Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan suhteen alussa pitää pitää AMG mersu piilossa, jotta nainen ei pelästy?

Vierailija
23.03.2024 |

En halua että olen hänelle vain pelkkä lompakko.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se amg tarkoittaa?

Sitä että autolla ajaessa tankissa on iso pyörre. 

Vierailija
42/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 20vuotta vanha E55 AMG onko nolo?

No se on vanha romu jossa on kyllä tehokas kone.On se kyllä aika nolo kun kerran mielipiteen halusit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta heti vaan että olet mersupersu, nainen pääsee pakenemaan hyvissä ajoin.

Vierailija
44/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 20vuotta vanha E55 AMG onko nolo?

Hieno on.

Vierailija
45/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee oikein sellaista vaikutusta kuin oletat, itsellä on iso  bemari ja toivon että miehelläkin on  joku parempi kuin Nissan

Näköjään itsekin tiedät sen verran autoista että on iso bemari. Nyt voit jatkaa googkettamista. 

Vierailija
46/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se amg tarkoittaa?

Sitä että vain sähköautolla pääsee lujempaa, mutta moottorin mekkala puuttuu.

Niin 5min nopeampaa moottoritienopeuksilla. Sähköautoja jumaloiva ei osaa oikein suhteuttaa asioita. Ehkä vielä saat lainaa se verran että sinullakin onjoku päivä auto🤡

Vierailija
47/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersut on niin pappa-autoja että parempi pitää piilossa koko ajan jos naisen haluaa.

Vierailija
48/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä odottaa jotta pääsee Merc tai Audilla ajavaa kuspäätä lunastuttamaan autonsa uudempaan.

🤣

Vierailija
49/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen täällä tietää, mikä on amg Mersu? 

No helposti selvisi googlaamalla ja paskalta näyttää. 

On niitä tehty enemmän kuin yksi malli

Vierailija
50/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole edes nelivetoa.

Vierailija
51/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka luulee olevansa jotain jonkun kotteron perusteella 😂

Oikeasti?

Joo. tää on vielä nolompaa. Muualla autot on autoja mutta täällä pullistellaan jollain kansan auton lisämerkinnällä. Esm skodan vr. Passatin gte/gti, hondan type r ym. Ym. Muualla niihin ei edes kiinnitetä huomioo mut täällä kuskit ajaa rintarottingilla kun alla olisi superauto tai joku klassikko.  Sitten he puhuukin niistä sillä lisä mallimerkinmällä. Mun gti:ssä on niin ja näin..... Niin noloja. 

Vierailija
52/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Eihän siinä ole edes nelivetoa.

Vpi olla, 

tai voi olla ettei ole.

Vierailija
53/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?

Joo. tää on vielä nolompaa. Muualla autot on autoja mutta täällä pullistellaan jollain kansan auton lisämerkinnällä. Esm skodan vr. Passatin gte/gti, hondan type r ym. Ym. Muualla niihin ei edes kiinnitetä huomioo mut täällä kuskit ajaa rintarottingilla kun alla olisi superauto tai joku klassikko.  Sitten he puhuukin niistä sillä lisä mallimerkinmällä. Mun gti:ssä on niin ja näin..... Niin noloja. 

Paitsi että AMG (Aufrecht, Melcher, Großaspach), kirjaimilla on historia joiden takana on kolme hienoa insinööriä joiden intohimona oli autot. Mielestäni on mahtavaa että heidän tarinansa jatkuu tähän päivään, ja ne kolme kirjainta tarkoittavat jotain niille jotka ymmärtävät.

Vierailija
54/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?

Paitsi että AMG (Aufrecht, Melcher, Großaspach), kirjaimilla on historia joiden takana on kolme hienoa insinööriä joiden intohimona oli autot. Mielestäni on mahtavaa että heidän tarinansa jatkuu tähän päivään, ja ne kolme kirjainta tarkoittavat jotain niille jo

Kolme jonnea tuunasi pappamersuja. Nykyisin sillä rahastetaan tyhmempää väkeä. Osta Porche jos haluat urheilullisen auton.

Vierailija
55/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?

Paitsi että AMG (Aufrecht, Melcher, Großaspach), kirjaimilla on historia joiden takana on kolme hienoa insinööriä joiden intohimona oli autot. Mielestäni on mahtavaa että heidän tarinansa jatkuu tähän päivään,

Porchse 😭

911 menee legendasta, siihen se sitten jääkin. Nää sammakon näköiset katumaasturit on kyllä kaiken naurettavuuden huippu, rumempia mitä Teslat.

Vierailija
56/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se amg tarkoittaa?

AMis Gay auto, merkistä tietää että etsii toista miestä

Vierailija
57/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kävisi kiukuttamaan ap:n valehtelu. En nimittäin alkaisi ikinä suhteeseen mersu/bmw - kuskin kanssa.

Vierailija
58/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi aikuisilla ihmisillä hiertää näin pahasti että millainen auto jollain on

Vierailija
59/60 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin enemmän huolissani siitä, ettet luota kumppaniisi, vaan haluat salata häneltä asioita. Jos todella tykkäät hänestä, niin luota häneen myös. Tällainen salailu on iha n sieltä ja syvältä,  olen sellaista itse kokenut kauan sitten yhdessä "suhteessa". Olin itse aivan ihastunut mieheen ja pikkuhiljaa hän paljastui piilottelijaksi. Eli erinäisistä asioista, omistuksista ja harrastuksista ei voinut mulle kertoa, ne paljastuivat ikävissä ja yllättävissä tilanteissa, kun hänen kaveri tai sukulainen möläytti. Aina toivoin, että hän olisi des jatkossa rehellinen, mutta eipä sellainen henkilö muuksi muutu. Rikas ilmeisesti oli, mutta sellaisella ei ole mitään painoarvoa, jos ei voi luottaa. Kenkää sai mies ja on vinkunut takaisin. En ottanut, enkä ota. Löytyi tilalle mukava, tavallinen ja rehellinen mies. 

Vierailija
60/60 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten voi aikuisilla ihmisillä hiertää näin pahasti että millainen auto jollain on

Se on muuten totta.

Tavisautolla sulaudutaan massaan.

Premium autot nostavat kateuden ja muut ihmismielen ajatukset pintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä