Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette varanneet munia!

Vierailija
24.03.2024 |

Kävimme espoolaisessa lähiössä pientaloissa kun kerrostaloihin ei pääse. Saimme kaksi munaa!!@@

Odotimme 20-30 munaa. Mikä teissä on vikana.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna pystyssä täällä himassa tallustelen ja kohta sitten alan naimaan vaimoa!

Jyystän ihan mielipuolisen himon vallassa ja paljaalla tietysti!

Siemenet vaan ropisoo piirongin päälle sinne irtokarkkien sekaan!

ap

Vierailija
42/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt jo lapsena sitä, että miksi lapsia pitää opettaa kerjäämään karkkia ja mahdollisesti myös rahaa vierailta ihmisiltä.

Periaatteessa se ei ole kerjäämistä vaan lapset tekevät työtä keräämällä risut ja sitten lisäävät niiden arvoa koristeilla vaihtaen ne lopulta karkkiin. Perus kapitalismiahan se on. Vertautuu täysin vaikka siihen että joku kaataa puita metsästä, pilkkoo ne sopiviksi klapeiksi ja myy voitolla.

En vertaisi näitä kahta asiaa, koska klapeja myydään niille, jotka tarvitsevat polttopuita, virpomisoksaa ei tarvitse kukaan eikä niitä kysellä, että kenellä olisi myydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt jo lapsena sitä, että miksi lapsia pitää opettaa kerjäämään karkkia ja mahdollisesti myös rahaa vierailta ihmisiltä.

Periaatteessa se ei ole kerjäämistä vaan lapset tekevät työtä keräämällä risut ja sitten lisäävät niiden arvoa koristeilla vaihtaen ne lopulta karkkiin. Perus kapitalismiahan se on. Vertautuu täysin vaikka siihen että joku kaataa puita metsästä, pilkkoo ne sopiviksi klapeiksi ja myy voitolla.

Jos minä kierrän kerrostaloissa myymässä taulujani, niin se ei ole kaupustelua eikä kerjäämistä? Tai lupaan laulaa jonkun laulun, jos saan 10 e, eikö mene kerjäämiseksi?

Vierailija
44/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tunkeilette mihinkään pyytämättä kerjuulle? Menettekö myös romanikerjäläisten apajille? Vika löytyy nyt peilistä.

Vierailija
45/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksitte niin? Saitte kuitenkin 200% enemmän kuin ansaitsette tyhjine odotuksinenne ja epäkiitollisesti ulisten.

Vierailija
46/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Espoosta herunut tarpeeksi munaa ja nyt on kaikilla pettymyspassio ja varsinkin lapsilla itkuntuhruiset silmät?

Vierailija
47/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerrostaloihin ei pääse.

Vierailija
48/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi munattomina munitte jälkikasvua jos teillä ei ole varaa ostaa omia munianne jos kerran munia odotatte/tarvitsette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän