Aiotko ryhtyä äärimmäisen aggressiiviseen kulujen karsimisen nyt kun tukia vähennetään?
Eli karsit kaiken hömpän pois ja ostat vain ruoka alennuksesta.
Kommentit (87)
Viime kuukaudelta sain vielä aikuiskoulutustukea, mitään muita tukia en ole saanut enää vuosiin. Nyt olen töissä muutaman kuukauden ja syksyllä nelisen kuukautta opintovapaata. Jos en saa palkallisia paikkoja harkkaa varten, niin sitten aikuiskoulutustuki siksi aikaa. Joulukuussa olisi tarkoitus valmistua.
Ei kaikki elä tukien varassa niin, että tukin leikkaaminen vaikuttaisi elämään. Toki itse olen elänyt aikuiskoulutustuella useamman kuukauden ja siksi pitänyt elää tarkasti kun yksin maksan omakotitalon kuluja. Enemmän tässä on vaikuttanut ruoan yms. kallistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitetään että pakotepolitiikka ei toimi. Ainakin Suomessa tuntuu toimivan hyvin. Saatiin inflaatiopyörä pyörimään. Ihmettelen varsinkin poliittista vasemmistoa joka jaksaa huutaa Ukrainan tukemisen puolesta. Nuokin eurot tarvittaisiin vaikka vanhusten palveluihin.
Kysypä kuule vanhuksilta. Ovat valmiit antamaan vaikka eläkkeestään, että Suomeen ei tule uutta sotaa. Muistavat sen edellisen.
Suurin osa vanhuksista ei ymmärrä tätä rahan työntämistä Ukrainaan. Ihmettelevät vain miksi ei pyritä rauhaan. Vanhuksilla muutenkin tuntuu olevan enemmän medianlukutaitoa kuin nuorilla jotka eivät printtimediaa seuraa.
Niillä ei ole mitään ymmärrystä psykopaateista eikä ymmärrä niiden ajatusmaailmaa. Ukrainalla ei ole mitään mistä ne
10v päästä Kiovakin on venäläisillä, ja koko maa pommitettu maan tasalle. Kantsis vähän niitä rauhanneuvotteluitakin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitetään että pakotepolitiikka ei toimi. Ainakin Suomessa tuntuu toimivan hyvin. Saatiin inflaatiopyörä pyörimään. Ihmettelen varsinkin poliittista vasemmistoa joka jaksaa huutaa Ukrainan tukemisen puolesta. Nuokin eurot tarvittaisiin vaikka vanhusten palveluihin.
Kysypä kuule vanhuksilta. Ovat valmiit antamaan vaikka eläkkeestään, että Suomeen ei tule uutta sotaa. Muistavat sen edellisen.
Suurin osa vanhuksista ei ymmärrä tätä rahan työntämistä Ukrainaan. Ihmettelevät vain miksi ei pyritä rauhaan. Vanhuksilla muutenkin tuntuu olevan enemmän medianlukutaitoa kuin nuorilla jotka eivät printtimediaa seuraa.
Niillä ei ole mitään ymmärrystä psykopaateista eikä ymmärrä niiden
Ime paskaa.
Ei vaikuta mitenkään. En ole tukia tarvinnut enkä tarvi
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää mistä karsia! Käyn jo nyt hävikkiruokaa hakemassa ruokajonosta. Sitäkään ei saa kuin kerran kuussa. Asumistukea aiotaan pienentää. Ei varmaan koske minua, tai joutuvat sitten nostamaan toimeentulotukea.
Voitko samalla ottaa minulle sieltä ruokajonosta? Itse en töiden takia sellaisiin pääse ja minulta ollaan leikkaamassa oikeasti.
Kyllä se on nyt pakko karsia kuluja ja tinkiä elämäntavastaan. Muuten ei voida Suomeen saapuneita mam.uja elättää. Verovarat eivät vaan riitä.
Ainakin tällä palstalla rikkaat ja keskituloiset ovat kertoneet lopettaneensa kulutuksen. Että se siitä sitten.