Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi epäsuhtaisia pariskuntia näkee niin paljon?

Vierailija
21.03.2024 |

Miksi niin usein näkee kaupungilla pareja, joissa toinen osapuoli on ruma tai ainakin vaatimattoman näköinen ja toinen kaunis/komea? Mistä tämä joutuu? Mitä näkevät toisissaan?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin kun naisella on reilusti vanhempi mies. Puistattaa pelkä ajatus.

Vierailija
62/77 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. se että toisella on käynyt tuuri ulkonäkölotossa ei tarkoita että toinen olisi tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 metrisellä ukolla on 150 cm muija. 

tätä minäkin ihmettelen. Tulee mielikuva, että se 2 metrinen haluaa ottaa sen muijan niinkuin sellaisen sexnuken, yh

On sulla köyhä mieli, jos se tuottaa näin yksipuolisia kuvia.

Vierailija
64/77 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on niin vähän kauniita ihmisiä, että suurin osa joutuu tyytymään ja arvostamaan muita ominaisuuksia. 

Ei sitä kenenkään tarvitse tyytyä toiseen. Sitä joko toisesta tykkää tai sitten ei. Tuskin sitä suhdetta kannattaa jatkaa, jos toisesta ei tykkää.

Vierailija
65/77 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 metrisellä ukolla on 150 cm muija. 

tätä minäkin ihmettelen. Tulee mielikuva, että se 2 metrinen haluaa ottaa sen muijan niinkuin sellaisen sexnuken, yh

Minä taas ihmettelen millaisissa asennoissa ne parittelee kun toinen jää puolitiehen ja toinen menee paljon yli. 

Vierailija
66/77 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Usein mies on vanha ja ruma ja seuralainen on ilmeisesti ostettu rahalla. 

Ei tietenkään millään pahalla. 

No eipä välttämättä. Lähelläni asuu pari, jotka ikätovereita keskenään. Nainen on todella kaunis ja mies erittäin ruma. Köyhäkin vielä, kun lähiössä kaupungin vuokramurjussa asuvat.

Antaa toivoa palstamiehille!

Vierailija
67/77 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joutuu aina tyytymään, Prkl.

Ei ne miehet joudu, joilla on itsellään jotain tarjottavaa.

Vierailija
68/77 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma avovaimo on ainaki lihonut reippaasti. Olen itse hyvässä kunnossa. Jospa se laihtuis kuitenki.

Vierailija
69/77 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma avovaimo on ainaki lihonut reippaasti. Olen itse hyvässä kunnossa. Jospa se laihtuis kuitenki.

Enemmän seksiä, niin on vähemmän aikaa syömiseen.

Vierailija
70/77 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmin niin päin, että mies on ihan söötti ja normaalipainoinen ja nainen sitten.. - ei ole.

Miten mä arvasin. Tässä taitaa olla enemmän katsojassa tämä vika :)

Vierailija
71/77 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Taas yksi miesten haukkumis ketju.

Vierailija
72/77 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen alussa olin hoikka ja kaunis, mies taas tylsä nörtti.

Nykyään mä olen pullea enkä jaksa meikata. Mies on vanhemmiten tullut todella komeaksi. 

Mies pitkä ja tumma, mä lyhyt ja vaalea. 

Alusta asti syvä rakkaus toista kohtaan ja edelleen mieletön kemia ja kipinät toista kohtaan.

Meillä sama. Olen 169 cm, nuorena hoikka, pitkät vaaleat hiukset jne. Mies nörtin näköinen ja on nörtti. Mies teki paljon ylitöitä, lihoi useita kummeniä kiloja. Sairastui, laihtui paljon, oli riutuneen näköinen.

Nyt minä näytän vanhalta ja rupsahtaneelta. Yhdessä 30 v

Vierailija
73/77 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisella olemuksella ei pitäisi olla mitään vaikutusta kahden ihmisen yhdessäoloon.jos viihdyt jonkun kanssa  ja luonteenpiirteenne sopivat yhteen niin se on tärkein asia jolla teille hitsautuu hyvä kaveri- tai parisuhde.

Vierailija
74/77 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

GFE. Helppoa rahaa.

Vierailija
75/77 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki.. Mä ja vaimo ollaan varmasti kaupungilla nähdessä eri tasoa johtuu siitä että vaimo on äärettömän hyvä meikkaamaan.

Kotona kun meikkiä ei ole ulkonäöllisesti väittäisin olevani vaimoa korkeammalla.

Vierailija
76/77 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säälin kun naisella on reilusti vanhempi mies. Puistattaa pelkä ajatus.

Mistä sä tiedät iät?

Naapurissa asuu pariskunta mä oletin kauan et isä & tytär. Tutustuin sitten heihin niin olivat olleet lukiosta asti yhdessä. Mies näytti 50v ja nainen 30v.  

Vierailija
77/77 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö ole mikään pointti, kun elämää suunnitellaan jonkun kanssa. Kaikkein tärkeintä on, että ihminen on samaa tasoa henkisesti, taloudellisesti ja sivistyksellisesti. Paljon kestävämpiä suhteita sadaan, kun katsotaan nämä asiat ensin tasapainoon. Jos on hyvin erilaiset arvot, mieltymykset ja elämäntavat, niin se ei toimi mitenkään. Mutta pieni epäsuhta ulkonäössä ei vaikuta niinkään. Varsinkin, jos avuja on muilla alueilla, kuten yleisessä henkisessä tasapainossa ja sivistyneisyydessä sekä toisen ihmisen huomioon ottamisessa.