Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olette eri paikoissa puolisosi kanssa, soitatteko aamulla heti herättyänne ja illalla juuri ennen nukkumaanmenoa?

Vierailija
22.03.2024 |

Tai, soiton sijaan viestit?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soitella. Yhdessä 27 vuotta. Kumpikin taitaa nauttia omasta ajasta silloin harvoin kun siyätä on.

Vierailija
22/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme vaan yleensä jos on jotain asiaa, niin silloin puhelu tai viesti. Jos on useamman päivän reissu niin yleensä jonain päivänä laitetaan illalla viesti että hyvää yötä tai päivällä vaikka että mukavaa päivää, rakastan sua tms. Mutta ei nyt sentään aamuin illoin joka päivä viestitellä tai soitella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan mitään aamulla. Illalla voidaan soitella. 

Vierailija
24/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on suloista että heti kun mieheni herää, hän soittaa mulle. Tukka sekaisin, silmät ristissä ja ääni unisena 😍

Mitä suloista tuossa nyt on? Toinen häiritsee aamu-unia. 

Vierailija
25/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi soittaisin aamulla, jos illalla on jo juteltu? Pitäisikö kertoa mitä unta näki? Vai yritätkö kytätä, ettei kumppani nuku toisen vieressä? Pakotatko videopuheluun, jos iskee mustasukkaisuus?

Kannattaa muistaa, ettei kukaan ole saanut kyttäämällä pidettyä puolisoa, joka haluaa pettää. Ja jos ei halua, ei silloinkaan tarvitse kytätä.

Sinun varmaan vaikea uskoa että jotkut haluaa vain olla yhteydessä päivittäin ilman että saa käännettyä kyttäämiseksi. Me sanomme kotonakin joka aamu huomenta emmekä ole keksineet yhtään syytä miksemme tekisi silloin kun olemme eriillämme. 

Vierailija
26/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi soittaisin aamulla, jos illalla on jo juteltu? Pitäisikö kertoa mitä unta näki? Vai yritätkö kytätä, ettei kumppani nuku toisen vieressä? Pakotatko videopuheluun, jos iskee mustasukkaisuus?

Kannattaa muistaa, ettei kukaan ole saanut kyttäämällä pidettyä puolisoa, joka haluaa pettää. Ja jos ei halua, ei silloinkaan tarvitse kytätä.

Sinun varmaan vaikea uskoa että jotkut haluaa vain olla yhteydessä päivittäin ilman että saa käännettyä kyttäämiseksi. Me sanomme kotonakin joka aamu huomenta emmekä ole keksineet yhtään syytä miksemme tekisi silloin kun olemme eriillämme. 

Ahdistuisin, jos heti aamusta aletaan soitella. Huomenta sanominen on kyllä ihan eriä kuin aletaan soitella. Eri

Vierailija
27/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on suloista että heti kun mieheni herää, hän soittaa mulle. Tukka sekaisin, silmät ristissä ja ääni unisena 😍

Mitä suloista tuossa nyt on? Toinen häiritsee aamu-unia. 

Enhän mä häntä häiritse, kun hän soittaa. Ja mä olen silloin jo ollut pitkään hereillä. Kyllä se on suloista, että ajattelee minua heti herättyään 😊

Vierailija
28/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, ei soitella.

Meillä molemmilla on omat työjuttume, joista ei edes voida jutella, niiden pakolliisten vaitiolo velvollisuuden takia.

Kun soitellaan, jutellaan arkisista asioista, lasten voinnista, harrastuksista, siiitä kuka isovanhemmista hoitaa lapsia, kun jommalla kummalla, saattaa olla pakollisia, siis vain pakollosia menoja poliittisella puolella.

Itse olen irtisanoutunut kaikista poliittista luottamus tehtävistä.

Minulla lääkärinä ei ole niihin enää aikaa.

Vierailija
29/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä laittelemme. Myös pitkin päivää miten ehtii.

Vierailija
30/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vähintään wa viesti jos tiedämme että toinen on liikenteessä. Joka aamu kun herätään  ja illalla ennenkuin lähdetään  iltaa viettämään/syömään tms:) 

Ja me olemme n 5kk vuodesta eri maissa, hän työmatkoilla ja minä nykyään asumassa, ennen myös työmatkoilla. 

Vierailija
31/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Ihme teinimeininkiä jos pitäisi aamuin illoin olla soittelemassa/viestittelemässä. 😂

Vierailija
32/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, ei soitella.

Meillä molemmilla on omat työjuttume, joista ei edes voida jutella, niiden pakolliisten vaitiolo velvollisuuden takia.

Kun soitellaan, jutellaan arkisista asioista, lasten voinnista, harrastuksista, siiitä kuka isovanhemmista hoitaa lapsia, kun jommalla kummalla, saattaa olla pakollisia, siis vain pakollosia menoja poliittisella puolella.

Itse olen irtisanoutunut kaikista poliittista luottamus tehtävistä.

Minulla lääkärinä ei ole niihin enää aikaa.

Vastasitko väärään viestiin?

Vierailija
33/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista luonnetta kuvaa nämä vastaukset. Yhteyttä ei pidetä. 

Vierailija
34/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitäkö se johtuu, että jos pitää yhteyttä puolisoonsa PALJON, saa negatiivisia kommentteja? 😄 Olen sitä usein ihmetellyt. Kun se puoliso on niin rakas ja tärkeä ihminen, ettei erossa haluaisi ollakaan. Ja jos on, niin on onneksi välineet pitää yhteyttä, paljon. Eikä puheenaiheetkaan voi loppua, vaikka kuinka paljon juttelisi ja vaikka miten paljon olisi yhdessä.

Vierailija
35/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan! Ihme teinimeininkiä jos pitäisi aamuin illoin olla soittelemassa/viestittelemässä. 😂

Ei ollenkaan. Tai miksi ei? Olemme +/-60v, yhdessä 28v.

Olemme aikoinaan olleet samalla alalla töissä joten minua yhä kiinnostaa alan asiat, me kyllä keskustelemme työasioista kotona. Lisäksi reissuihin liittyy usein oheistoimintaa (esim illallisia, nähtävyyksiä, tapahtumia jne) mitkä kiinnostaa kumpaakin.

Toivotamme toiselle mukavaa iltaa työpäivän päätyttyä kun on päästy hotelliin ja aamulla kysymme oliko kiva ilta ja mikä on päivän ohjelma. Aiemmin tietty vaihdettiin myös lasten kuulumiset.

Nyt kun vietän kuukausia yksin ulkomailla mies tarkistaa iltaisin olenko muistanut levätä ja syödä  ja toki puolin ja toisin että ollaan hengissä:)

Vierailija
36/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo työmatkalla tottakai aamulla soitto ja samalla kuulee miten tyttäremme voi. Sama illalla ja kun minulla harvoin työmatkoja taas päivittäin yhteydessä. Yleensä laitamme vielä kuviakin (tyttärestämme) päivän aikana. 

Vierailija
37/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäkö se johtuu, että jos pitää yhteyttä puolisoonsa PALJON, saa negatiivisia kommentteja? 😄 Olen sitä usein ihmetellyt. Kun se puoliso on niin rakas ja tärkeä ihminen, ettei erossa haluaisi ollakaan. Ja jos on, niin on onneksi välineet pitää yhteyttä, paljon. Eikä puheenaiheetkaan voi loppua, vaikka kuinka paljon juttelisi ja vaikka miten paljon olisi yhdessä.

Niin, mekin olemme kotona yhdessä 24/7 kun mies on kotitoimistolla ja minä eläkkeellä:) Ja silti riittää juttua erossaollessakin

Vierailija
38/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla koskaan erossa yötä. Mutta joka päivä soitellaan 3-5krt.

Vierailija
39/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
40/112 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan. Tai miksi ei? Olemme +/-60v, yhdessä 28v.

Olemme aikoinaan olleet samalla alalla töissä joten minua yhä kiinnostaa alan asiat, me kyllä keskustelemme työasioista kotona. Lisäksi reissuihin liittyy usein oheistoimintaa (esim illallisia, nähtävyyksiä, tapahtumia jne) mitkä kiinnostaa kumpaakin.

Toivotamme toiselle mukavaa iltaa työpäivän päätyttyä kun on päästy hotelliin ja aamulla kysymme oliko kiva ilta ja mikä on päivän ohjelma. Aiemmin tietty vaihdettiin myös lasten kuulumiset.

Nyt kun vietän kuukausia yksin ulkomailla mies tarkistaa iltaisin olenko muistanut levätä ja syödä  ja toki puolin ja toisin että ollaan hengissä:)

Ja me yli 50v, yhdessä 30 vuotta. Kyllähän me kotonakin kysellään että millainen päivä sulla on tänään/huomenna, tai millainen työpäivä oli, ja niin edelleen. Tottakai myös erillämme ollessa! Jutellaan myös työasioista, ei tietenkään vaitiolovelvollisuuden alaisista, mutta paljon jää juteltavaakin niiden ulkopuolella. Ja millainen treeni oli, kävitkö lenkillä, oliko paikassa X hyvä ruoka, lasten tai iäkkäiden vanhempien kuulumisia, whatever.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän