Miten voi joku kaupan pullapussi maksaa nykyään 4€? Tai halvimmat lihapasteijat pakasteessa 3,8€. Ihan helvetisti nousseet hinnat.
Eihän tässä kohta saa mitään "ylimääräistä" enää ostettua. Peruselämisen raaka-aineet nyt vielä jotenkin saa kun halvimpia ostelee.
Kommentit (51)
Taitaa ajat mennä siihen suuntaan, et kohta kaikki on niin kallista, ettei kellään ole maitoonkaan varaa.
"Kuinka usein noita tarvitsee ostaa? Itse en ole ostanut koskaan. Oleellisinta on se, mitä päivittäiset ruoka-aineet maksaa, koska niihinhän se valtaosa varoista menee."
Niillä tehdään muutakin kuin siivous ja osa siivoaa useammin. Eipä tullutkaan sen jälkeen ostettua. Mutta osa hommista alkaa seisoa, jos tarvisi suojusta käsiin ja on vaikka siivousaine jonka kanssa tykkäisi pitää hanskaa. Monen kädet eivät tykkää jatkuvasta lotrauksesta ja läträyksestä, kuivuu ja ärtyy.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ajat mennä siihen suuntaan, et kohta kaikki on niin kallista, ettei kellään ole maitoonkaan varaa.
Minulla ainakin on varaa ihan kaikkeen.
1 appelsiini oli vähän vajaa 2 euroa. Jäi kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Köyhälle kaikki on kallista. Muille se ja sama, mitä mikäkin maksaa
Niin sukulainenkin sanoo ettei välitä mistään hinnoista tai katso niitä liiaksi. Mutta todella muille sillä voi olla väliä, ei ole rahaa käytössä niin paljon ja pitää laskea muutenkin, ettei joku vie koko lompakkoa.
Miten voi gluteeniton leipä maksaa 7 euroa.
Vierailija kirjoitti:
"Kuinka usein noita tarvitsee ostaa? Itse en ole ostanut koskaan. Oleellisinta on se, mitä päivittäiset ruoka-aineet maksaa, koska niihinhän se valtaosa varoista menee."
Niillä tehdään muutakin kuin siivous ja osa siivoaa useammin. Eipä tullutkaan sen jälkeen ostettua. Mutta osa hommista alkaa seisoa, jos tarvisi suojusta käsiin ja on vaikka siivousaine jonka kanssa tykkäisi pitää hanskaa. Monen kädet eivät tykkää jatkuvasta lotrauksesta ja läträyksestä, kuivuu ja ärtyy.
Jos on pakko jatkuvasti lotrata ja läträtä kemikaalien kanssa, niin eiköhän löydy jotain kestävämpiäkin kumihanskoja, joita voi käyttää lukuisia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Eikä vain näiden hinnat. Kaikki elintarvikkeet ovat kalliita ja jos alv nousee vielä kalliimpia. Kenellä pieneläkeläisille on enää varaa syödä mitään.
Eläke juoksee joka kuukausi tilille,tulee eläkeläisten ssumistuki,hoitotuki,eläkealennuksia pääsylipuidta, junista jne. Eläkeläisten vinkuminen voisi jo loppua!
Kannattaa pulla itse tehdä, tein tänään omenapiirakkaa.
Huomattu, Ostan vain kun on punalaputettu.
Leipäjonosta saa lisäksi ilman alvia, jos tarvetta ilmenee.