Pojilla alkaa olla niin huono lukutaito ettei ne enää pääse edes teoriakokeesta (ajokortti) läpi
Jotkut tulee viidettä kertaa teoriakokeeseen eikä vieläkään mene läpi
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä se poikien tyhmyys kumpuaa. Mitään ei osata tehdä eikä mistään ymmärretä mitään. Lopputuloksen näkee miehistä.
Ei ihme että incelien joukko kasvaa.
Olen miettinyt samaa. Tunnen paljon fiksuja, asiansa hoitavia miehiä, mutta sitten on huolestuttavan iso joukko näitä ns. normaaleja miehiä, joiden loputon typeryys ja avuttomuus hämmästyttää. Naisissa samaa ilmiötä ei ole, kaikki ovat vähintään fiksuja ja asiansa hoitavia, ellei sitten ole jotain selkeää kehitysvammaa tai diagnoosia.
Höpö höpö. Kyllä nykynainen on ainakin yhtä avuton.Ei naisilla ole mitään yleistä kasvavaa ongelmaa päästä inssistä läpi. Kuten ei ole myöskään vaik
Ei vitsit mitä roskaa, armeijan käynti on Suomessa aina ollut etu työmarkkinoilla, varsinkin jos on edennyt niin pitkälle, että on päässyt huutelemaan komentoja muille :D
Mua huolestuttaa pojan äitinä tämä yhteiskunnan kehitys. Mistä rauhallinen, kirjoja rakastava älykäs poikani löytää samanhenkisiä ystäviä, jos pojat yhä suuremmissa määrin ovat jotain lukutaidottomia sivistymättömiä juntteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukion pitkästä matematiikasta kirjoittaa vuosittain parisenkymmentä oppilasta täydet pisteet. Kaikki ovat poikia.
Ei taida matematiikka olla tyttöjen laji.
Miten tämä liittyi mihinkään?
Logiikka ei taida olla sun laji.
Kyllä loogisessa päättelykyvyssä miehet ovat parempia. 97% tieteen Nobel -palkinnoista on mennyt miehille.
Tämä vastaus on oiva esimerkki loogisen päättelykyvyn puutteesta. Aivan kuin muutaman huippuyksilön palkinto takaisi sen, että se tuhatpäinen ja alati kasvava lukutaidottomien poikien joukko olisi kuitenkin älykkäämpiä ja parempia kuin tytöt. Tämän kirjoittajan epäloogisessa mielessä y
Tutkimusten mukaan aivojen koko korreloi älykkyysosamäärän kanssa korrelaatiokertoimella 0,3.
Itä-Suomeen ovat jääneet vain ne, jotka eivät ole lähteneet jatko-opiskelemaan. En yhtään ihmettele, että nykyiset lapset ja nuoret eivät ole enää kovin fiksuja, eli miksi Itä-Suomen pojat erottuu näissä testeissä.
Itse teen töitä heikosti lukevien kanssa. Onhan se ihan epätoivoa, kun yrittää jotain uutta asiaa opettaa. Ei auta muu menetelmä kuin jankutus, kun aivot on jotenkin ihan nollautuneet tiktokkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Eli ne ei ihan oikeasti osaa enää lukea tai eivät ainakaan ymmärrä lukemaansa. Motivaatiota ajokorttiin luulisi kuitenkin riittävän.
Jos juttu on totta, niin eivät ehkä tajua ongelmaa eli lukutaitonsa heikkoa tilaa, ja toisekseen, jos pitkäjänteisyyttä ei ole, niin ei sitä hyvää lukutaitoa hetkessä hommata, jos siis edelleenkään siinä ajokorttivaiheessa tajuavat, miksi menee väärin? Itse luen paljpn jälkikasvulle ja toivon sen kantavan hedelmää.
-Keski-ikäinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä se poikien tyhmyys kumpuaa. Mitään ei osata tehdä eikä mistään ymmärretä mitään. Lopputuloksen näkee miehistä.
Ei ihme että incelien joukko kasvaa.
Olen miettinyt samaa. Tunnen paljon fiksuja, asiansa hoitavia miehiä, mutta sitten on huolestuttavan iso joukko näitä ns. normaaleja miehiä, joiden loputon typeryys ja avuttomuus hämmästyttää. Naisissa samaa ilmiötä ei ole, kaikki ovat vähintään fiksuja ja asiansa hoitavia, ellei sitten ole jotain selkeää kehitysvammaa tai diagnoosia.
Höpö höpö. Kyllä nykynainen on ainakin yhtä avuton.Ei naisilla ole mitään yleistä kasvavaa ongelmaa päästä inssistä läpi. Kuten ei ole myöskään vaik
No ei ole kun valtio ei syrji naisia toisin kuin miehiä asevelvelvollisuuden/sivarin kautta jolloin opinnot ja työllistyminen hidastuu, nuori mies menettää tuloja ja terveytensä. Tsekkaa etuoikeutesi!
Eli pojat eivät opi 6-7-vuotiaina lukemaan, koska menevät 19-vuotiaina armeijaan. Ja sitten täällä vielä väitetään logiikan olevan miesten laji :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä tulee uhkaamaan myös demokratiaa. Näille voi selittää tiktokissa ihan mitä vaan eikä ne osaa kyseenalaistaa mitään koska eivät osaa lukea eikä ymmärtää monimutkaisia asioita
Eiköhän feministit jo aivopese nämä koulussa. Alkavat sitten lammasmaisesti valtion tykinruoaksi eivätkä uskalla vaatia miehillekin ihnisoikeuksia.
Kokeilin huvikseni todistusvalintalaskurilla tuon Otaniemen teknillisen fysiikan. Tytär olisi sinne päässyt, yksi L oli, loput E:tä. Mihinkään lääkikseen ei tuolla pääsisi. Ei varmaan oikikseenkaan.
*paljon
Kirjoitan lapsi sylissä:)
-Keski-ikäinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulut on muutettu tytöille sopiviksi. Ei taida kovin montaa miespuolista äidinkielenopettajaa olla. Mulla oli. Ja se luetutti mm. Stephen Kingiä. Lähes kaikki muut pojat lukivat paitsi Rami, jolla oli jo suurempia suunnitelmia kuin koulunkäynti.
Tuo on kyllä totta, että koulujen äikän opetus usein on suunniteltu tyttöoletetuille. Siksi olen itse hankkinut meille kotiin poikia kiinnostavia kirjoja. Kierrätyskeskuksesta saa ilmaiseksi kassillisen jännitystä ja historiaa.
Poikani ovat aina olleet luokan parhaita lukijoita, selvästi tyttöjä parempia. Joten ei ole vika miesaivoissa vaan miehen mallissa.
Tuossa olet oikeassa, että juurisyy on miehen mallissa. Sen sijaan väite, että poikasi ovat muka tyttöjä parempia lukijoita, on oidipaalinen mammaharha :D
Miksi ne päästetään luokalta, jos perustaidot eivät ole hallussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulut on muutettu tytöille sopiviksi. Ei taida kovin montaa miespuolista äidinkielenopettajaa olla. Mulla oli. Ja se luetutti mm. Stephen Kingiä. Lähes kaikki muut pojat lukivat paitsi Rami, jolla oli jo suurempia suunnitelmia kuin koulunkäynti.
Tuo on kyllä totta, että koulujen äikän opetus usein on suunniteltu tyttöoletetuille. Siksi olen itse hankkinut meille kotiin poikia kiinnostavia kirjoja. Kierrätyskeskuksesta saa ilmaiseksi kassillisen jännitystä ja historiaa.
Poikani ovat aina olleet luokan parhaita lukijoita, selvästi tyttöjä parempia. Joten ei ole vika miesaivoissa vaan miehen mallissa.
Meillä sai koulussa yleensä itse valita mitä lukee jostain tietystä listasta. Siinä oli monenlaista vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Mua huolestuttaa pojan äitinä tämä yhteiskunnan kehitys. Mistä rauhallinen, kirjoja rakastava älykäs poikani löytää samanhenkisiä ystäviä, jos pojat yhä suuremmissa määrin ovat jotain lukutaidottomia sivistymättömiä juntteja?
Tytöistä. Oman rauhalisen ja älykkään poikani kaveripiiri koostuu lähinnä tytöistä. Ei kuulema jaksa toisia poikia kuin pieninä annoksina, kun jutut ovat pääsääntöisesti niin tyhmiä ja lapsellisia.
2000-luvulla yhdessäkään työpaikassa ei ole enää kysytty armeijan käynnistä ja sitä paitsi se on laitonta. Jossain peräkylän junttitehtaassa ehkä tai kokoomuksen puoluetoimistolla mutta kukaan fiksu ei näihin menekään töihin. Jos se kerta on etu niin miksi se ei ole tasa-arvoinen? Nyt ei kerrytä työkemusta eikä edes opintopisteitä saati eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset pojat tyhmistyy entistä enemmän, hyvä vaan että syrjäytyvät ja jäävät lapsettomiksi. Etniset miehet ja suomalaiset naiset tekevät kauniita lapsia.
Eiköhän ne yläasteelta pääsevät lukutaidottomat ole niitä etnisiä poikia.
Etnisesti suomalaisia? Itä-Suomen poikien koulumenestys on vuosikausia ollut heikkoa verrattuna koko Suomen keskiarvoon. Siellä on aika vähän muita kuin etnisesti suomalaisia.
Feminismin ja konservatiivien liitto toimii. Pojat syrjäytetään koulussa ja nämä kelpaavat vain valtion tykinruoaksi ilman palkkaa.
Tuskin siellä Itä-Suomessa on paljon feminismiä.
Vierailija kirjoitti:
Shakki testaa monipuolisesti kaikkia kognitiivisia taitoja. Tytöt eivät pärjää pojille lainkaan ja siksi tytöille on omat sakkikerhonsa ja -liigansa.
Mitä jätkät sitten sluibailevat, jos ei ole edes älystä kiinni? Saamatonta sakkia, yhtään ei viitsitä nähdä vaivaa.
Yleistämistä. Meidän pojilla lukion päästötodistuksen ka 9,6 ja 9,5. Lukevat vapaa-aikanaankin paksuja kirjoja , yleisemmin kuitenkin englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Tytöistä? Ja laita poikasi huippulukioon, sieltä löytyy samanhenkisiä poikia kavereiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt kiinnostuvat enemmän huutopuhuvista pärinäeeroista ja Roadmaneista. Rauhallisilla pojilla ei ole vientiä.
Minullakin oli mies äidinkielen opettajana. Luetutti mm. Mukan teoksen Maa on syntinen laulu. Se oli kyllä aika raju kirja teini-ikäiselle. Joku 50 shades of grey on ihan nössö sen rinnalla.