Riikka Purra julkaisi oman leikkuulauta -malliston! Mitä muita tuotteita hallitus voisi lanseerata pelastaakseen Suomen talouden?
Jokainen meistä on varmasti tietoinen siitä, että valtionkassan pohja häämöttää ja velkavuori paisuu päivä päivältä. Onneksi meillä on hyvä hallitus ja hyvä hallitusohjelma. He ovat tarttuneet näihin ongelmiin näpsäkällä otteella.
Purra julkaisi oman leikkuulauta -malliston kuun alussa X:ssä /ent. Twitter. Ja Arto Satonen poseerasi alasti saunan lauteilla saaden monen visioimaan, olisiko seksikäs Satonen Suomen seuraava vientivaltti? Arto of Finland -pussilakanoille ja postikorteille on jo kysyntää!
Mitä muita tuotteita hallitus voisi lanseerata, jotta saataisiin Suomineidon kukkaroon täytettä?
Kommentit (1813)
Satonen voi mennä myymään analiaan jonnekkin bangkokkiin
Eiköhän se ole jo tuossa mainittu köysi köyhille.
Tee se itse -verikokeita ja ulostenäytteitä sekä niille tulkintalaite, nyt kun Suomen terveyskeskuksista leikataan puolet pois. Ihmiset tutkikoon itse vaivansa ja tehkööt diagnoosit.
Riikka Purra verenimijä -neula ja Petteri Orpo -ulostenäyteanalysaattori.
Yllätyspeli. Kuljet kohti maalia ja välillä Oho! Yllätyt! Takaisin ruutuun yksi.
Sebastian-voide kroonistuneeseen peppukipuun
Tarra auton takalasiin: mulla on kaks viistoistavuotiasta kyydissä.
Leikkaussetti nivelrikkoisille. Polvi- tai lonkkaleikkauksen voi tehdä itse kotona. Ohjeet voi ladata netistä, maksulliset.
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydman keittiöjakkara.
Tuleeko mukana köyttä?
Giljotiini.
Sote-syanidi vanhuksille ja vaivaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri -pelastusliivit. Näyttävät hyvältä päällä, mutta eivät pelasta.
Kellukkeiden sijaan sisältä paljastuu betonipainot!
Reps 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Pellenenä ja puettava lampaantalja mallistoa "Suomen kansa"
Lampaantalja, jossa toisella puolella sudenkarvaa mallia Riikka.
Vierailija kirjoitti:
Purra-tekohampaat
Vampyyrimalliset.
Petteri -takkatulitikut, ei syty eikä välähdä.
Sananmuunnospeli a'la Orpo Poro.
Teuvo-viina ja Ryypman mieto viini alaikäisille.
Eduskunnan kuoron versio 200 Apinaa -biisistä.
Suomen valtion velka-peli. Kelle jää musta pekka käteen maksaa velat.
Vierailija kirjoitti:
Tee se itse -verikokeita ja ulostenäytteitä sekä niille tulkintalaite, nyt kun Suomen terveyskeskuksista leikataan puolet pois. Ihmiset tutkikoon itse vaivansa ja tehkööt diagnoosit.
Riikka Purra verenimijä -neula ja Petteri Orpo -ulostenäyteanalysaattori.
Ja kirurgisetti, Analysoi ja leikkaa syöpäsi. Puudutteet ostat omalla kustannuksellasi jostain.
Leena Meri -pakkeli syviin ja erittäin syviin halkeamiin.