Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko nähneet puolisonne toisen kanssa sängyssä?

Vierailija
06.09.2008 |

.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kerran aikaisemmin kotiin ja näin 45v vaimoni 28v rakastajan kanssa touhuissa. Hämmennyin ensin ja sitten kiihotuin, pääsin liukkaille. Oli kivaa. Olemme sopineet jo uusinnasta.

Vierailija
22/44 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi henkilöä oli aivan vaimoani vastapäätä ottaen hänestä valokuvia. Mitä minun pitäisi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levin juttu tapahtui avioliittomme aikana. Eikä varmaan ole ainoa, olen kuullut yhtiessaunoista ym, mútta tämä on ainoa kirjallinen todiste, minkä olen nähnyt.

Vierailija
24/44 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimoni menetti neitsyytensä.Emme silloin edes seurustelleet, mutta kyllä asia sattuu mua edelleen ihan helvetisti.

Vierailija
25/44 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on ensi viikolla laivalla Promenade-hytissä. Hänellä on lähes sairaalloisia exhibitionistin taipumuksia. Jos minulla olisi röntgen-katse, aamuyöstä kahden aikaan näkisin hänet varmaan sängyssä vieraan miehen kanssa.

Vierailija
26/44 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosta "esiintyminen" olisi tuntunut oudolta ja minustakin vähän. Olen kyllä nähnyt heidän suutelevan.

Vierailija
27/44 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme vaimoni kanssa risteilylle 24.9. Gabriellalla. Silloin saan varmaan taas nähdä hänet toisen miehen kanssa.

Vierailija
28/44 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla niin, että tulin sattumalta kotiin hetkellä, jota mieheni ei voinut kuvitellakaan (kesken lomareissun ja kesken työpäivän).

Sattui ihan perkeleesti ja kaks vuotta sain tehdä itseni kanssa töitä, ennenkuin pystyin täysin antamaan anteeksi ja jatkamaan yhteiseloa puhtaalta pöydältä. Nykyisinkin vielä (9-10v tapahtuneesta) olen sairaalloisen mustasukkainen, mutta osaan onneksi peittää sen suht hyvin ja luotan mieheeni 98%:sti.

Vierailija
29/44 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kävi myös samoin, mutta kiihotui.

Vierailija
30/44 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on vaan niin kiihottavaa katsella toki siinä täytyy olla tuttu johon luottaa eli seksi on vain seksiä 

Vierailija
31/44 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 5 kertaa ollut kimppa seksissä kolmesti oman naiseni kanssa hän tykkäsi vähintään yhtä paljon kuin minäkin siis suoraan sanoen innostuneempi kuin minä kivaa oli aina kun sen tutun ja luotettavan kanssa teki

Vierailija
32/44 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan kimppaa. Paljaalla tietty että pääsee liukkaille. Koulukaveri kututaan kiihottaa kahtoo kun vaimo ratasataa silmät kiinnii nauttii paksummasta. Ite oon ohjannu mulkun vaimoni sisään. Kun oon huomannu että siemenet on tulossa oon ruvennu puristelemaan pusseja että ne tyhjenee kunnolla. Yleensä 3-4 kertaa viikonloppuna vaimo saa spermaa. On se suihinki ottanu

Vierailija
33/44 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paljaalla koulukaveri nai aina. Ja mie katon kun vaimo mm ratsastaa tosiaan ei kortsuja käytetä. Ori polkee tammaa yleensä 3 kerran jälkeen mie pääsen liukkaille. On ollu hyvin liukastettu pillu tarjolla

34/44 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja kertoja. Pannaan vaimoa kimpassa. Viikonloppuisin kolmena päivänä/yönä useita kertoja. Öisin useita kertoja peräkkäin. Viikoolla vähempi aikaa joten ehkä pikapano tai 1-2 kertaa yksi- kaksikertaa viikossa. Jo useita vuosia

35/44 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja kertoja. Pannaan vaimoa kimpassa. Viikonloppuisin kolmena päivänä/yönä useita kertoja. Öisin useita kertoja peräkkäin. Viikoolla vähempi aikaa joten ehkä pikapano tai 1-2 kertaa yksi- kaksikertaa viikossa. Jo useita vuosia

36/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ois upeata olla sängyssä kahden miehen kanssa, tekee mut kuumaksi.

Miesystävälle sellaista ei voi edes ehdottaa, mutta haaveilla saa

Vaimoni on innolla mukana kun 2-3M panee häntä kimpassa.

Joskus ollaan joka viikonloppu kimpassa sängyssämme. Yleisin on kaksi viikonloppua kuussa eli noin 2.5 vuorokautta viikonloppu eli 5 vuorokautta kuussa on melkein minimi kun vaimoa pannaan kimpassa. Joskus 4 viikonloppua niin vaimo saa useampaa jopa 10vrk ja mahdollisia pikapanoja viikolla

Vierailija
37/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten tuo käytännössä toimii? Mitä tehdään esim ehkäisyn kanssa, entä miten vaihto jne? Minua ja miestäni kiinnostaisi tuo kovasti, mutta moni käytännön asia mietityttää, esim. kun vaihdetaan lennosta niin vaihdetaanko uusi kondomi jne

Alkuun vaihdettii ja oltiin tarkkana. Kumit loppui nopeasti sit vedettiin kaikkiin reikiin kumetta ja fistattiin ja mälliä heitettiin namaan ja persereikään.

Vierailija
38/44 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt miestäni sängyssä toisen naisen kanssa, enkä todellakaan haluaisi olla katsomassa seksiaktia. Jos joutuisin tilanteeseen, että yllätän mieheni sängystä toisen naisen kanssa, niin erittäin todennäköisesti se on lopun alkua meidän parisuhteen osalta.

Vierailija
39/44 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdotin vaimolleni, joka on minua 11 vuotta nuorempi. Itseäni kiihottaisi, mutta sain ehdottoman ein

Nyt itse olen vähän hiipunut, yritän ehdottaa uudelleen. Olis upeaa nähdä, mun vaimoni imisi toisen kalua ja sitten antautuisi paljaalla. Ajatuksena kiihottaa nuolla hänet sen jälkeen puhtaaksi, mutta voi olla että menee pupu pöksyyn.

Vierailija
40/44 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi