Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia vaatteita te keskivartalolihavat käytätte?

Vierailija
21.03.2024 |

Olen itsekin keskivartalolihava, en tiedä minkälaiset vaatteet sopisivat parhaiten minulle. Täytän kohta 40 vuotta. 

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on omenamallisuutta vaikka en ylipainoinen olekaan ja turvotusta varsinkin istumatyössä. Yritän välttää kaikkea, mikä kiristää vyötäröä, esim perinteiset farkut. Valitsen joko sen parjatun tunikan tai jeggings-tyyppiset farkut joissa kuminauhavyötärö. Yritän suosia yläosia joissa juttua ylhäällä esim. puhvimaiset olkapäät. Käytän myös (maltillisia) korkoja, jotka pidentävät jalkoja.

Vierailija
22/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukat housut ja väljä paita kuulostaa periaatteessa hyvältä, mutta se vaan että helposti ne jalat näyttävät sitten tikuilta ja yläosa tynnyriltä. Tulee äkkiä sellainen pubiruusu-efekti. Kannattaa miettiä siis sen yläosan mittaa ja mittasuhteita huolella jos suosii tiukkoja housuja.

Itselleni paras ratkaisu on ollut legginsit ja mekko, toki sen mekonkin pitää olla hyvin laskeutuva, juuri tietyn mallinen ja mittainen, jotta se hämää sopivasti, eikä tee yläkropasta liian muhkeaa. Ei siis mitään liian kireätä, muttei myöskään liian väljää. 

Ei siis ole ihan helppoa. 😄 Mutta sitten kun sen oman mekkomallin löytää, homma helpottuu huomattavasti kun sen näkee jo melkein siinä vaatekaupan ripustimella, että mikä mekko luultavasti toimii itsellä. 

Osaatko linkata mitään

Aivan karseita tätikolttuja! Ei tuollaisia. Kannattaa edes vähän näyttää dekolteeta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on omenamallisuutta vaikka en ylipainoinen olekaan ja turvotusta varsinkin istumatyössä. Yritän välttää kaikkea, mikä kiristää vyötäröä, esim perinteiset farkut. Valitsen joko sen parjatun tunikan tai jeggings-tyyppiset farkut joissa kuminauhavyötärö. Yritän suosia yläosia joissa juttua ylhäällä esim. puhvimaiset olkapäät. Käytän myös (maltillisia) korkoja, jotka pidentävät jalkoja.

Nuo puhvimaiset hihat saavat näyttämään amerikkalaiselta jalkapalloilijalta. Ei erityisen imartelevaa naisella jolla on jo muutenkin runsautta ylävartalossa ja vatsalla. 

Vierailija
24/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-linjainen, sopivan kokoinen ja istuva, pitkähihainen mekko + sukkikset/ohuet legginsit on yleisin komboni. Minulla on vatsaa, mutta myös isot rinnat, joten hyvällä leikkauksella mekko ei näytä hullummalta. 

Vierailija
25/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo linkatut mekot olivat rumia ihan sellaista pikku myy kamaa. Vaikka on mahaa voi silti pukeutua nätisti. Joku nätti väljä mekko eikä mitään leggingsejä sen alle. Voi näyttää käsivarsia ja dekolteeta. 

Vierailija
26/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin lihavana burkhaa. Kaikista paras vaate. Saa läskit peitettyä ja saa olla rauhassa arvosteluilta. Helppo vaate helteellä ; burkha päälle, ilman aluasuja, eikä tarvitse meikata.

Vierailija
27/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan karseita tätikolttuja! Ei tuollaisia. Kannattaa edes vähän näyttää dekolteeta.

Minusta nuo olivat ihan kivoja, ymmärrän sen pointin että halutaan vähän hämätä sitä keskivartaloa. Miksi pitäisi olla tissipaitoja? Se on niin wt. Mieluummin sitten vaikka tätikolttu, mitä nuo eivät mielestäni edes olleet.

- ERI 

Vierailija
28/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vihreä mekko oli kiva noista linkatuista. Ja ei mitään puhvihihoja mulle, olen harteikas, rintava ja vatsakas siihen päälle. 

Vierailija
29/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peplum-malliset paidat!

Eivät kyllä toimi yhtään omenavartaloisella! 

Vierailija
30/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peplum-malliset paidat!

Eivät kyllä toimi yhtään omenavartaloisella! 

Osa toimii, osa ei, linkkasin yhden todella hyvän.

Vierailija
31/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kireät yläosat monilla tuon vatsan takia, selkäläskit näkyy kun rintsikat painaa läskejä.

Vierailija
32/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin lihavana burkhaa. Kaikista paras vaate. Saa läskit peitettyä ja saa olla rauhassa arvosteluilta. Helppo vaate helteellä ; burkha päälle, ilman aluasuja, eikä tarvitse meikata.

Minä en ymmärrä kun suomalaiset halveksii peittävää pukeutumista. Näkee alapeukuista... Yleensä peittävämpi pukeutuminen on kauniimpaa. Kävin jokunen vuosi sitten Intiassa ja kokeilin paikallisten tyyliä. Olin tuskastunut siitä kun kroppa on niin omituisen mallinen mutta Intiassa ne värikkäät peittävät vaatteet teki ihan uuden ilmeen. Tunsin ensimmäistä kertaa ikinä itseni kauniiksi. 

Täällä esimerkkejä millaisia

https://www.intianbazaari.fi/category/59/mekot

Vierailija
33/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kangasta olen suosinut, mutta puuta voisin kokeilla.

Mäkin. Lisäksi mun housuissa on yleensä kaksi lahjetta ja paidoissa kaksi hihaa. Olen aika tarkka tästä.

Vierailija
34/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo linkatut mekot olivat rumia ihan sellaista pikku myy kamaa. Vaikka on mahaa voi silti pukeutua nätisti. Joku nätti väljä mekko eikä mitään leggingsejä sen alle. Voi näyttää käsivarsia ja dekolteeta. 

Ei leggareitakaan? Joo, sopii hyvin Suomen talveen.

Vierailija
35/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä kun suomalaiset halveksii peittävää pukeutumista. Näkee alapeukuista... Yleensä peittävämpi pukeutuminen on kauniimpaa. Kävin jokunen vuosi sitten Intiassa ja kokeilin paikallisten tyyliä. Olin tuskastunut siitä kun kroppa on niin omituisen mallinen mutta Intiassa ne värikkäät peittävät vaatteet teki ihan uuden ilmeen. Tunsin ensimmäistä kertaa ikinä itseni kauniiksi. 

Täällä esimerkkejä millaisia

https://www.intianbazaari.fi/category/59/mekot

Intian basaareista löytyy kyllä kivoja mekkoja. Ylipäätään mekoilla kyllä on hyvä peittää kehon "virheitä"

Vierailija
36/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmasta leveitä paitoja, suht tiukkoja housuja tai polvipituisia hameita, mutta stretch vyötärö on oltava kaikissa. 

Vierailija
37/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan käytä väljiä mekkoja tai paitoja, vaan mielellään tummia yläosia. Tumma väri hoikentaa. Ja ihan tavallisia, mielellään polvipituisia hameita, ei ainakaan pidempiä. Kun on sirot sääret, tulee siro vaikutelma. Yläosan pitää ainakin minulla olla suht napakka, hiukankin liian iso yläosa tekee telttamaisen vaikutelman. 

Vierailija
38/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän parhaalta leveälahkeisissa (ei nyt mikään 70-luku, vaan sellainen keskileveä) housuissa ja lyhyehköissä, leveissä, suorahelmaisissa paidoissa. Noissa vaatteissa vatsapömppö jää paidan helman alareunan taakse ja koska paita on väljä, ei sen kanssa näy, että maha on melkein kiinni paidassa.

Trikoissa näyttäisin kamalalta, kaikki muodot paistaisivat puolen kilometrin päähän.

Olen nainen. En osaa sanoa, millaisia vaatteita vyötärölihavien miesten kannattaisi käyttää.

Vierailija
39/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja. Vyötärö löpsähtää aivan järkyttävän kokoiseksi, ellei ole tätä "korsettia" pötsiä kasassa pitämässä :D Mutta mikä tahansa mallihan ei istu, mutta Very Nicen Pirre straight on oiva. Ilmeisesti omenavatsaisten farkku :)

Pusero ei housujen sisään, tietenkään, vaan niiden päälle. Pusero, jossa on rypytystä edessä häivyttää myös vatsaa. Niitä vain on vaikea välillä löytää. 

Vierailija
40/94 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän parhaalta leveälahkeisissa (ei nyt mikään 70-luku, vaan sellainen keskileveä) housuissa ja lyhyehköissä, leveissä, suorahelmaisissa paidoissa. Noissa vaatteissa vatsapömppö jää paidan helman alareunan taakse ja koska paita on väljä, ei sen kanssa näy, että maha on melkein kiinni paidassa.

Trikoissa näyttäisin kamalalta, kaikki muodot paistaisivat puolen kilometrin päähän.

Olen nainen. En osaa sanoa, millaisia vaatteita vyötärölihavien miesten kannattaisi käyttää.

Niin tosiaan, eihän ap sanonut olevansa nainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän