Paljonko olet lihonut siitä, kun olit 18?
Minä olin silloin hurjan hoikka, eli melkein 10 kg on tullut lisää. Olen nelikymppinen.
Entä te?
Kommentit (323)
Silloin 58 nyt 78. Eli onhan tuota tullut. Ikää 53 nyt.
Silloin 74 kg nykyään 105 kg. -M41-
Lihoin vasta yli 30v. 20vuotiaana en lihonnut mitenkään vaikka söin ihan mitä tahansa. Kulutin kaiken urheilemalla. Sillä syömisellä olin langan laiha. Olisi pitänyt syödä pizzaa, hampurilaisia, ranskalaisia, pirtelöitä, limua joka päivä. Olen lihonnut 33kg maksimissaan, josta 10kg on ylipainoa.
Varmaan 30 kg. En kyllä ole punninnut itseäni 18v:nä, mutta tuo on tullut lisää nelikymppiseen olemukseeni.
53v
Olipa kysymys ,ehkäpä laihtunut elämän aikana 500kg,nykyään ehkäpä 25 kiloa plussalla.
75 kiloa. Olen entinen grilliyrittäjä ja nykyinen ministeri.
Ei ole tallessa tai muistissa tarkkoja lukemia 30 vuoden takaa, mutta 10-15 kg on tullut lisää. Eli vuotta kohden sellaiset 300-500 g.
68kg -> 128kg (36v) -> 79kg (40v) -> 92kg (45v)
nuorena olin tosi hoikka poika, vähän sellainen rimpula. Sitten lihoin oluella ja pizzalla törkyiseen kuntoon vanhemmiten. Tein elämäntaparemontin ja nelikymppisenä tuo 79kg oli posket lommolla olemista. Aloin kasvattaa lihasta salilla ja nyt siis 92kg ja fitissä kunnossa.
Kaksi kiloa. 18v. olin 48kg ja nyt 52v. 50kg.
Olen laihtunut.. painoin teininä 72, nyt 63
Olen laihtunut noin 12 kiloa. 18-vuotiaana painoin muistaakseni 70 kg, nyt 45-vuotiaana 58 kg.
18-kesäisenä olin kukkakeppi. Onneksi on tullut lihasta noista ajoista.
Eikös se ole normaalia ja toivottavaa kehitystä?
Olin ylipainoinen teini, nyt painoa 10 kg vähemmän ja olen 34. Olen löytänyt liikunnan ilon, olen huomattavasti paremmassa kunnossa ja kehonkoostumus on täysin eri kuin nuorena.
Painan nyt noin 65 kiloa. 18 vuotiaana painoin noin 52kg. Viime vuonna painavimmillani painoin noin 74kg. Kun lievän ylipainon rajat alkoi paukkua, aloitin liikkumaan enemmän ja syömään vähemmän herkkuja. Olen 171cm pitkä.
Nuoruuden valokuvissa olen tosi laihan näköinen. Minusta näytän parhaimmalta noin 62 kiloisena.
No miten sen nyt sanoisi. Vyötärön ympärys on 96, vaikka pitäisi olla 84. Oma pituus jaettuna kahdella on se vanha tapa laskea se sopiva vyötärönympärys
Painoin 80 kg. Nyt 32 vuotiaana 66 kg. Pituus 180
2kg
N43