Miten kauan suhteen alussa pitää pitää AMG mersu piilossa, jotta nainen ei pelästy?
En halua että olen hänelle vain pelkkä lompakko.
Kommentit (60)
Myy pois! Vain pelleillä on AMG-mersu. Sitten kun se paljastuu ja nainen ei jätäkään sinua, niin se nainenkin on id iootti kusipää! Haluaisitko oikeasti sellaisen naisen?
Vierailija kirjoitti:
Myy pois! Vain pelleillä on AMG-mersu. Sitten kun se paljastuu ja nainen ei jätäkään sinua, niin se nainenkin on id iootti kusipää! Haluaisitko oikeasti sellaisen naisen?
Hiilikuitua ja muovia ne on nykyään moni, eikä terästä.
Suosittelen vaihtamaan autosi johonkin överiin vintage-mersuun, koska naiset eivät yleensä tiedä mitä ne maksavat, jos tällainen asia huolettaa.
Ota AMG merkit pois niin saat olla huoletta
Niin helpolla pääset ongelmasta
jollei tarkoituksesi ole vaan ELVISTELLÄ
Vierailija kirjoitti:
Mitä se amg tarkoittaa?
Sitä että vain sähköautolla pääsee lujempaa, mutta moottorin mekkala puuttuu.
Minua ei pappojen mannemersut kiinnosta. Häivy!
Ei tee oikein sellaista vaikutusta kuin oletat, itsellä on iso bemari ja toivon että miehelläkin on joku parempi kuin Nissan
Kuulostaa joltain setämiehen autolta. Ei paljon jaksa kiinnostaa 🥱
AMG -mersuja saa duunarituloilla kaupasta. Ei niitä tarvitse piilotella.
Ei tarvitse piilottaa kun parkkeeraat siihen vierelle hevoskuljetustrailerin.
Kuinka moni nainen täällä tietää, mikä on amg Mersu?
Onhan ne noloja. Mutta, jos joskus löydät sen oikean, hän pitää sinusta sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ole hajuakaan 🤷
No mahdollisimman pitkään ja mieluummin myy pois. Ei noin ruman auton kyydissä kukaan kehtaa istua.
Vierailija kirjoitti:
No helposti selvisi googlaamalla ja paskalta näyttää.
Lukeeko siinä varmasti ihan joka paikassa se amg että naisesi varmasti huomaa että se ei ole vain ylihintainen SKODA?
Tapaat vääränlaisia naisia.
Minuun ei materia ja rahojen levittely tee vaikutusta - ei niillä onnea loihdita.