Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten maailma meni yhtäkkiä tällaiseksi?

Vierailija
23.03.2024 |

Muistelkaapa, minkälaista oli vielä vuonna 2019. Ei sitä maailmaa ole enää. Kaikki on synkkää, tuntuu olevan pelkkää kuolemaa, hävitystä, sotaa, sairauksia, talousvaikeuksia ja ennen kaikkea täydellistä näköalattomuutta mihinkään parempaan. Jatkuvaa pelonsekaista odotusta sen suhteen, että asiat menevät vielä huonommiksi. Välillä tuntuu, että vaan flippaa tämän kaiken paskan keskellä. En voi olla ainoa. Muistelen enemmän ja enemmän menneitä ja yritän uppoutua siihen. Semmoinen tunne, että elämä on eletty, ja edessä on pelkästään p*skaa.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olisin jättänyt tekemättä jos olisin tiennyt, että he joutuvat tällaisessa maailmassa elämään.

Vierailija
2/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon vakaasti, että suuri osa ihmiskuntaa on koronatartuntojen jättämän aivosumun vallassa. Järki loistaa nykyisin poissaolollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin ennen vuotta 2015, jolloin vihervasurihulluus otti oikein kunnolla vauhtia.

Vierailija
4/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryss ien trolli taas 

Vierailija
5/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut vuosikymmeniä samaa. 

Vierailija
6/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset olisin jättänyt tekemättä jos olisin tiennyt, että he joutuvat tällaisessa maailmassa elämään.

Sulla mitään lapsia ole.

Vierailija
7/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin ennen vuotta 2015, jolloin vihervasurihulluus otti oikein kunnolla vauhtia.

Tämä sun kommentti on osa sitä synkkyyttä ja hulluutta. Tavallista kahtiajaon tekoa ja syyllisten hakemista aina sieltä "vasta leiristä". Olet osa ongelmaa - et ratkaisua.

Vierailija
8/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sulle yritettiin sanoa, vaan eihän se mennyt jakeluun.

Vierailija
9/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään listaan vielä se, että ihmiset ovat joka paikassa toistensa kurkuissa kiinni. Ei tätä kaikkea edes kohdata lämpimällä yksituumaisuudella, vaan kahtiajakautuminen on pahempaa kuin koskaan. Ja keskusteluilmapiiri ihan hirveä. Jos olisikin joku talvisodan henki, niin tässä voisi olla jotain hyvääkin.

Vierailija
10/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki on hyvin, en murehdi muiden maiden paskoja.

Vierailija
11/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Raamattu.

Vierailija
12/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media rummuttaa. Siitä se mielikuva.

Kuka nyt jaksaa mitään vietnamin tai korean sotia enää miettiä. Tai kylmän sodan ydinuhkia.

Vierailija
13/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni "psykoosi" ohi, kun sairastin koronan, mutta olen huomannut, että moni vielä pelkää ja maailma on siksi entistä enemmän mennyt sekaisin. Jo  koronasulun aikaan kehitin kuntoani ulkoliikunnalla ja aloin elämään terveellisesti. Olen tehnyt joitakin asioita aivan päinvastoin kuin enemmistö. Suosittelen. Länsi-Eurooppa ei ole maailman napa. Hankkiutukaa eroon elintasosairauksista, niin voitte paremmin.

Vierailija
14/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa nuoruudessa kaatui neuvostoliitto, berliininmuuri ja kierrätys alkoi. Nykyään lykätään kiinalaista halpaa sontaa ja kaikki pakataan muoviin. Toivottavasti nykynuoret heräävät.

Vierailija
15/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas uskon että se maailmanloppu tuli sittenkin, tai alkoi silloin 2012. Jotenkin tuntuu että ihmisistä tulee aina vain itsekkäämpiä ja kylmempiä. Ihan järkkyä millainen muutos vaikka somessa on ollut nähtävissä, ja läheisistäkin paljastuu kovia puolia aina vaan useammasta.

Vierailija
16/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kaikki on hyvin, en murehdi muiden maiden paskoja.

Siinä varmaan on isoin ongelma, tyhjäpäät välittää vain itsestään?

Vierailija
17/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue Raamattu.

Elä sinä todellisuudessa.

Vierailija
18/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2019 oli järkyttävää p*skaa, hyvä että muu maailma tulee perässä

Vierailija
19/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän kommenttiin tiivistyy niin paljon tätä nykyajan synkkyyttä. Tapahan se tämäkin on purkaa pahaa oloa. Ja ei, en edusta sitä aatesuuntaa, mistä ilmeisesti puhut.

Vierailija
20/109 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa on profetioiden selko uutiset suomeksi joka on ilmoitettu tuhansia vuosia sitten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä