Mikä hiton aamiaiskaappi? Sinnekö se munankeitin ja muut turhakkeet laitetaan?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi makkarikaappi, sieltä ponnahtaisi komea mies ulos. Mutta aamiaiskaappi taitaa sisältää leivänpaahtimen ja jotain pikkukivaa.
Olisiko sinulle iloa kaapista ulos tulevasta miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamiaistarvikkeet yhdessä paikassa. Avaat oven ja siellä on helposti esillä kahvinkeitin, leivänpaahdin, muro- ja hiutalepaketit, jugurttikupit jne.
Aivan loistava ainakin meillä ja pitää tasotilan vapaana kun vain aamulla käytettävät asiat on yhdessä paikassa.
Sitä tasoa olisi aika paljon enemmän ilman sitä kaappia.
Minun "aamiaiskaappini" ainakin on ihan osana astiakaappia, siinä seinällä.
eri
Eli sinulla on hylly, josta veivaat kahvinkeitintä eestaas, ja tämä helpottaa elämääsi jotenkin.
Ei sitä tarvitse mihinkään veivata, siinä se on hyllyssä rinnan korkeudella koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aamiais-, päivällis- ja illalliskaapit. Todella kätsyjä.
Meillä on näiden lisäksi myös välipalakaapit. Ollaan tykätty kovasti, ja näihin sopii miehen vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munankeitin ei ole turhake.
Mullakin on semmoinen, käytän siitä nimitystä kattila.
Minusta kasari on kätevämpi.
Miksi ette käyttäisi pikkukattilaa niin kuin normaalit ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku tekee kotona aamupalan? Ei paljon maksa huoltamoilla tai muussa ruokapaikassa.
Kiinnostavampi kysymys oikeastaan on, että miten ihmiset mahtuvat siellä 20 neliön asunnossaan yleensäkään ruokaa valmistamaan? Minä yritin kerran ja jäi viimeiseksi yritykseksi. Burger King kadun toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Näin toimii markkinatalous. Ihmisille luodaan uusia tarpeita, joita ilman ovat vuosikymmenet pärjänneet. Muuten ihan järkevätkin ihmiset menevät näihin vedätyksiin mukaan, kun aikakausilehdet selittävät, millaisesta välttämättömyydestä nyt on kyse.
Aallon harjalla on selvästikin Airfryer. Sen huomaa, kun pää punaisena keksitään ruokia, joita sillä voisi jotenkuten järkevästi valmistaa. Muuta kuin ranskanperunoiden lämmitys. Ei mene edes jouluun, kun airfryer kuopataan kaapin perukoille, leipäkonevainaan ja vohvelirautavainaan kanssa samaan riviin.
Voisin ostaa jonkun hylkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku tekee kotona aamupalan? Ei paljon maksa huoltamoilla tai muussa ruokapaikassa.
Enemmän vaivaa ja aikaa menee mennä sitä muualle syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavampi kysymys oikeastaan on, että miten ihmiset mahtuvat siellä 20 neliön asunnossaan yleensäkään ruokaa valmistamaan? Minä yritin kerran ja jäi viimeiseksi yritykseksi. Burger King kadun toisella puolella.
Ehkä olisi mahtunut paremmin, jos olisi vähän harvemmin käynyt siellä kadun toisella puolella?
Vierailija kirjoitti:
Aamiaistarvikkeet yhdessä paikassa. Avaat oven ja siellä on helposti esillä kahvinkeitin, leivänpaahdin, muro- ja hiutalepaketit, jugurttikupit jne.
Aivan loistava ainakin meillä ja pitää tasotilan vapaana kun vain aamulla käytettävät asiat on yhdessä paikassa.
Onko teillä puuro-, muro- ja esim. keittolautaset erikseen? Meillä on kipot joista syödään puuro, murot, jätskit, keitot, nuudelit jne. kaikki samanlaisista astioista. Ei ihme jos keittiö on täysi jos kikille noille pitäisi olla omat astiat.
Vierailija kirjoitti:
Että niinkuin koukkaisin tästä aamuisin viiden aikaan 15 kilsan päähän ABC: lle kun monipuolisemman aamiaisen tekaisen kotona ja säästän paljon rahaa mutta etenkin aikaa. Harva asuu aamiaispaikan vieressä.
Niin, asennettiin ystäville keittiö pari vuotta sitten, ihmettelin että mikä aamiaiskaappi. Näyttivät keittiöfirman kuvaa, oli kahvi- ja vedenkeittimet ja leivänpaahtimet siinä ja leivät ynnä myslit hyllyillä. No, kun viimeksi kävin niin oli kahvin- ja vedenkeitin saarekkeella ja paahdin varsinaisella tasolla kuten leipälaatikkokin. Olivat todenneet että ruuhkahan sinne aamiaiskaapille tuli ja muuttivat paikat mieleisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aamuolutkaappi sinne mahtuu 24 korillista alahyllylle,päiväolutkaapissa saman verran iltakirkaskaapissa juovuttavat virvoitusjuomat,
🤣 Mulla on vain kirkaskaappi ja vissyvesikaappi kun en juo olutta ollenkaan. Mahtuu sinne vähän limsaakin.
Oho, en olisi uskonut miten vahvaa voi muutosvastarinta olla niinkin pientä asiaa kohtaan kuin aamiaiskaappi.
Minulla ei ole aamiaiskaappia, valitettavasti. Se olisi paljon tyylikkäämpi kuin keittimet, leivänpaahdin ja leipälaatikko tasolla. Se on mun nykyinen tilanne. Mutta makuja on monia, selvästikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa isompaan asuntoon? Vai nuukuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi makkarikaappi, sieltä ponnahtaisi komea mies ulos. Mutta aamiaiskaappi taitaa sisältää leivänpaahtimen ja jotain pikkukivaa.
Olisiko sinulle iloa kaapista ulos tulevasta miehestä?
Riippuu kuka se olisi. Väärä pitäisi siirtää heti ulos. Kiva voisi jäädä juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan outo idea että aamiaistavarat veisivät niin paljon tilaa. Kahvinkeitin ja leivänpaahdin ovat pöydällä.
Riippunee toteutuksesta, onko kahvinkeittimen ja leivänpaahtimen siirtämisessä enemmän vaivaa kuin kuppien ja kulhojen ottamisessa normaalista astiakaapista.
Varmaan aamiaiskaappi on yhtä kiva kuin tiskikaappi tai jääkaappi, mutta kun keittiöön ei mahdu sellaista. Puurohiutaleet on mikron päällä ja tuoretuotteet pienessä jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä konseptia. Kyllä käytän esim kaurahiutaleita muutenkin kuin aamiaisella. Tai kuppeja moneen eri tarkoitukseen.
Täysi turhake.
Ei ollenkaan niin käytännöllinen kuin annetaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Oho, en olisi uskonut miten vahvaa voi muutosvastarinta olla niinkin pientä asiaa kohtaan kuin aamiaiskaappi.
Minulla ei ole aamiaiskaappia, valitettavasti. Se olisi paljon tyylikkäämpi kuin keittimet, leivänpaahdin ja leipälaatikko tasolla. Se on mun nykyinen tilanne. Mutta makuja on monia, selvästikin.
Se on ihan tavallinen hyllyllinen kaappi johon on asennettu pistorasiota ja valo. Saa varmaan helposti fiksattua jostain olemassaolevasta kaapista kyllä. Ei ole muutosvastarintaa vaan kokemusta. En laittaisi sähkölaitteita kaapin sisälle ja veden- ja kahvinkeittimien höyryt eivät ole hyväksi kaapin sisällä.
Mulla on aamuolutkaappi sinne mahtuu 24 korillista alahyllylle,päiväolutkaapissa saman verran iltakirkaskaapissa juovuttavat virvoitusjuomat,