haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä miehessä on niin poikkeuksellisen hienoa, että haluat jatkaa tapailua vaikka mies on valehdellut/salaillut asioita ja selvästi etsii lähinnä lapsenlikkaa?

Vierailija
4/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä kuvittelit että tapahtuu? Mies menee tietysti siitä missä aita on matalin. Ilmainen lapsenvahti jolta saa seksiä ja joka todennäköisesti laittaa vielä ruokaakin.

Vierailija
5/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde

Vierailija
6/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mies puhutteluun ja sano, ettet halua olla tekemisissä lapsen kanssa.

Miehelle tämä sitten käy tai ei käy. Tarvittaessa eroatte.

Vierailija
7/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten säälittäväksi voi ihminen enää tulla?

Vierailija
8/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollaisen kanssa. Mutta jos välttämättä haluat olla niin sovi tapaamiset vain lapsivapaille. Tapaa lasta korkeintaan pieniä hetkiä niin että käytte yhdessä jätskikioskilla jätskillä ja anna miehen mennä jonottamaan, pyydä häntä tuomaan sinulle tietty jätski ja odota itse kioskin vieressä. Ja jatka siitä omiin menoihin, mies voi jatkaa lapsen kanssa kotiinsa.

Vierailija
9/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulasta ei voi jättää huomiotta, lapsi voi kokea järkyttävän hylkäämisen. Osaako leikkiä itsekseen välillä. Jos isä ei jaksa, lapsen pitää olla äidillä. Ja jos sä et jaksa ja halua olla lapsen kanssa. -Sovi isän kanssa tarkasti miten maksut ja ostot. Sano jos et aio vahtia lasta, ajoissa ja jämäkästi. Älä anna ujuttaa. Lapsi tarvitsee myös jälkiruokia. Joskus jopa makeisia. Mikään ei saa juuttua kurkkuun, pitää vahtia ja miettiä mikä on sopiva. Nyt ei tosin selvinnyt ihan lapsen ikä.

Vierailija
10/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itselläsi lapsihaaveita ? Sinuna vaihtaisin pikaisesti miestä ennenkuin hänen lapsensa sinuun ehtii turhaan kiintyä . 

Vierailija
11/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on lapsi jonka arjessa on hän on läsnä halusit tai et. Jos haluat vakavan suhteen, tuosta lapsesta tulisi jossain vaiheessa asukki teidän asunnossakin ainakin välillä. Ikävää että ei ollut heti rehellinen ja ilmeisesti ehdit jo ihastua. Jos et lasta halua elämääsi, tuskin tuo pitkälle kantaa.. 

Vierailija
12/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten säälittäväksi voi ihminen enää tulla?

Kumpi?

Vierailija
13/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole mitään kiinteästi sovittuja lapsen tapaamisia. Ekat 2kk vietettiin viikonloput yhdessä ihan ilman lasta. Luulen, että kun exänsä on saanut tietää minusta, on keksinyt itselleen 'pakottavia' menoja ja isän on hoidettava lasta. Exä kai luottaa, että lapsi on paremmassa hoidossa kun joku nainen kuvioissa, tai jotain?

Ap

Vierailija
14/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti tulee stoppi kun lopetat tapailemisen. Ensinnäkin lapsiparka. Toiseksi ällöttävä mies. Kolmanneksi olette tapailleet vasta 3kk, ei ole mennyt hirveästi aikaa hukkaan jos lopetat nyt. Ei tuosta tule yhtään mitään jos jo tässä vaiheessa äijä tekee tuota. Kävelee siis sun toiveiden yli ja lisäksi vielä ei huomioi omaa lastaan. Kertakaikkisen huono merkki mielestäni. Eikä tule muuttumaan, tuo on perusluonne, mikä näkyy nyt tässä asiassa. Mieti missä kaikessa muussa tuo tulee näkymään kun olette seurustelleet puoli vuotta tai pidempään? Juu, ei kyllä kannata jatkaa. 

Vierailija
15/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä lähivanhempi? 

Vierailija
16/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko itselläsi lapsihaaveita ? Sinuna vaihtaisin pikaisesti miestä ennenkuin hänen lapsensa sinuun ehtii turhaan kiintyä . 

Mun omat lapset on jo aikuisia. Ja niin on miehen eka lapsikin. Tää toinen tuli yllärinä mulle, kun oltiin oltu jo jonkun aikaa yhdessä.

Ap

Vierailija
17/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel vet ti mikä Luu seri äijä! Ei kerro sulle että sillä on lapsi! Se kertoo jo kaiken olennaisen tyypistä! En katselisi päivääkään. Ja sitten viekö ei edes huolehdi siitä muksusta. Yäk!

Vierailija
18/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummassa edes suostuit esittelyyn? Olette olleet vasta 3 kk yhdessä. Eihän tuossa vaiheessa ole vielä mitään syytä tavata ketään muuta kuin miestä itseään.

Vierailija
19/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun omat lapset on jo aikuisia. Ja niin on miehen eka lapsikin. Tää toinen tuli yllärinä mulle, kun oltiin oltu jo jonkun aikaa yhdessä.

Ap

Tossa olisi riittävästi syytä lähteä samantien kävelemään. Mikä mies. :DD

Vierailija
20/229 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lapsi joka viikonloppu ole luonasi? Maksa vain niiden vkonloppujen ruuat, kun lapsi on äidillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi