Tunnen sääliä niitä kohtaan
jotka ei saa itselleen kumppania. Siis mitä ihmettä, itseäni aina kehutaan missiksi ja miehistä ei ole ollut koskaan pulaa.
Kommentit (17)
Muakin on kehuttu vaikka millä sanoilla (myös missi on yksi niistä) mutta olen ollut yksin vuosia. Eikä näytä siltä että tilanteeseen olisi ihan heti tulossa muutosta. Saa sääliä ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Muakin on kehuttu vaikka millä sanoilla (myös missi on yksi niistä) mutta olen ollut yksin vuosia. Eikä näytä siltä että tilanteeseen olisi ihan heti tulossa muutosta. Saa sääliä ihan vapaasti.
Uskotko sä kaiken mitä sulle sanotaan 🤣
Mulla on ollut kumppaneita, nyt viimiset 10 vuotta olen elänyt sinkkuna ja nyt on parempi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku säälittävä pelle tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aina mutta näitä ei ole ollut syytä epäillä
Sääli ihan vapaasti. Vaikutat ihanalta ihmiseltä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kumppaneita, nyt viimiset 10 vuotta olen elänyt sinkkuna ja nyt on parempi olla.
Kuulutko sinä tuohon porukkaan, jotka eivät saa kumppania?
Jotkut saa kumppaneita, toiset ei ja jotkut eivät halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko sä kaiken mitä sulle sanotaan 🤣En aina mutta näitä ei ole ollut syytä epäillä
Reps
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko sä kaiken mitä sulle sanotaan 🤣En aina mutta näitä ei ole ollut syytä epäillä
Reps
hih hih :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko sinä tuohon porukkaan, jotka eivät saa kumppania?
Juurihan kirjoitin että minulla on ollut kumppaneita.
Ap. eli joku teinipoika vastailee lähes kaikkiin kommentteihin.
Valitettavasti jotkut ajattelevat niin kuin Ap. Aina parisuhteessa olevat utelevat olenko käynyt treffeillä. Ihan luin parisuhde olisi joku asia, johon olisi pakko pyrkiä.
itse olen muelummin sinkku kuin miehen kanssa jota en voi aidosti arvostaa ja rakastaa
Miksi tyytyä yhteen kumppaniin?