Oletteko nähneet puolisonne toisen kanssa sängyssä?
Kommentit (44)
Varasimme noin kuukausi sitten hotellihuoneen ja hommattiin 2 miestä iskuri treffeiltä.Nyt vaimoni kuitenkin haluaa mennä ilman minua treffeille on vähän jännä olo paljaalla on sovittu että ehkä pääsen aamulla liukkaille.
Panee kaikki. Se on talvella yhtä kuin porttolaksi muutettu helsinki joka on raahattu Lappiin. Kaikki naivat ja ihan mitä vaan, hulluporosta pääsee panematta nukkumaan vain juomalla itsensä koomaan. Tämä ei ole mainos mutta menkää sinne jos haluatte irstailla.
nimim. joka talvi sama juttu
lueskelin näitä viestejä ja mietin vain.. mikä vimma ihmisillä on nykyään panettaa omaa kaveriaan/puolisoaan /kumppaniaan? .. kirjoituksista päätellen jopa toistuvasti suhteeseen kuulumattomilla ja tuntemattomilla tahoilla.. noi lapin matkat on vielä ok ja menee ymmärrykseen .. valta osastahan sieltä haetaan sitä "ruskaa";) mutta onko seksi elämä sitten ilman näitä ulkopuolisia epätyydyttävää.. eikö jonpi kumpi saa tarpeeksi vai haetaanko ehkä jotain muuta tämän toisiensa jakamisen puitteissa.. ehkä ikuista nuoruutta...
ei.. en mä moralisoi.. paneminen on erittäin kivaa itsestänikin ja nautin siitä mutta kertokaas mulle MIKSI haluatte niin kovasti jakaa häntä / saada jakautua itse monelle..
Meille ainakin toinen mies on tuonut jännitystä. Minua ainakin kiihottaa katsella kun vaimo rakastelee toisen kanssa.
Vaimolla on kyllä ollut aktiviteettia, muttei ole halunnut edes tarkkaan kertoa.
En ole nähnyt enkä haluaisikaan. Ymmärrettäväähän tuo on fantasiana, mutta puheet liukkaille menosta yllätettynä on ihan täyttä humpuukia..
M
ois upeata olla sängyssä kahden miehen kanssa, tekee mut kuumaksi.
Miesystävälle sellaista ei voi edes ehdottaa, mutta haaveilla saa
En ole nähnyt enkä haluaisikaan. Ymmärrettäväähän tuo on fantasiana, mutta puheet liukkaille menosta yllätettynä on ihan täyttä humpuukia..
M
Parhaiten se sopisi tapahtumaan vaikka mökillä. Siellä kun olisi sellainen kolmen nukuttava sänkykin.
ja vaimon kanssa samassa sängyssä? Ja jos muutakin tehdään kuin nukutaan, niin ei siihen kolmen hengen sänkyä edes tarvita. Kuka nussiva pariskunta käyttää kokonaan 180 cm leveän parisängyn??!!
Parhaiten se sopisi tapahtumaan vaikka mökillä. Siellä kun olisi sellainen kolmen nukuttava sänkykin.
Olen nähnyt kun vaimoani naidaan.Olen myös ollut mukana.Me ollaan kokeiltu
useammankin kerran variaatioita 2m+n ,2m+2n ja 1m+2n.Tuntuu tosi kiihottavalta naida kimpassa,nähdä kun vaimo nauttiiiiii. Kannattaa kokeilla,ja hei miehet ei ole teiltä pois jos naisenne saa vierasta munaa päin vastoin.
Vaimolla on suhde toiseen mieheen ja minusta se on tuonut piristystä elämäämme ja enemmän onnellisuutta kuin harmitusta. Mutten kyllä haluaisi katsella heidän touhujaan. Tuntisin itseni vaivaantuneeksi ja ulkopuoliseksi. En muutenkaan erityisesti halua olla tekemisissä miehen kanssa.
olimme kolme kimpassa; minä mieheni ja eräs tuttu tyttö.
miten tuo käytännössä toimii? Mitä tehdään esim ehkäisyn kanssa, entä miten vaihto jne? Minua ja miestäni kiinnostaisi tuo kovasti, mutta moni käytännön asia mietityttää, esim. kun vaihdetaan lennosta niin vaihdetaanko uusi kondomi jne
miten tuo käytännössä toimii? Mitä tehdään esim ehkäisyn kanssa, entä miten vaihto jne? Minua ja miestäni kiinnostaisi tuo kovasti, mutta moni käytännön asia mietityttää, esim. kun vaihdetaan lennosta niin vaihdetaanko uusi kondomi jne
Ei ole kokemusta kolmen kimpasta, mutta silti sanon, että tietenkin vaihdetaan!
Vähän olo oli kyllä vaivaantunut.
Olen nähnyt neljästi... parin eri ukon kanssa...
Olen nähnyt vaimostani Levillä sohvalla otetun valokuvan. Yksi mies makasi hänen takanaan oikea käsi vaimoni reidellä, toisella kädellä mies runkkasi itseään vaimoni selän takana. Vaimoni hame oli noussut vesirajaan paljastaen hänen lähes karvattoman pillunsa. Toinen mies tuijotti vaimoani irstaasti masturboiden oikealla kädellään, spermaa oli syöksahtänyt housujen läpi. Kaksi henkilöä oli aivan vaimoani vastapäätä ottaen hänestä valokuvia. Mitä minun pitäisi tehdä?
Minun vaimollani on rakastaja ja minä tykkään kun pääsen liukkaille eikä tarvi pelätä tauteja eikä käyttää kortsuja kun on vaki rakastaja ko mies käy myös meillä.