Ilmainen onnellisuus-vinkki
Kommentit (7)
Ja pomolta saisi varmaan runsaat kiitokset?;)
Miten tuo parantaa? Siis mitä pitää tehdä vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Töiden vähentäminen varmaan auttaisi ja niin aloin jo tekemään, kun sain velkani maksettua. En tosin ymmärrä, miten elämänlaatuni paranisi, jos tekisin työni hitaammin? Sehän vähentäisi vapaa-aikaani.
Jos työtahti on mielestäsi sopiva, eikä ole stressaava kiire, niin sitten ei kannata tehdä hitaammin.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään kaikkea, mitä vaadit itseäsi tekemään tai kuvittelet, että "minun pitää tehdä tämä" tai "minä haluan tehdä tämän."
Vinkin idea on siinä, että rauhoittaa mielen hitaampaan olotilaan. Siten alkaa automaattisesti vähentämään epäolennaisten asioiden tekemistä.
Taika perustuu kuitenkin siihen, että alat paremmin havainnoimaan ympärilläsi olevia asioita ja näkemään vaihtoehtoja rutiineillesi.
Nyt lähden pois ketjusta. Heippa! -ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään kaikkea, mitä vaadit itseäsi tekemään tai kuvittelet, että "minun pitää tehdä tämä" tai "minä haluan tehdä tämän."
Vinkin idea on siinä, että rauhoittaa mielen hitaampaan olotilaan. Siten alkaa automaattisesti vähentämään epäolennaisten asioiden tekemistä.
Taika perustuu kuitenkin siihen, että alat paremmin havainnoimaan ympärilläsi olevia asioita ja näkemään vaihtoehtoja rutiineillesi.
No olen tänään tiskannut ja mietin, että kannattaisi myös siivota, pestä vihdoin pyykkiä ja käydä suihkussa. En tiedä, miten likaisessa kodissa oleminen, likaisissa vaatteissa likaisena oleminen parantaisi mieltä jotenkin enemmän kuin tehdä alta pois nuo.
Töiden vähentäminen varmaan auttaisi ja niin aloin jo tekemään, kun sain velkani maksettua. En tosin ymmärrä, miten elämänlaatuni paranisi, jos tekisin työni hitaammin? Sehän vähentäisi vapaa-aikaani.