Miten maailma meni yhtäkkiä tällaiseksi?
Muistelkaapa, minkälaista oli vielä vuonna 2019. Ei sitä maailmaa ole enää. Kaikki on synkkää, tuntuu olevan pelkkää kuolemaa, hävitystä, sotaa, sairauksia, talousvaikeuksia ja ennen kaikkea täydellistä näköalattomuutta mihinkään parempaan. Jatkuvaa pelonsekaista odotusta sen suhteen, että asiat menevät vielä huonommiksi. Välillä tuntuu, että vaan flippaa tämän kaiken paskan keskellä. En voi olla ainoa. Muistelen enemmän ja enemmän menneitä ja yritän uppoutua siihen. Semmoinen tunne, että elämä on eletty, ja edessä on pelkästään p*skaa.
Kommentit (109)
Suomi 90 luvulla ja 2000 luvulla oli huoletonta aikaa verrattuna nykyiseen. Nykyään vihervasemmisto sairastuttaa ihmisiä masennukseen. Ja kannustaa vastakkainasetteluun. Köyhyys kasvaa. Ilman vihreitä sekopäitä suomessa olisi asiat paljon paremmin, jopa kansantalous ja hyvinvointi valtio olisi paremmassa kunnossa ilman vihervasemmistolaisten sekoilua ja asioiden sotkemista, valitettavasti näin...
on lounaika ennen Jeesuksen paluuta, vain muutama vuosi jäljellä
edessä ydinsota, Suomen sota, pedon aika, 3 temppeli Jerusalemissa, antikristus
tempaus
maailma meni sekaisin jo 2000 luvun alussa kun tuli naispapit ja homoja alkoi putkahtelemaan papeiksi ja kirkkoherroiksi ja mediaan joka paikkaan
nyt on kaikki pilalla jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ILMESTYSKIRJA 6
Karitsa avaa kirjakäärön ensimmäisen sinetin 1, 2, toisen 3, 4, kolmannen 5, 6, neljännen 7, 8, viidennen 9-11 ja kuudennen sinetin 12-17.
1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!" 2Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
3 Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!" 4Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.
5 Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen;
Hän haluaa kertoa sitä, että uskovaisten takia tässä kusessa ollaan. Vuosikausien uskontojen ideologioilla pommitusta niin kristillisten kun muslimien leireistä ja alitajuntamme lietsomista vihaan toisiamme kohtaan. He otti silmätikukseen ensiksi vähemmistöt, nyt naiset ja kohta menee koko ihmiskunta. Ei ikinä pidä aliarvioida miten paljon pahuutta näissä uskonnoissa on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän laiturioikeiston kannatus nousee, sitä huonommin maailmassa menee. Joko hölmömpikin alkaa nähdä korreltaaion?
Missä kohtaa ihmiset alkaa näkemään, että puolueet on loppupeleissä samaa kusetuspaskaa eri purkeissa?
Orpo ja Purra- siksi! Tätä se on kun sairasmieliset hölmöt päästetään valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon vakaasti, että suuri osa ihmiskuntaa on koronatartuntojen jättämän aivosumun vallassa. Järki loistaa nykyisin poissaolollaan.
Tarkoitat varmaankin koronarokotteiden aiheuttamaa aivosumua? Mitä useampi shotti sitä sekaisemmin kaikki menee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa on profetioiden selko uutiset suomeksi joka on ilmoitettu tuhansia vuosia sitten.
Paimentolaisten kirjoittama satukirja ei kerro mistään mitään. Samaa sarjaa Kalevalan kanssa.
Aikamoisia paimentolaisia kun osasivat 2000 vuotta etukäteen kertoa että viimeisinä päivänä tulee olemaan ahdistavia aikoja, joista on vaikeaa selviytyä. Tulee olemaan sotia, nälänhätää, luonnonkatastrofeja, ihmiset tulevat olemaan rakkaudettomia ja haluttomia mihinkään sopimuksiin,pilkkaajia yms.
Kaikki tämä tapahtuu yhtäaikaa ja vauhti vaan kiihtyy.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Category:2019_natural_disasters
https://www.nytimes.com/interactive/2019/obituaries/notable-deaths.html
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/2019
Ei ollut 2019kään kiva vuosi.
Mitä enemmän laiturioikeiston kannatus nousee, sitä huonommin maailmassa menee. Joko hölmömpikin alkaa nähdä korreltaaion?