Mitä söit tänään aamupalaksi?
Kommentit (77)
Kyllä on suomalaiset kofeiinikoukussa 😲
Extra dark roast maitokahvi, tuorepuristettu appelsiinimehu, kaksi viipaletta juureen tehtyä leipää. Leivän päällä juustoa, kinkkua ja kurkkua. Tuo on aika vakio aamiainen minulle varmaan, jota olen syönyt vuosia. Joskus on keitettyä kananmunaa, pekonia ja croissanttia, mutta yhdeksästä kerrasta kymmenestä saman kuin tänään.
2 palaa 100 % kauraleipää, joiden päällä kevyttuorejuustoa, salaattia, kalkkunaleikettä, Tilsiter-juustoa, kurkkua ja tomaattia, 1 keitetty kananmuna, 1 pieni mantelikeksi, 150 g tuoretta ananasta ja 3 dl tummapaahtoista kahvia, jossa pumpkin spice mausteseosta ja iKaffea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohutta toastia, sen päällä kinkkua, provolonea ja tomaattia, toisella leivällä kirsikkahilloa. Caffe lattea ja sitruunajugurttia
Mistä saa sitruunajogurttia? Kaikki vinkit kehiin (Suomessa siis)
Lidlistä. Älä vaan osta. Karseen makuista, ei maistu sitruunalta.
Tähän mennessä vasta 2 kuppia kahvia pun. maidolla ja 2 bisseä. Leppoisa su-päivä.
Just mietin, että jos linssikeiton rippeet söisi pois. Tosin ei mene enää aamiaiseksi, joten olkoon lounas.
Ei vaan aamuisin ruoka maistu. Nestemäinen kyllä :)
Mies laittoi suuhuni kermakaramellin, kun olin vielä sängyssä. Sen lisäksi olen ottanut monivitamiini- ja rautatabletit. Joko syön kohta jotain helppoa aamiaista tai siirryn suoraan lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkerasti on joku tyyppi alapeukuttanut lähes kaikki aamupalat. o_O Hassua dataa: vaille alapeukkua jäivät aamupalaa syömättömät, sekä pari tyyppiä jotka mainitsivat syöneensä pähkinöitä.
Minä alapeukutin sellaiset epäterveelliset, joissa leivän päälle laitettiin trikiinisianlihaa kinkun muodossa.
Minä menen alapeukuttamaan nyt kaikki kommentit, joissa ei syödä aamupalaa tai joissa juodaan energiajuomaa tai muuta epäterveellistä.
Samaa kofeiinimyrkkyä kahvi ja energiajuomat. Aiheuttavat riippuvuuden. Yhtä nolonnäköistä se ainainen kahvin ryystäminenkin on.
Kaurapuuroa, joka oli keitetty täysmaitoon. Sen päällä mansikkakeittoa ja kaneli-sokeria. Lisäksi kirsikkatomaatteja ja kurkkua. Sen jälkeen kahvi ja pikkuleipää.
Kaurapuuroa (1 dl hiutaleita, rkl vehnäleseitä, 0,5 dl kauramaitoa + 1,5 dl vettä, voisilmä, 1,5 dl pakastemarjoja)
Omena ja porkkana
Kaksi mukillista kahvia kauramaidolla
1,5 l vettä
Syön joka aamu samanlaisen aamiaisen, hedelmä tosin vaihtelee sen mukaan mitä sattuu olemaan.
Kaurapuuroa, ruisleipää juustolla ja vahvaa mustaa kahvia.
Kaks kuppia kahvia kaurajuomalla. Kahvin kanssa pala itse tehtyä kinkkupiirakkaa.
Sadonkorjuupuuroa, mustaherukoita, leipää, jonka päällä kanasiivuja, 2 mukia kahvia.
Kulhollinen ruiskaurapuuroa, lasi piimää, kupillinen kahvia ja kaurakeksi. Sama jokaisena aamuna ympäri vuoden. Niin hyvä ja sopiva päivän aloitus, että turha vaihtaa muuhun.
2 avokado 🥑 leipää kananmunalla ja yhden banaanin.
2 kuppia kahvia soijamaidolla
Mukillinen teetä ja marjasmoothie (mansikoita, mustaherukoita, pähkinöitä, kauraleseitä, banaani, mantelijuomaa).