Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sosiaalityö 2024

Vierailija
23.03.2024 |

Moikka! Oon hakemassa sosiaalityötä yliopistoon lukemaan nyt keväällä ja ois kiva löytää samassa tilanteessa olevia, joilla myös lukeminen ja opinnot edessä :) 

Onkohan jotain ryhmiä missä olis hakevia tai oisko joku halukas juttelemaan ja tutustumaan? 

Itellä on kavereita, mut kukaan ei sosiaalialalle oo hakemassa niin ois kiva löytää ihmisiä joita kiinnostaa samat jutut!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei-ensikertalainen voi olla todistusvalinnassa mukana? Mikä koulutustausta sulla on? 

Vierailija
42/51 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käydä esim. opintopolussa tarkemmin tutustumassa, mutta siis sosiaalityön todistusvalinnassa osa aloituspaikoista on varattu ensikertalaisille ja sitten x osuus on myös ei ensikertalaisille todistushakijoille. Koulutustausta on kohta valmistuva kandidaatin tutkinto toisesta pääaineesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon on odotettavissa, että tuloksia alkaa tulla? En ole piiitkään aikaan hakenut kouluun niin ei muistikuvia.

Terveisin malttamaton

Vierailija
44/51 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

Onko aikaisempina vuosina oikeat vastaukset tullut ennen tuloksia?

Vierailija
45/51 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyipä sosiaalityön haun keskustelu viimein 🤭 itse haen toista kertaa nyt maisteriin ja myös väylällä Kuopioon sekä Rovaniemelle. Viime vuonna Kuopioon varasija 1 parhain sijoitus. En ole ensikertalainen, sosionomi taustalla haen. Pääsykokeisiin ei työkiireet päästäneet mutta nyt ei auta kun jännittää pääseekö kouluun vai ei. Taitaa olla vika yritys minulla, jos ei ovet aukene niin tehtävä uusia suunnitelmia tulevaisuudelle. Tsemppiä kaikille ja toivotaan, että mahdollisimman moni pääsisi meistä kouluun!

Vierailija
46/51 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais tulokset jo tulla 🤣

Vierailija
47/51 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pitikö esseessä vertailla artikkeleita keskenään?

Vierailija
48/51 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
49/51 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten essee osioon piti vastata ? Pahoittelut jos kysymys on ilmiselvä asia. 

Vierailija
50/51 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä meni? Itse jäin varasijalle :( mitenköhän kaukaa on vielä mahdollista päästä?

Vierailija
51/51 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu tulossa Jyväskylään? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä