Miten kauan suhteen alussa pitää pitää AMG mersu piilossa, jotta nainen ei pelästy?
En halua että olen hänelle vain pelkkä lompakko.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko siinä varmasti ihan joka paikassa se amg että naisesi varmasti huomaa että se ei ole vain ylihintainen SKODA?
No ei ne mitään tajua vaikka lukisi joka paikassa. Skodasta menee kuitenkin. Ihan turha brassailla autolla.
Vierailija kirjoitti:
AMG -mersuja saa duunarituloilla kaupasta. Ei niitä tarvitse piilotella.
95%:ia niistä on AMG:eistä on loppuunajettuina käytettyinä ulkomailta tuotu, mitä Suomen teillä liikkuu. Toyotan hinnoilla tai allen ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen täällä tietää, mikä on amg Mersu?
Olen nainen ja omistan AMG mersun vuosimallia 2021. Puhutaanhan täällä nyt todella AMG mersuista eikä niistä joissa on vaan AMG paketti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja omistan AMG mersun vuosimallia 2021. Puhutaanhan täällä nyt todella AMG mersuista eikä niistä joissa on vaan AMG paketti?
Miksi olet ostanut noin ruman auton?
Ex miehen kanssa ajeltiin aina sen rupusimmalla ja sen takia katseet kääntävällä röttelöautolla. Kertoi naisista, joidenka kanssa treffit jäi ekoihin, kun auton näki. En oikein tajua miksi. Vanha autohan on taloudellinen valinta...
En tiedä ap... meitä naisia on moneksi. Mulle on tärkeintä, että mies kohtelee hyvin ja aidosti rakastaa. Nykyisin tuntuu olevan harvinaista.
AMG mersuja saa muutamalla tonnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AMG mersuja on tehty vuosikymmeniä, halvalla saa vanhoja
Taas joku 155cm rydman yrittää saada munanjatkeestaan jotain irti
Mies joka luulee olevansa jotain jonkun kotteron perusteella 😂
Oikeasti?
Aloittajalle tiedoksi, Mercedes-benz on vanhojen pappojen ja mustalaisten auto, myös siinä tapauksessa että auto on erikoista mallia. Joku oikea kiva urheilullinen auto pitää olla, kuten BMW.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Erna Husko, Pasha Pozniakova ja Martina Aitolehti tietävät mikä on AMG Mersu. Vaikka trollihan tämä aloitus on, eikä ap:lla tod näköisesti ole amg Mersua, saati edes perus c-mallin Mersua.
Ehkäpä mersua enemmän ne naiset pelästyvät mustia kanttihousujasi, hohtavan valkoista takkia ja ravilehteä etupenkillä.
Huomaatteko miten palstan parasta ennen päiväyksen ohittaneilla naisilla heti keittää yli kun on jäänyt heiltä rikas mies saamatta haaviin aikanaan?
Laatikkoviiniä ja kissoja, ne auttaa. Pus 😘
Mulla 20vuotta vanha E55 AMG onko nolo?
Tuo pihalle BYD sähköauto niin ei ole mitään ennakko odotuksia.
No jos vaikka siihen saakka kun nainen on nähnyt pikkuruisen pilisi. Sen jälkeen voit taas vapaasti ajella mersullasi.
Luuletko, että naiset edes tietää mikä AMG-mersu on? Minä en tiennyt, ei ole kiinnostanut. Mutta 'kakkosautona' minulla on semmoinen, on nyt lapsen käytössä, siksi lainausmerkit. Ennemmin jokin manneauto tulee mieleen, mutta kun halvalla sain sen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se amg tarkoittaa?
Alempitasoisten Miesten Grooming-väline, jolla yritetään tehdä vaikutus nuoriin, kauniisiin tyttöihin ja teeskennellä, että alempitasoinen mies on vahva, rikas, menestyvä ja hienosta suvusta.
Ei ole mikään komistus tämä auto. Pidä vaan se siellä autotallissa.