Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.
Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."
Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.
Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.
Kommentit (352)
Voihan sitä hankkia itsensä vankilaan, vankilassa istuville kuulemma tulee postia ja rakkauden osoituksia kuorma-auto kaupalla, siitäkin naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yksinkertaistit. Aika moni mies saa kirjoittaa huomattavan paljon profiiliinsa, eikä siltikään kelpaa yhdellekkään naiselle. Naisella taas ei tarvitse olla tekstiä eikä edes kuvaa kun ihan vaan se että on nainen tuo enemmän vientiä kuin suurella osalla miehistä on sitä ikinä.
Kukaan ei tässäkään keskustelussa väittänyt, että naisille olisi jotenkin vaikeaa saada mies ylipäätänsä. Tämä on vain huomiona niille miehille, joilla on huono profiili seuranhakusivuilla.
Jotkut naiset tykkäävät miehistä joilla on luonnetta, ei haittaa jos on hieman särmää sillä vetelykset eivät sytytä. Täytyy olla omat mielipiteet sekä itsevarmuutta. Se on seksikästä ja pukee miestä kuin miestä. Ulkonäkö on siinä mielessä sivuseikka että nämä sisäiset ominaisuudet saavat miehen olemukseen lisää komeutta ulkonäöstä huolimatta joten monilla on todellisia mahdollisuuksia! Älä ole liian ilkeä äläkä ainakaan ala mielistellä naisia vaan arvosta itseäsi. Hyvät naiset eivät lähde kävelemään yhdestä liian kärkkäästä kommentista tai nipota kaikesta koko ajan muutenkaan.
Miehet ei löydä naisia koska suomessa miehiä on huomattavasti paljon enemmän kuin naisia alle 40 vuotiaissa. Suomeen on tuotu nappisilmiä ulkomailta ja ne on lähes kaikki miehiä.
Myös naisten nirsous tekee kumppanin etsimisestä vaikeaa.
Naiset pariutuu aina ylös päin eli miehen tulee olla korkeampi tasoisempi kuin mitä nainen itse on, nainen ei ikinä pariudu miehen kanssa joka on naista itseään alempi tasoisempi.
Tavallisena miehenä pariutuminen on vaikeaa suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa rehellisiä itsestänne ja mahdollisimman rentoja mutta järkeviä kuitenkin. Aikuiset kypsät naiset eivät jaksa pelleilijöitä eli järkeä päähän mutta ei mitään pystyyn kuollutta meininkiä kuitenkaan.
Aikuiset kypsät naiset on rasittavia. Muutenkin miehen jannalta se aito ihastuminen tapahtuu teini-iässä ja sitten sen kanssa eletään yhdessä elämä loppuun, tai sitten ei. Aikuisiin kypsiin naisiin tyydytään, tai sitten ei tyydytä ja eletään poikamiehen vapaata elämää elämä loppuun.
Jaa minä olen ainakin vielä hyvässä vedossa tässäkin iässä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei löydä naisia koska suomessa miehiä on huomattavasti paljon enemmän kuin naisia alle 40 vuotiaissa. Suomeen on tuotu nappisilmiä ulkomailta ja ne on lähes kaikki miehiä.
Naiset pariutuu aina ylös päin eli miehen tulee olla korkeampi tasoisempi kuin mitä nainen itse on, nainen ei ikinä pariudu miehen kanssa joka on naista itseään alempi tasoisempi.
Löydätkö lisää valitettavaa vielä? Keskittyisitkö vain itseesi ja omaan seuranhakuusi lähinnä?
Vierailija kirjoitti:
Raha, työ, auto on myös aika kiinnostavaa.
Ihan oikeasti, hyvin harvaa naista kiinnostaa autot, ja ei edes kaikkia miehiä. Sekä minulle, että miehelleni on auto vaan väline päästä paikasta a paikkaan b. Isälleni, joka oli alkoholisti koko ikänsä, ja sairasti vielä skitsofreniaakin, auto oli kallein aarre, lähetteli minullekin siitä kuvia. Ihan oikeasti. Joo, siinä on joku vihreä auto, vai oliko sininen. Sama juttu isäpuolen veli, joka vaihtoi autoa joka toinen vuosi uuteen, sairasti kaksisuuntaista, lähetteli vanhalle äidilleen kuvia jostain perämoottorista jonka oli ostanut. Miettikää nyt. Mitä helvettiä vanha mummeli tekee tiedolla, minkä näköinen perämoottori hänen pojallaan on?
Whatever. Enää ei jaksa kiinnostaa.
Täällä olis hyvin varusteltu ja sairaan rikas lentokapteeni.
Etsi sukulinnaamme prinsessaa. Voit olla vaikka minkälainen läskitiinu ja hehtoperse, koska kai jo tuossa alussa mainitsinkin, että varustelu on tasoa joka saa hevosenkin kateelliseksi.
Harrastuksena on 500euron setelien keräily ja jakolasku.
Kaikki otetaan huomioon, ja parhaat palkitaan.
Alle 90 kiloiset tytönheitukat älkööt vaivautuko. Tule äkkiä, mulla on seisonut koko viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydätkö lisää valitettavaa vielä? Keskittyisitkö vain itseesi ja omaan seuranhakuusi lähinnä?
Faktojen sanominen ääneen ei ole valittamista.
Itsekästä on keskittyä vain itseensä, tilanteet pitää osata nähdä kokonaisuutena koska parisuhde ei ole yhden ihmisen kauppa vaan se koskettaa kaikkia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sulle yksi fakta. Suomalaisista miehistä useammalla on ulkomaalaistaustainen vaimo, kuin naisilla mies.
Ei tavallisena miehenä ei ole mikään vaikeus pariutua. Kyllä se on itsestä kiinni, ketä yrittää pokata. Ja onko oikeasti tavallinen, vai joku sekopää joka kuvittelee olevansa tavallinen. Yleensä epätavalliset luulee olevansa tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt miehenä 46v et pitäskö oikeasti laittaa firma pystyyn.
Muutaman kaverin Tinder profiilin päivittänyt ja vaihdellut kuvia niin johan on alkanut Match napsumaan.Tuntuu et jotenkin miehiltä puuttuu usein täysin visuaalinen näkemys ja ennenkaikkea kirjallinen ilmaisu.
Millaisen tekstin laittaisit itsestäsi?
Tee tähän mainos niin katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle yksi fakta. Suomalaisista miehistä useammalla on ulkomaalaistaustainen vaimo, kuin naisilla mies.
Ei tavallisena miehenä ei ole mikään vaikeus pariutua. Kyllä se on itsestä kiinni, ketä yrittää pokata. Ja onko oikeasti tavallinen, vai joku sekopää joka kuvittelee olevansa tavallinen. Yleensä epätavalliset luulee olevansa tavallisia.
Mikäli on tavallinen niin pärstä kertoinhan pitää olla kunnossa, sitähän kaikki ensimmäiseksi katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi miehillä on useammin ulkomaailaistaustainen nainen kuin naisilla koska suomessa on huono naistarjonta.
Suomessa keskitason nainen luulee olevansa missi vaikka keskitason nainen on rumempi kuin missi.
Alhaisen tason nainen luulee taas olevansa keskitasoa.
Suomessa on vaan nyt huonoja naisia, on ylipainoa,rumuutta, epänaisellisuutta yms liikaa.
Minkä seikan laittaisit ensimmäiseksi mainostaessasi itseäsi esim. Tinderissä?
Ap:lle pisteet asiallisesta aloituksesta. Olin varma että tämäkin on taas miesten haukkumista täynnä mutta tämähän oli oikein hyvä neuvo miehille.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Minkä seikan laittaisit ensimmäiseksi mainostaessasi itseäsi esim. Tinderissä?
Sen että on kiltti.
Ja heittäkää voltti.