Näin pääsiäisenä harmittaa asua kerrostalossa
Onhan se koko loppuvuoden ajan mukavaa, että on lukittujen ovien takana, mutta kun virpojat eivät pääse käymään, ja tuskin yrittävätkään, niin harmittaa. Olisi mukava saada vitsoja ja antaa karkkia takaisin.
PS. Jehovan todistajat ovat kyllä päässeet kahdestikin jopa sisään :D
Kommentit (13)
Onko semmoista estettä minkä yli,ali tai ympäri ei jehovan todistajat pääsisi?
Mä tykkään nukkua pitkään sunnuntaisin. Edellisessä kämpässä ovikello alkoi soimaan jo ennen kahdeksaa tai oveen koputeltiin. Kiva ettei nyt kukaan pääse ala-ovesta ilman avainta.
Meillä on valitettavasti päivisin alaovi auki Ilari 21 asti,harmittaa koska tarttis olla kiinni kyl.
Mä asun omakoti- ja rivitaloalueella ja nyt on käynyt jo kolmet virpojat. Mul loppuu karkit ja namit ja joudun kohta myymään ei oota
Laita alaovelle joku pääsiäiskoriste ja lappu, jossa kerrot asuntosi numeron ja että tervetuloa virpomaan? Tai ilmoita jossain paikallisessa fb-ryhmässä että teille saa tulla. Monet lapset mieluusti virpoisi jos olisi paikkoja missä käydä.
Minä asun okt-alueella ja yhdet virpojat on käynyt tuossa puolen päivän aikaan. Sais tulla enemmänkin.
Kuten jo todettukin, nyt on palmusunnuntai. Pääsiäinen on viikon kuluttua. Torstaina on kiirastorstai, ja perjantaina pitkäperjantai. Alkavaa viikkoa kutsutaan eri perinteissä esimerkiksi piinaviikoksi tai Suureksi viikoksi.
Ehkä ne virpojat ei halua rappukäytäviin tulla sen takia, kun siellä kuuluu kaikki niin hyvin naapureillekin, kun yhdelle esiintyy. Muutenkin aika ikävää se on laukata jotain kerroksien väliä. Kivampaa olettaisin lapsilla olevan, kun menee omakotitalosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Laita alaovelle joku pääsiäiskoriste ja lappu, jossa kerrot asuntosi numeron ja että tervetuloa virpomaan? Tai ilmoita jossain paikallisessa fb-ryhmässä että teille saa tulla. Monet lapset mieluusti virpoisi jos olisi paikkoja missä käydä.
Meidän paikallisessa ryhmässä on ollut kyselyjä, mihin saisi tulla virpomaan, ja jotkut ovat ilmoittaneet että heille saa mennä. Hienoa, että toimii näin. Olisi kamalaa jos edelleen olisi niin kuin minun lapsuudessani, että rampattiin kymmenillä vieraiden ihmisten ovilla.
Jos asuisin kerros tai rivitalossa, minua harmittaisi joka ikinen päivä!
Ihanaa asua kerrostalossa, kun kerjäläisiä ei roiku ovella.