Miksi epäsuhtaisia pariskuntia näkee niin paljon?
Miksi niin usein näkee kaupungilla pareja, joissa toinen osapuoli on ruma tai ainakin vaatimattoman näköinen ja toinen kaunis/komea? Mistä tämä joutuu? Mitä näkevät toisissaan?
Kommentit (77)
Jokainen näkemäsi pari ei välttämättä ole pariskunta.
Rakkaus. Vaikutat hyvin pinnalliselta ihmiseltä.
Koska suhtaisuus/epäsuhtaisuus ei ole pelkästään sitä mitä näet kaupungilla.
Toisekseen, tuohan on hyvä koktail lasten tekoa ajatellen. Tulee ihan normaalin tasoisia muksuja.
2 metrisellä ukolla on 150 cm muija.
Totta.
Usein mies on vanha ja ruma ja seuralainen on ilmeisesti ostettu rahalla.
Ei tietenkään millään pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen, tuohan on hyvä koktail lasten tekoa ajatellen. Tulee ihan normaalin tasoisia muksuja.
Valitettavaa, että kauniit pilaavat hyvät geeninsä huonoilla.
Ap:lla ei itsellään taida olla parisuhdetta kun ei ymmärrä.
Minusta epäsopivia pariskuntia näkyy tosi harvoin.
Olettaako ap., että kahdestaan liikkuvat mies ja nainen ovat automaattisesti pariskunta? XD
Suhteen alussa olin hoikka ja kaunis, mies taas tylsä nörtti.
Nykyään mä olen pullea enkä jaksa meikata. Mies on vanhemmiten tullut todella komeaksi.
Mies pitkä ja tumma, mä lyhyt ja vaalea.
Alusta asti syvä rakkaus toista kohtaan ja edelleen mieletön kemia ja kipinät toista kohtaan.
Usein nainenkin on vanha ja ruma ja rahakas ja mies toista maata.
Vierailija kirjoitti:
Minusta epäsopivia pariskuntia näkyy tosi harvoin.
Sama juttu. Suuri enemmistö pariskunnista joita tulee vastaan, on hyvinkin samaa tasoa ulkonäöllisesti. Kaunis ihminen taviksen kanssa on tosi harvinainen näky, kyllä ne kauniit pariutuu lähes aina keskenään.
Suomessa on niin vähän kauniita ihmisiä, että suurin osa joutuu tyytymään ja arvostamaan muita ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavaa, että kauniit pilaavat hyvät geeninsä huonoilla.
Jos ruma normaali pariutuu kauniin vähä-älyisen kanssa, niin palautuuko hyvät geenit?
Miksi sinä siitä loukkaannut, miten muut ovat kumppaninsa valinneet? Keskity omaan elämääsi, niin häiritsee vähemmän :)
Parisuhde on paljon muutakin kuin pintaa.