Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen lasten syntymäpäivä muistamiset

Vierailija
21.03.2024 |

Veljellä on neljä lasta ja mä oon aina muistanut heitä pienellä rahalahjalla tilille syntymäpäivänä.

Nyt toisena vuotena peräkkäin yksi veljen lapsista on jättänyt kiittämättä lahjarahasta.Oon pitänyt tärkeänä sitä,että olen tasapuolinen kaikkia heitä kohtaan, mut jotenkin tuollainen huono käytös ärsyttää. Oisko ok jättää lahja antamatta sille, jolta peruskäytöstavat puuttuu vai pitääkö vaan pitää teini-iän piikkiin ja jatkaa entiseen malliin muistamisia?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI nyt mikään ihme jos kiittäminen unohtuu kun raha on laitettu tilille. Voihan olla että teini sen huomaa vasta myöhemmin ja ei tajua erikseen alkaa kiitosviestejä laittamaan. On lapselle eri juttu huomata kiittää kun saa lahjan käteen kuin huomioida tuollainen. Jatkossa voisit vaikka synttäreille mennessä onnittelujen yhteydessä sanoa, että muistamisen laitoinkin tilillesi tavalliseen tapaan ja todennäköisesti saat sen kiitoksen siinä samalla. Problem solved!

Vierailija
22/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa kiitoksella elää, sanoi vanha kansa. En minä ainakaan anna lahjoja kiitoksia kerjätäkseni, vaan ilahduttaakseni saajaa. 

Kyse on käytöstavoista.En minä tunne oikein halua ilahduttaa sellaista ihmistä, joka ottaa kaiken itsestäänselvyytenä eikä arvosta ihmisiä lähellään.

Toki tiedän myös, että teini -ikään kuuluu tietty itsekkyys ja kypsymättömyys.ap

Olet todella typerä idiootti, jos sinulle joku yksittäinen lahjasta saatu kiitos on noin iso asia. Normaaliälyiset ihmiset osoittavat arvotusta useammin kuin kiittämällä kerran vuodessa. Ja normaaliälyiset arvostavat myös teinejä eivätkä vaadi heiltä täydellisyyttä, johon kukaan ei pysty. Et edes sinä. 

No mä olen kyllä puhumaan opittuani osannu

Hyvä sinä. Tässä sinulle mitali, kun olet niin Täydellinen Ihminen: 🥇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen puolestasi, ap. Elämä on varmasti todella raskasta, kun ehtii pitää kirjaa jostain lasten kiitoksista. 

No ei ole.Oikeasti mulla olisi muutakin tekemistä kuin muistaa teinejä,mutta olen yrittänyt olla hyvä täti,joka muistaa.ap

Vierailija
24/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa enemmän niin viitsii kiittää. Ei sitä mistään pikkuhiluista edes ole kiitollinen. 

Lapsia on 4,joten isommat lahjat rasittaisi omaa taloutta.Nykyselläänkin kun neljää huomioi,niin  kyllä siihenkin menee sen verran rahaa, että aidosti harmittaa yhden kiittämättömyys.

Kannattaa kääntää katse välillä pois omasta navasta ja katsella asioita muustakin vinkkelistä. Pikkumaista kitistä siitä, että keskenkasvuinen kakara ei muista huomoida sinun erityisherkkyytäsi joka välissä. 

Kyse on käytöstavoista,ei mun herkkyyksistä.ap

Sinun mielestäsikö on hyvää käytöstä u

Ihan sama mitä laitat. Sullahan ei oikeasti ole mitään veljeä ja veljen lapsia. Kunhan provoilet. 

Vierailija
25/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen puolestasi, ap. Elämä on varmasti todella raskasta, kun ehtii pitää kirjaa jostain lasten kiitoksista. 

No ei ole.Oikeasti mulla olisi muutakin tekemistä kuin muistaa teinejä,mutta olen yrittänyt olla hyvä täti,joka muistaa.ap

Muuta tekemistä eli trollaminen av:lla :D

Vierailija
26/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.Luuletko että nuoria kiinnostaa sun pienet summat.

Vierailija
27/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin olisikin, niin sehän ratkaisisi pulman.🙂En muistaisi enää ketään heistä.Mutta jos taas osa heistä tykkää siitä, että muistetaan,niin olisihan se tympeää luopua kaikkien muistamisesta yhden takia...

Vierailija
28/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saako omat lapsesi siltä perheeltä koskaan lahjaa?

Vierailija
29/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö ap syntymäpäiväkutsuilla? Vai oletko ihan vaan lahja-automaatti?

Vierailija
30/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saako omat lapsesi siltä perheeltä koskaan lahjaa?

Ei mulla ole lapsia.Veljeni kyllä muistaa mua normaalisti juhlapäivinä (tai hänen perheensä siis, mutta veli sen käytännössä tietenkin hoitaa).ap

Vierailija
31/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö ap syntymäpäiväkutsuilla? Vai oletko ihan vaan lahja-automaatti?

Useimmiten en,koska asuvat aika kaukana.Satunnaisesti olen käynyt,jos olen siihen aikaan ollut niillä suunnilla.ap

Vierailija
32/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako sun veli sinua syntymäpäivinäsi mitenkään?

Vierailija
33/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin olisikin, niin sehän ratkaisisi pulman.🙂En muistaisi enää ketään heistä.Mutta jos taas osa heistä tykkää siitä, että muistetaan,niin olisihan se tympeää luopua kaikkien muistamisesta yhden takia...

Eihän sun tartte lopettaa kuin sen yhden muistaminen. Sitten on taas yksi muistettava vähemmän kuin seuraava ehtii teini-ikään ja lopettaa tädin perseennuolemisen. Lopulta sinun ei enää tarvitse vaivata pikkupäätäsi kenenkään heistä muistamisella. 

Vierailija
34/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaa kyllä,on kuulunut meidän lapsuuden perheessä aina tapoihin.Myös nimpparit muistetaan.Näin aikuisena se muistaminen ei tietysti aina ole rahaa tai lahja.ap

Vierailija
35/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun tartte lopettaa kuin sen yhden muistaminen. Sitten on taas yksi muistettava vähemmän kuin seuraava ehtii teini-ikään ja lopettaa tädin perseennuolemisen. Lopulta sinun ei enää tarvitse vaivata pikkupäätäsi kenenkään heistä muistamisella. 

Tämä ei ole vanhin.🙂ap

Vierailija
36/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa todella ihanalta ja rakastettavalta ihmiseltä. Oispa mullakin täti, jolle rakkaus=rahaa tilille kerran vuodessa. 

Vierailija
37/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole vanhin.🙂ap

Mutta fiksuin on :)

Vierailija
38/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaa kyllä,on kuulunut meidän lapsuuden perheessä aina tapoihin.Myös nimpparit muistetaan.Näin aikuisena se muistaminen ei tietysti aina ole rahaa tai lahja.ap

Veljes nai alaspäin wt:n...lapset samaa...

Vierailija
39/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin teiniä tarkistamaan tuliko lahja perille, kun ei kuulunut mitään. Jos vastaa myöntävästi ilman kiitosta, laittaisin ehkä "ole hyvä!"

Jos ei sittenkään kiittäisi, en tiedä mitä tekisin..

Vierailija
40/55 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa todella ihanalta ja rakastettavalta ihmiseltä. Oispa mullakin täti, jolle rakkaus=rahaa tilille kerran vuodessa. 

Mulla on täti joka on antanut joka ikinen vuosi mulle rahaa kerran vuodessa ja on tullut aina todella tarpeeseen. Arvostan kovasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä