HS: Suomalaisten syntyvyys niin matala, että 2113 maassa on enää alle 1 miljoonaa suomalaista ja 6 milj. ulko
https://www.hs.fi/talous/art-2000010098112.html
Alkaa olla viimeiset hetket käsillä tukea lapsiperheitä ja syntyvyyttä, tai maa on pitkälti Afrikasta ja Lähi-Idästä tulleiden hallussa, joilla naiset synnyttävät 6-10 lasta per nainen.
Kommentit (1144)
Vierailija kirjoitti:
Mie en kelpaa naisille koska olen tavis ja kiltti, siks mie oon lapseton ja ikisinkku. Miksi mie en kelpaa tasoiselliseni naisille?
M32
Et kelpaa, koska olet laasalainen tasojankuttaja. Et ole kiltti tai fiksu ja olisit uhka lapsen mielenterveydelle. Hanki koulutus, mene töihin ja näytä että olet kunnollinen.
Määpä alanki ulkomaalaiseksi, lällällää.
Muutan tohon pari sada metri päähä ruotti puolelle
Huvittavaa, kun kyse on siitä, ettei nykysyntyvyydellä ole mahdollista ylläpitää eläkejärjestelmää eikä lopulta koko Suomen valtiota. Suomalaiset lopulta yksinkertaisesti kuolevat sukupuuttoon nykyisellä syntyvyydellä.
Siinä ei saunaan muutto auta tai edes vanhusten siirtäminen jälkeläistensä hoidettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä ihmisen syntyperällä on? Katso Amerikkaa, siellä suurin osa on tullut muualta, ja on muualta tulleiden jälkeläisiä. Siellä ollaan ylpeitä omista juurista, mutta kuitenkin ollaan amerikkalaisia ja ylpeitä että ollaan siellä omassa maassa. Varmaan se sama tulee olemaan länsimaissa muutenkin. Paljon muualta tulleita, jotka kyllä muistaa juurensa, tai isovanhempien juuret, mutta ovat kuitenkin omasta halustaan lähteneet ja tehneet parempaa elämää täällä uudessa maassa - ja ovat myös ylpeitä siitä missä maassa ovat.
Katso sinä Amerikkaa, että minkälaisista kulttuureista ihmiset ovat sinne muuttaneet. Kuulostan varmaan nyt ikävältä ihmiseltä, enkä halua vähätellä intiaaneille tehtyjä vääryyksiä, mutta noin niin kuin yleisesti ottaen eurooppalaisen kulttuurin, arvomaailman ja osaamisen vieminen on lisännyt hyvää joka puolella maailmaa.
Nyt kun rajat pian aukenevat, tämä väestönkehitys nopeutuu entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että persua keljuttaa. Mulle ihan sama vaikka kaikki suomalaiset häviäisi historian hämärään.
Ja minä nauran haudan takaa sitä kun kaikki nykyiset aatteesi ovat täysin vastakkaisia silloin voimassaolevalle sharialaille ja kuopattu ajat sitten kuten ateismi, kaikkinainen päihteidenkäyttö, mitään eläinsuojelulakeja ei enää ole, kaikki sukupuolivähemmistöjen oikeudet ovat iäksi mennyttä, naisten oikeudet ovat aina alisteisia miehille jne. Vassarit saivat tuhottua koko Iranin ja samoin käy myös Suomelle.
Miksi luulet että lainsäädäntökin täällä muuttuisi? Jos tänne muuttaa ihmisiä muistakin maista kuin "sharia"maista, niin miksi tänne äänestettäisiin eduskuntaan tällaisia kiihkoilijoita? Itse saamme vaikuttaa siihen, mi
Koko kysymys siitä kannattaako muslimi sharialakia on ihan naurettava ja kertoo vain sen ettei täällä tiedetä islamista yhtään mitään ja tietyille piireille on erittäin edullista että tietämättömyys on pysyvä asiaintila. Ilman shariaa ei ole koko islamia, sharia perustuu sekä koraaneihin että haditheihin ja koskee muslimin koko elämää alusta loppuun.
Nyt hommiin kiireen vilkkaa! Ei oo kiva jos me kuollaan sukupuuttoon. Varsinkaan niin typerän syyn takia, että suomalaiset kyllästyi seksiin. Niin ne tulevaisuuden tutkijat kuitenkin päättelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että persua keljuttaa. Mulle ihan sama vaikka kaikki suomalaiset häviäisi historian hämärään.
Ja minä nauran haudan takaa sitä kun kaikki nykyiset aatteesi ovat täysin vastakkaisia silloin voimassaolevalle sharialaille ja kuopattu ajat sitten kuten ateismi, kaikkinainen päihteidenkäyttö, mitään eläinsuojelulakeja ei enää ole, kaikki sukupuolivähemmistöjen oikeudet ovat iäksi mennyttä, naisten oikeudet ovat aina alisteisia miehille jne. Vassarit saivat tuhottua koko Iranin ja samoin käy myös Suomelle.
Miksi luulet että lainsäädäntökin täällä muuttuisi? Jos tänne muuttaa ihmisiä muistakin maista kuin "sharia"maista, niin miksi tänne äänestettäisiin eduskuntaan tällaisia kiihkoilijoita? Itse saamme vaikuttaa siihen, mi
Olihan Virossakin vuosituhannen vaihteessa lähes puolet venäläisiä. Määrää pienenneltiin virallisesti vähin äänin ettei venäläisväestö olisi hiffannut asiaa, heistähän olisi helposti tullut valtaapitäviä muiden venäläismielisten kanssa. Hyvä osoitus pienestä kansasta joka osaa säilyttää identiteettinsä toimimalla viisaasti.
Jos Ahmed muuttaa suomeen ja saa 4 lasta Liisan kanssa niin suomalaisten määrähän lisääntyy. Tai jos Gunther ja Bertha muuttaa suomeen ja saa lapsia suomessa niin suomalaisten määrä lisääntyy.
Mutta kääntyykö kehitys? Olen siinä käsityksessä, että köyhissä maissa ei ihmisiä kannusta nopeaan lisääntymiseen mikään sen ylevämpi tavoite, kuin että olisi jälkeläisiä, jotka huolehtivat itsestä vanhana. Jos Suomikin väestön vähemisen ja vanhenemisen kautta vajoaa sellaiselle tasolle, että ainoa vanhuuden turva ovat omat jälkeläiset, niin voihan olla, että tässä tilastossa tulee korjausliike.
Ei vois vähempää kiinnostaa. T. Kolmekymppinen lapseton
En usko, että moni tänne jää, kun suomalaiset eivät ole auraamassa lunta, huoltamassa taloja ja järjestämässä vettä, ruokaa ja lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ahmed muuttaa suomeen ja saa 4 lasta Liisan kanssa niin suomalaisten määrähän lisääntyy. Tai jos Gunther ja Bertha muuttaa suomeen ja saa lapsia suomessa niin suomalaisten määrä lisääntyy.
Jos rotta saa pentuja hevosaitauksessa ei ne rotat muutu hevosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mie en kelpaa naisille koska olen tavis ja kiltti, siks mie oon lapseton ja ikisinkku. Miksi mie en kelpaa tasoiselliseni naisille?
M32
Koska naiset kokee olevansa ainutkertaisia lumihiutaleita joille ei kelpaa kuin se 10% miehistä jotka kokee ihanteidensa mukaisiksi. 90% miehistä on vaan kummallisia ahdistavia häiritseviä ahdistelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät itsekin, että tulijoita on lähinnä niistä sharia-maista. Me emme ole erityisen houkutteleva kohde länsimaisille muuttajille.
Suomen suurimmat maa han muuttajaryhmät ovat ukrainalaiset, venäläiset, virolaiset, kiinalaiset. Sharia-maista Suomeen ei juurikaan tule ketään. Shariaa ei ole edes juuri minkään maan lainsäädännössä.
Vierailija kirjoitti:
Pegida-liike (Patriotische Europäer gegen die Islamisierung des Abendlandes, 'Isänmaalliset eurooppalaiset Lännen islami soitumista vastaan')
sai alkunsa siitä kun Guntherit näkivät mitä A hm e d i t saavat aikaan sivistyneessä länsimaisessa yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rotta saa pentuja hevosaitauksessa ei ne rotat muutu hevosiksi.
Jos hevonen saa varsoja niin ne on hevosia siitä riippumatta kenen aitauksessa syntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hesarin käyräkin on ihan liian optimistinen, kun siinä näkyy väkiluvun kehitys nykyisellä syntyvyydellä. Syntyvyys ei tule säilymään nykytasolla, vaan putoamaan vielä jyrkästi. Esim. Etelä-Koreassa keskimääräinen lapsiluku oli 1,25 vielä vuonna 2015, ja viime vuonna enää 0,72. Suomessakin on kymmenen vuoden päästä Etelä--Korean syntyvyys.
Suomen tilastoissa lasketaan 58000 vuosittaista maahan tulijaa syntyvyydeksi. Jos ette usko tarkistakaa. Oikeasti suomen syntyvyys on alla pohjoiskoreran 0,75. Olisiko oikeasti 0,25. Naiset kun ei juurikaan lapsia tee.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/73-prosenttia-2034-vuotiaista-naisis…
Tuskin yksikään länsimaa on pelastettavissa tältä kohtalolta. Puhtaasti siitä syystä, että tämän ratkaiseminen vaatisi tämän päivän "uhraamista" tulevien sukupolvien hyväksi, eikä meitä ole opetettu sietämään oikeastaan minkäänlaista epämukavuutta.
Lapsia ei tehdä, kun pelätään että elintaso laskee, mutta koska on ollut sellainen tilanne, että niin ei tapahdu?
Lopeta nyt se höpöttäminen, väkiluvun ei tarvitse olla edes puoliakaan muslimeja niin koko yhteiskunta on lopullisesti sekaisin eikä Suomessa ole riittävää määrää poliittista kannatusta sille että tänne "otettaisiin" vain länsimaisia arvoja kannattavia ihmisiä. Libanonin surkeasta kohtalosta voit katsoa miten alueensa vapaamielisin maa onnistuttiin tuhoamaan muslimien laajamittaisella m muutolla vain parissakymmenessä vuodessa sisällissotaan asti. Nykyisin muita kuin muslimeita on enää kolmasosa väestöstä ja nekin vähät yrittävät päästä Usahan ja muualle, maa on täysin konkurssissa ja erilaisten islam i s t i ryhmittymien mellastuspaikka.