Paljonko olet lihonut siitä, kun olit 18?
Minä olin silloin hurjan hoikka, eli melkein 10 kg on tullut lisää. Olen nelikymppinen.
Entä te?
Kommentit (323)
Painoin nuorena 57kg, nyt 72, eli 15 kiloa on tullut lisää. Olisin varmaan nuoruuden painolla kurttuinen muori, 5 kiloa haluaisin hoikistua. Ikä 60.
n. 15 kg. Olin alipainoinen silloin, nyt normipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Painan nyt noin 65 kiloa. 18 vuotiaana painoin noin 52kg. Viime vuonna painavimmillani painoin noin 74kg. Kun lievän ylipainon rajat alkoi paukkua, aloitin liikkumaan enemmän ja syömään vähemmän herkkuja. Olen 171cm pitkä.
Nuoruuden valokuvissa olen tosi laihan näköinen. Minusta näytän parhaimmalta noin 62 kiloisena.
Ihan kuin mun kirjoittama!
Noin neljä kiloa 62 kilosta -65-66 kiloon. - Olio se Lenita Airisto joka joskus lohkaisi, ettei ole varaa lihoa kovin paljoa kun muutoin joutusi laittamaan niin paljon ellei koko bvaatekaapin sisällön uusiksi. - Ja siinä missä muut ihmettelvät. että misk kuljen ja käytän vanhoja ja kulahtaneita kledjuja vaikka jo työni puolest olsi hyvä päivittää lookkia useammin niin itse taas kuvitteeln omaavani vain tyylikkäitä vintage aarteita....
M47
kilomääräisesti verrattuna painoja, jotain 5kg. mutta oikeasti olen lihonut paljonkin nuoruudestani, olen vaan laihtunutkin paljon.
Vierailija kirjoitti:
2 kg, olen 40
55 kg -> 57kg
-sama
Miten niin lihonnut? Painan nyt vähemmän kuin silloin, vaikken oo koskaan ollut ylipainoinen. Nyt oon 32.
Olin riisikeppi, 190/80/18.
Nyt olen Mies, 190/120/50.
Tässä on aika iso gäppi miesten ja naisten välillä. Nainen voi vaikka olla vanhemmiten samassa painossa tai miltei samassa painossa, mutta jos ns. aikuinen mies painaa saman mitä 18v, niin hän on pahasti rappiolla oleva alkoholisti tai jotenkin sairas. Miehelle kuuluu tulla lihasta, ettei nyt aivan kukkakeppi ole. Nuoret pojathan on usein sellaisia, että ihan tuulessa kaatuvat.
33 kg. Sairaalloisen alipainoisesta ylipainoiseksi.
Vähän ihmettelin, kun eka sivu oli täynnä samassa painossa -henkisiä vastauksia, mutta alkoihan niitä hengenheimolaisten vastauksiakin tulla. En siis meinannut kehdata kirjoittaa, että 30 kg on tullut lisää sitten 18-vuotispäivän.
Toki silloin olin alipainoinen, nyt lievästi ylipainoinen. Jaiks silti. 😬
Vierailija kirjoitti:
30 kg.
Tosin painoin 42,5 ja olin alipainoinen
Mulla muuten sama, mutta painoa on tullut lisää noin 35 kg. Painoin 18-vuotiaana alimmillaan 42,5 kg. Olin niin alipainoinen, että kuukautisetkin jäivät joksikin aikaa pois.
Nyt painan noin 78 kg. Ikää yli 50. Lihominen alkoi noin 35-vuotiaana.
Varmaan 13 kg
Nyt 46 ja yksi lapsi ja paljon kortisonia.
Minusta ihan okei.
Olen ollut ikävuodet 20-48 saman painoinen 50kg. Ruoka ei ole ollut koskaan mun intohimoni enkä harrasta liikuntaa.
13kg pelkkää lihasta 💪 18v olin 183/63 ja nyt 37v 183/76.
M37
Ikäsi? Mullakin pysyi 42-vuotiaaksi nuoruuden paino 52kg.
olen 167cm.
nyt olen 47 ja 61 kg.