Mikä hiton aamiaiskaappi? Sinnekö se munankeitin ja muut turhakkeet laitetaan?
Kommentit (73)
Aamiaistarvikkeet yhdessä paikassa. Avaat oven ja siellä on helposti esillä kahvinkeitin, leivänpaahdin, muro- ja hiutalepaketit, jugurttikupit jne.
Aivan loistava ainakin meillä ja pitää tasotilan vapaana kun vain aamulla käytettävät asiat on yhdessä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Munankeitin ei ole turhake.
LOL
Vierailija kirjoitti:
Aamiaistarvikkeet yhdessä paikassa. Avaat oven ja siellä on helposti esillä kahvinkeitin, leivänpaahdin, muro- ja hiutalepaketit, jugurttikupit jne.
Aivan loistava ainakin meillä ja pitää tasotilan vapaana kun vain aamulla käytettävät asiat on yhdessä paikassa.
Sitä tasoa olisi aika paljon enemmän ilman sitä kaappia.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on semmoinen, käytän siitä nimitystä kattila.
Joku ei löydä aamiaistarvikkeita ilman erillistä kaappia. 🤣
Aamiaiseni koostuu pelkästä kahvista kuohukerman kera, joten en tarvitse aamiaiskaappia. Kerma on jääkaapissa ja kahvi kuivatavarakaapissa sen kaakaopaketin vieressä.
(Ei ole aamulla nälkä ollenkaan ja iltapäivällä kun syön ensimmäisen kiinteän aterian, on vasta tosi pieni nälkä ja ateriakin on silloin tosi pieni. Suurin ateria vasta illalla ja vain nämä kaksi kiinteää ateriaa päivässä. Tämä niille, jotka väittävät aamiaisen syömättä jättämisen lisäävän nälkää lounaalla. Mutta ehkä tämä johtuukin siitä, että olen yli vuosikymmenen ollut karppaaja ja siten rasvapolttoinen. Verensokeri ei heittele, vaikka ei söisikään)
Mulla on aamiais-, päivällis- ja illalliskaapit. Todella kätsyjä.
Pimeä komero jossa pinnat alkaa nopeasti kupruilla kahvin- ja vedenkeittimen höyryistä. Vie paljon tilaa.
Miten niissä on tuuletus hoidettu?
Vierailija kirjoitti:
Öööö. Minä syön jugurttia, muroja ja juon kaffia ihan tasan silloin kun mieli tekee, vaikka keskellä yötä.
Tarviiko silloin yöpalakaapin jos syö yöllä yöpalaa. Päivä iltapalakaapit jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö. Minä syön jugurttia, muroja ja juon kaffia ihan tasan silloin kun mieli tekee, vaikka keskellä yötä.
Silloin käytät tietenkin sitä tavallista kahvinkeitintä, joka on siinä pöydälle niinkuin yleensä on ja otat murot kuivakaapista ja astiat astiakaapista. Aamiaiskaapissa on aamiaistarvikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on semmoinen, käytän siitä nimitystä kattila.
Minusta kasari on kätevämpi.
Vieläkö joku tekee kotona aamupalan? Ei paljon maksa huoltamoilla tai muussa ruokapaikassa.
Näin toimii markkinatalous. Ihmisille luodaan uusia tarpeita, joita ilman ovat vuosikymmenet pärjänneet. Muuten ihan järkevätkin ihmiset menevät näihin vedätyksiin mukaan, kun aikakausilehdet selittävät, millaisesta välttämättömyydestä nyt on kyse.
Aallon harjalla on selvästikin Airfryer. Sen huomaa, kun pää punaisena keksitään ruokia, joita sillä voisi jotenkuten järkevästi valmistaa. Muuta kuin ranskanperunoiden lämmitys. Ei mene edes jouluun, kun airfryer kuopataan kaapin perukoille, leipäkonevainaan ja vohvelirautavainaan kanssa samaan riviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama jos ei saa unta niin teen yöllä voileivän + maitolasi ja katselen sängyssä telkkaria. Auttaa nukahtamaan aika äkkiä takaisin kun pikkusen syö jotain hiukopalaa tai lämmittää mikrossa vähän edellispäivän ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun "aamiaiskaappini" ainakin on ihan osana astiakaappia, siinä seinällä.
eri
Jos olisi makkarikaappi, sieltä ponnahtaisi komea mies ulos. Mutta aamiaiskaappi taitaa sisältää leivänpaahtimen ja jotain pikkukivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun "aamiaiskaappini" ainakin on ihan osana astiakaappia, siinä seinällä.
eri
Eli sinulla on hylly, josta veivaat kahvinkeitintä eestaas, ja tämä helpottaa elämääsi jotenkin.