Paljonko olet lihonut siitä, kun olit 18?
Minä olin silloin hurjan hoikka, eli melkein 10 kg on tullut lisää. Olen nelikymppinen.
Entä te?
Kommentit (323)
Ehkä 8kg enemmän painan nyt 45-vuotiaana. Tässä on mukana lihasmassaakin tosin, mutta varmasti myös muutamia kiloja läskiä.
En muista yhtään palkonko painoin 18v, olin kyllä normaalivartaloinen joten luulen sen olleen jotain 50- 55 kg.
30 kg on tullut lisää, onneksi keksin keinon millä tiputan sitä alaspäin, hitaasti mutta varmasti
En yhtään, päinvastoin, muutama kilo vähemmän. 18v painoin n.63kg, nyt 58-59kg. Olen 166cm pitkä. Mulla on edelleen markka-aikaan ostettu hame minkä nappi ja vetoketju vyötäröllä eivät anna milliäkään periksi ja hyvin mahtuu, pyörii nykyään jopa ympäri. Olen 43-vuotias, kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
20kg on tullut. 18v painoin 48kg, nyt 50v 68kg. Noin 40-vuotiaana painoni nousi 60 kiloon ja siitä se on pikkuhiljaa hiipinyt ylöspäin.
Onko inkkarinimesi Hiipivä paino-laskeva elintaso
Olin vähän pullea 18-vuotias, nykyään n15 kiloa kevyempi.
n52
Ei ole noussut, vaan olen laihtunut 20 kg. Olin teininä pullukka, yliopistossa opiskellessa paransin elämäntapoja ja aloitin liikuntaharrastuksen. Nyt 32v.
30 kg, olin liian laiha, syömishäiriö ja suolistosairaus, mutta 10 kg lääkkeistä ja karkista oon lihonnut, se olis hyvä sada pois
Muutama kilo tullut lisää.Olen ollut aina hoikka ja sporttinen.Täytin juuri 50.
18-vuotiaana painoin 52kg. Nyt 42-vuotiaana painan 54kg, eli kaksi kiloa on tullut lisää.
Paino on vaihdellut kausittain. Ensin laski 10 kg, sitten nousi 20 kg ja sitten taas laski 10 kg, eli nyt oon samoissa lukemissa kun sillon ja oon nyt 31-v. Näyttäis että tässä pysytään ja tuntuu sopivalta
Voisi sanoa, että 20 vuotta ja 20 kg sitten.
N 10kg tullut lisää painoa. 18-vuotiaana painoin 46-47kg ja nykyään 57kg. Olen 160cm pitkä ja 42v nainen. Yritän kuitenkin treenata itseäni timmimmäksi ja pudottaa pari kiloa pois.
Olen yli 10 kiloa kevyempi nyt 37 vuotiaana. Bmi 20.
Painan käytännössä saman, lihakset vaan muuttuneet läskiksi :(
Vierailija kirjoitti:
Olin silloin 57kg ja nyt 91kg.
Hurja ylipaino
Olin 18 vuotiaanakin normaalipainoinen, mutta nyt 45 vuotiaana painan melkein 6-8 kg vähemmän kuin tuolloin
Olin vähän alipainoinen 18-vuotiaana, mutta nyt on jo vähän liikaa ympärillä
Kiloja tähän päivään mennessä on kertynyt +15kg
Raskauden jälkeen en enää päässyt normaaliin kuntoon ja siitä on 6 vuotta.