Nyt läks OP
Huomenna vaihdan palkkatilin S-pankkiin, OP kautta olevat sijoitukset otin nyt maksuun (+19,8% tuotolla) ja vakuutukset siirrän Pohjolasta pois.
Pitkä asiakkuus takana, mutta nyt se loppuu. Tämä on pienen ihmisen pieni protesti
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Aktiassa on hyvä meininki ja johto. Läheiseni on siellä töissä ja sanoi, ettei koskaan ole ollut niin hyvää työyhteisöä.
Åålands bankkenissa palvelu pelaa. Paras pankki ja paras palvelu.
Mulle aikoinaan OP:n lakimies teki aivan törkeän tempun. Siellä maalaisten pankissa on herraskainen johto. Ja ymmärtämätön ja jopa syvältä. Miks ihmeessä ne suuntaa mainontaa EK-laisen kassan jäsenille? Tyhmiä taitaavat olla. suomessa kun on palkansaajia melkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aktiassa on hyvä meininki ja johto. Läheiseni on siellä töissä ja sanoi, ettei koskaan ole ollut niin hyvää työyhteisöä.
Åålands bankkenissa palvelu pelaa. Paras pankki ja paras palvelu.
Myös suomeksi?
Jaaha, olen ollut op:n asiakas koko ikäni eikä ole ollut valittamista, viimeksi pari viikkoa sitten sain hyvää henkilökohtaista palvelua. Kannatan lakkoja, mutta en vaihda pankkia - nyt menee jo naurettavaksi touhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen pankki jatkossa
Tämä jos joku alkaa olla aivan sekopäistä touhua. Nyt jaetaan jo pankitkin jonkun poliittisen heimoontumisen vuoksi. Mihin sinä ja kaltaisesi olette Suomea viemässä?
Ei kannata härkkiä otsoa talviunilla. Otso lähtee toiseen pankkiin.
Laina, laina, laina, laina, tii dii dii dii dii dii dii, laina, laina, laina, laina... 🎶
Ei kyllä muilla pankeilla ole ole tuota YTK-kytkyä kuin OP:lla.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, olen ollut op:n asiakas koko ikäni eikä ole ollut valittamista, viimeksi pari viikkoa sitten sain hyvää henkilökohtaista palvelua. Kannatan lakkoja, mutta en vaihda pankkia - nyt menee jo naurettavaksi touhu.
Onneksi kukaan ei pakota pankkia vaihtamaan suuntaan eikä toiseen.
Itse en nyt pysty tätä ohittamaan
Joo-o, sunnuntaina uhotaan somessa mutta maanantaina kaikki jatkuu kuten ennenkin. Ja hyvä niin.
En kyllä oikeastaan oikein pidä S-Pankista, on vähän sellainen mukapankki.
Luulen, että kyselen Aktiasta tarkemmin mikä meininki
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, sunnuntaina uhotaan somessa mutta maanantaina kaikki jatkuu kuten ennenkin. Ja hyvä niin.
Ja joillekin tuli se viimeinen niitti. Ja hyvä niin.
Vaikka tuskin näin käykään, niin toivoisin(!) että mahdollisimman moni äänestäisi jaloillaan ja lähtisi pois OP:sta, olisi hyvä osoitus EK:n suuntaan ettei ihmisiä voi kohdella miten sattuu.
En ymmärrä miten tyhmiä osa ihmisistä on, ajattelevat että työnantajia kiinnostaa mikään muu kun oma voitto. Monissa maissa voi käydä katsomassa mikä lopputulos on, kun työntekijöillä ei ole mitään oikeuksia.
Pohjoismainen hyvinvointivaltio on saatu aikaan sillä, että puhallettu yhteen hiileen, ja ammattiliitot ovat ajaneet työntekijöiden oikeuksia eteenpäin. Jo nyt meillä on lukuisia esimerkkejä piittamaattomuudesta, mitä esim. hampurilaisravintoloista on tullut esiin: johto haluaa (julkisesti sanonut nöin) laskea palkkoja, ja jo nyt työntekijät eivät (vaikka on laissa!) saa pitää lounaita, ehdi käymään vessassa jne.
Ero on vielä siinä, että ennen se patruuna kirjaimellisesti näki jos ttöntekijän käsi irtosi puuttelisen turvallisuuden takia onnettomuudessa kun jäi koneeseen kiinni, tai nälkää näkevät lapset resuissa vaatteissa tehtaan ympäristössä. Nykyään johtajatnistuvat toimistoissaan, ehkä jopa eri maassa, ja mikään ei kiinnosta kun raha-voitto-raha-voitto-raha, hinnalla millä hyvänsä.
mä en lue enää aku ankkaa ja enkä mee hiekkalaatikolle leikkimään naapurin ponnaripojan kanssa.
Nyt kaikki siirtymään OP:n asiakkaaksi
Vastustakaa liitto ja lakko sekoiluja
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähti rahat toiseen pankkiin OP:sta.
No se on sitten win-win, pankki säästää siivouskuluissa, kun tulee vähemmän hiekkaa konttorin lattialle.
Minä en ollut kuullutkaan Romakkaniemen lausunnosta ennen kuin AKT sai siitä sätkyn. Ihan hyvä, että Kauppakamarin näkemys nousee nyt esiin.
OP:han on olemassa vain siksi että maalla eläkeläisillä on joku konttori jossa käydä nostamassa käteistä.
Muilla pankeilla kun ei enää ole niitäkään