Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin pääsiäisenä harmittaa asua kerrostalossa

Vierailija
24.03.2024 |

Onhan se koko loppuvuoden ajan mukavaa, että on lukittujen ovien takana, mutta kun virpojat eivät pääse käymään, ja tuskin yrittävätkään, niin harmittaa. Olisi mukava saada vitsoja ja antaa karkkia takaisin. 

PS. Jehovan todistajat ovat kyllä päässeet kahdestikin jopa sisään :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa asua kerrostalossa, kun kerjäläisiä ei roiku ovella.

Vierailija
2/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko semmoista estettä minkä yli,ali tai ympäri ei jehovan todistajat pääsisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
4/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään nukkua pitkään sunnuntaisin. Edellisessä kämpässä ovikello alkoi soimaan jo ennen kahdeksaa tai oveen koputeltiin. Kiva ettei nyt kukaan pääse ala-ovesta ilman avainta.

Vierailija
5/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valitettavasti päivisin alaovi auki Ilari 21 asti,harmittaa koska tarttis olla kiinni kyl.

Vierailija
6/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole pääsiäinen.

Vierailija
7/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun omakoti- ja rivitaloalueella ja nyt on käynyt jo kolmet virpojat. Mul loppuu karkit ja namit ja joudun kohta myymään ei oota

Vierailija
8/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita alaovelle joku pääsiäiskoriste ja lappu, jossa kerrot asuntosi numeron ja että tervetuloa virpomaan? Tai ilmoita jossain paikallisessa fb-ryhmässä että teille saa tulla. Monet lapset mieluusti virpoisi jos olisi paikkoja missä käydä. 

Vierailija
9/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun okt-alueella ja yhdet virpojat on käynyt tuossa puolen päivän aikaan. Sais tulla enemmänkin. 

Vierailija
10/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo todettukin, nyt on palmusunnuntai. Pääsiäinen on viikon kuluttua. Torstaina on kiirastorstai, ja perjantaina pitkäperjantai. Alkavaa viikkoa kutsutaan eri perinteissä esimerkiksi piinaviikoksi tai Suureksi viikoksi.

Vierailija
11/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne virpojat ei halua rappukäytäviin tulla sen takia, kun siellä kuuluu kaikki niin hyvin naapureillekin, kun yhdelle esiintyy. Muutenkin aika ikävää se on laukata jotain kerroksien väliä. Kivampaa olettaisin lapsilla olevan, kun menee omakotitalosta toiseen.

Vierailija
12/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita alaovelle joku pääsiäiskoriste ja lappu, jossa kerrot asuntosi numeron ja että tervetuloa virpomaan? Tai ilmoita jossain paikallisessa fb-ryhmässä että teille saa tulla. Monet lapset mieluusti virpoisi jos olisi paikkoja missä käydä. 

Meidän paikallisessa ryhmässä on ollut kyselyjä, mihin saisi tulla virpomaan, ja jotkut ovat ilmoittaneet että heille saa mennä. Hienoa, että toimii näin. Olisi kamalaa jos edelleen olisi niin kuin minun lapsuudessani, että rampattiin kymmenillä vieraiden ihmisten ovilla.

Vierailija
13/13 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin kerros tai rivitalossa, minua harmittaisi joka ikinen päivä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä