Kun olette eri paikoissa puolisosi kanssa, soitatteko aamulla heti herättyänne ja illalla juuri ennen nukkumaanmenoa?
Kommentit (112)
Ugh, kuulostaapa siltä et ei oo tilaa hengittää. Varmaan ok siinä alun honeymoon vaiheessa mut en mä muuten jaksais jos ei oo asiaa :D Tai mistäs min näin sinkkuna tiedän, mut ei toi ajatuksena innosta.
Vierailija kirjoitti:
Soitatteko minne? Töissä on pari tohvelisankaria joille vaimo soittaa joka päivä 2-5 kertaa. En ymmärrä eikö se akka pärjää yksin ollenkaan kun joka asiasta pitää soitella päivittäin?!
Meillä myös yksi mies jolle vaimo soittaa joka asiasta. Apua, lapsella on 37,5 kuumetta, mitä teen? Mistä johtuu että hanasta tulee vaan haaleaa vettä, ei kuumaa? Lähden kauppaan mutta autossa palaa bensavalo, käytkö tankkaamassa sen illalla? Ihan käsittämätöntä uusavuttomuutta muutenkin, puhumattakaan että siitä kehtaa töihin soittaa.
Itse pidän miehen kanssa paljon yhteyksiä jos ollaan erillämme ja työpäivän aikana vaihdetaan viestejä. Viestit luetaan ja niihin vastataan, kun ehditään. Ei soitella toiselle koskaan töihin, ellei ole joku todella akuutti tilanne. Sellaisia on ehkä kerran 10 vuodessa. Ja silloinkin on tiedossa ettei toinen välttämättä ehdi vastata, se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitatteko minne? Töissä on pari tohvelisankaria joille vaimo soittaa joka päivä 2-5 kertaa. En ymmärrä eikö se akka pärjää yksin ollenkaan kun joka asiasta pitää soitella päivittäin?!
Meillä myös yksi mies jolle vaimo soittaa joka asiasta. Apua, lapsella on 37,5 kuumetta, mitä teen? Mistä johtuu että hanasta tulee vaan haaleaa vettä, ei kuumaa? Lähden kauppaan mutta autossa palaa bensavalo, käytkö tankkaamassa sen illalla? Ihan käsittämätöntä uusavuttomuutta muutenkin, puhumattakaan että siitä kehtaa töihin soittaa.
Itse pidän miehen kanssa paljon yhteyksiä jos ollaan erillämme ja työpäivän aikana vaihdetaan viestejä. Viestit luetaan ja niihin vastataan, kun ehditään. Ei soitella toiselle koskaan töihin, ellei ole joku todella akuutti tilanne. Sellaisia on ehkä kerran 10 vuodessa. Ja silloinkin on tiedossa ettei toinen välttämättä ehdi vastata, se on
Mun työpaikalla myös oli tällainen mies mutta kuinka ollakaan niin erohan heille tuli. Ei mieskään tuota jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän miehen kanssa paljon yhteyksiä jos ollaan erillämme ja työpäivän aikana vaihdetaan viestejä. Viestit luetaan ja niihin vastataan, kun ehditään. Ei soitella toiselle koskaan töihin, ellei ole joku todella akuutti tilanne. Sellaisia on ehkä kerran 10 vuodessa. Ja silloinkin on tiedos
en tajua kuka alunperinkään ottaa noin avutonta puolisoa. Jos siis itse täysjärkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän miehen kanssa paljon yhteyksiä jos ollaan erillämme ja työpäivän aikana vaihdetaan viestejä. Viestit luetaan ja niihin vastataan, kun ehditään. Ei soitella toiselle koskaan töihin, ellei ole joku todella akuutti tilanne. Sellaisia
Pointti onkin siinä että ei itsekään ole täyspäinen
Ei soiteta mutta laitetaan kyllä viesti aina aamulla ja illalla. Mies on paljon työmatkoilla ja minä silloin lasten kanssa kotona ja todellakin vähintä mitä häneltä odotan on aamuviesti missä hän tsekkaa että sainko kaikki muksut liikkeelle ja valvottiko vauva.
Olisin hyvin äkkiä sinkku, jos rupeaisin soittelemaan miehelleni esimerkiksi klo 4.00 Suomen aikaa, kun olen ulkomailla työmatkalla.
Tulee ikävä monta kertaa päivässä. Oltu naimisissa 35 vuotta. Ei tosiaan ole tukahduttavaa. Ei ymmärretä kumpikaan tätä oma tila vouhkaamista.
Ei soitella, mutta whatsapitetaan ahkerasti, jotta toinen saa lukea viestit kun ehtii. 8 vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei.Illalla jutellaan kuulumiset viesteillä ja toivotetaan hyvät yöt.Muuten viestitellään jos on asiaa tai halutaan jakaa joku juttu,satunnaisesti voidaan soittaa.Mutta vain nuo hyvän yön viestit on vakio.
Meillä myös näin. Asutaan eri kaupungeissa. Nyt oon tosin muuttamassa lähemmäs, mutta ei samaan osotteeseen vieläkään. Varmaan sama käytäntö jatkuu.
Ilallla laitetaan viestiä ennen nukkumaankäymistä. Seuraavan kerran ollaan yhteydessä, kun tulee jotain asiaa tai viimeistään sitten seuraavana iltana. Useimmiten päivän aikana tulee jotain asiaa. Meillä on aika vilkasta viestintää, ihan normipäivänäkin jo työvuoron aikana yleensä jotain "asiaa" on. Me on oltu lähes 20 vuotta yhdessä, jos se nyt mitenkään tähän liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Olisin hyvin äkkiä sinkku, jos rupeaisin soittelemaan miehelleni esimerkiksi klo 4.00 Suomen aikaa, kun olen ulkomailla työmatkalla.
Ei vaikuta kovin tervepäiseltä mieheltä tai vakaalta parisuhteelta jos puhelinsoitto aiheuttaa eron.
Aamulla ei kyllä soitella, päivällä ehkä jotain viestiä. Illalla soitetaan tai jos menee toisella myöhään työkuviot, sitten viestiä.
Joka päivä jollain tavalla kuitenkin yhteys ainakin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osaa aikaeroa huomioida??
Whatsapissa laitetaa hyvät yöt. 30 vuotta yhdessä niin ei tarvi enää soitella joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sairaalta suhteelta, jos soitto omalta kumppanilta aiheuttaa eron.
No en soita heti aamulla herättyäni, enkä illalla juuri ennen nukkumaan menoa.
Yleensä me ei soitella. Ollaan molemmat enemmän viestien ystäviä. Tapana on laittaa aina hyvänyön viestit ja sitten päivän aikana, jos jotain erikoista on. Arkisilla jutuilla ei toista juuri häiritä, jollei ole pakko.
Vitut soittele.