Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä söit tänään aamupalaksi?

Vierailija
24.03.2024 |

Kerro kaikki.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukillinen teetä ja marjasmoothie (mansikoita, mustaherukoita, pähkinöitä, kauraleseitä, banaani, mantelijuomaa). 

Vierailija
62/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on suomalaiset kofeiinikoukussa 😲

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extra dark roast maitokahvi, tuorepuristettu appelsiinimehu, kaksi viipaletta juureen tehtyä leipää. Leivän päällä juustoa, kinkkua ja kurkkua. Tuo on aika vakio aamiainen minulle varmaan, jota olen syönyt vuosia. Joskus on keitettyä kananmunaa, pekonia ja croissanttia, mutta yhdeksästä kerrasta kymmenestä saman kuin tänään.

Vierailija
64/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 palaa 100 % kauraleipää, joiden päällä kevyttuorejuustoa, salaattia, kalkkunaleikettä, Tilsiter-juustoa, kurkkua ja tomaattia, 1 keitetty kananmuna, 1 pieni mantelikeksi, 150 g tuoretta ananasta ja 3 dl tummapaahtoista kahvia, jossa pumpkin spice mausteseosta ja iKaffea.

Vierailija
65/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohutta toastia, sen päällä kinkkua, provolonea ja tomaattia, toisella leivällä kirsikkahilloa. Caffe lattea ja sitruunajugurttia

Mistä saa sitruunajogurttia? Kaikki vinkit kehiin (Suomessa siis)

Lidlistä. Älä vaan osta. Karseen makuista, ei maistu sitruunalta.

Vierailija
66/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä vasta 2 kuppia kahvia pun. maidolla ja 2 bisseä. Leppoisa su-päivä.

Just mietin, että jos linssikeiton rippeet söisi pois. Tosin ei mene enää aamiaiseksi, joten olkoon lounas.

Ei vaan aamuisin ruoka maistu. Nestemäinen kyllä :)

Vierailija
67/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi suuhuni kermakaramellin, kun olin vielä sängyssä. Sen lisäksi olen ottanut monivitamiini- ja rautatabletit. Joko syön kohta jotain helppoa aamiaista tai siirryn suoraan lounaaseen.

Vierailija
68/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mämmiä kerman kera

Vierailija
69/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahkerasti on joku tyyppi alapeukuttanut lähes kaikki aamupalat. o_O Hassua dataa: vaille alapeukkua jäivät aamupalaa syömättömät, sekä pari tyyppiä jotka mainitsivat syöneensä pähkinöitä.

Minä alapeukutin sellaiset epäterveelliset, joissa leivän päälle laitettiin trikiinisianlihaa kinkun muodossa.

Minä menen alapeukuttamaan nyt kaikki kommentit, joissa ei syödä aamupalaa tai joissa juodaan energiajuomaa tai muuta epäterveellistä. 

Samaa kofeiinimyrkkyä kahvi ja energiajuomat. Aiheuttavat riippuvuuden. Yhtä nolonnäköistä se ainainen kahvin ryystäminenkin on.

Vierailija
70/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, joka oli keitetty täysmaitoon. Sen päällä mansikkakeittoa ja kaneli-sokeria. Lisäksi kirsikkatomaatteja ja kurkkua. Sen jälkeen kahvi ja pikkuleipää. 

Vierailija
71/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa (1 dl hiutaleita, rkl vehnäleseitä, 0,5 dl kauramaitoa + 1,5 dl vettä, voisilmä, 1,5 dl pakastemarjoja)

Omena ja porkkana

Kaksi mukillista kahvia kauramaidolla

1,5 l vettä

Syön joka aamu samanlaisen aamiaisen, hedelmä tosin vaihtelee sen mukaan mitä sattuu olemaan.

Vierailija
72/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, ruisleipää juustolla ja vahvaa mustaa kahvia. 

Vierailija
73/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkuvoileipä ja maitokahvi.

Vierailija
74/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kuppia kahvia kaurajuomalla. Kahvin kanssa pala itse tehtyä kinkkupiirakkaa.

Vierailija
75/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadonkorjuupuuroa, mustaherukoita, leipää, jonka päällä kanasiivuja, 2 mukia kahvia. 

Vierailija
76/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulhollinen ruiskaurapuuroa, lasi piimää, kupillinen kahvia ja kaurakeksi. Sama jokaisena aamuna ympäri vuoden. Niin hyvä ja sopiva päivän aloitus, että turha vaihtaa muuhun.

Vierailija
77/77 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 avokado 🥑  leipää kananmunalla ja yhden banaanin.

2 kuppia kahvia soijamaidolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi