IS: Härski video Venäjän vaaliväärennöksestä leviää "Kovaa fyysistä työtä" Venäjän vaaleja on kuvattu salaisimmiksi koskaan.
Vaaleja on kuvailtu vilpillisiksi sekä näytösluontoisiksi. Reutersin julkaisemalla videolla kaksi vaalivirkailijaa laittavat äänestysuurnaan Pietarissa kirjekuoria, jotka sekoitetaan muiden äänien sekaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c1dec60c-2c0e-4d47-8a54-e2bb25958c1b
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi video voidaa olla kuvattu kirjaimellisesti missä vaan. Jopa Ukrainassa propagandan takia. Reuters on brittiläinen propagandatoimisto.
Kyl mä ainaki tarviin vähän enemmän todisteita näille asioille.
Näyttäkää ihan selkeesti mistä toi on kuvattu, kertokaa miten saitte ton kameratalleenteen yms. Ei oo vaikeeta
Aika hidasta reagointia putintrollilta. Vasta toiseksi ehdit.
Se trolli lähti anomaan kremliltä lisää näyttöpäätteitä kun paljastui, että täällä tiedetään hänet lähettävän yhdestä ja samasta osoitteesta trollisanomaa.
Ei ole kremililtä antaa yhtään toimivaa näyttöpäätettä, kaikissa on kovakoodattuna puttein vaalinumero. Se pitää ensin poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi video voidaa olla kuvattu kirjaimellisesti missä vaan. Jopa Ukrainassa propagandan takia. Reuters on brittiläinen propagandatoimisto.
Näyttäkää ihan selkeesti mistä toi on kuvattu, kertokaa miten saitte ton kameratalleenteen yms. Ei oo vaikeeta
Olen samaa mieltä. En luottaisi mihinkään. Vähän liian selkeesti videolla myös toimitaan. Jopa provosoivasti että katsokaa kaikki.
Pöljä-Îgor tapansa mukaan kommentoi itse itseään ja kehuu omaa mielipidettään, kun kukaan muu ei sitä tee.
Rehelliset vaalit olisi menneet toiselle kierrokselle ja Putin olisi hävinnyt Vladislav Davankoville, joka noista duuman kuminaamoista on kaikkein eniten tolkuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutkunmutkun Ukraina mutkunmutkun propaganda. Mitäs jos ryccärotta suksisit hevon v täältä ulisemasta, laita pää vaikka siihen sinkkiämpäriin siellä itärajan takana ja syö sitä kaalisoppaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutkunmutkun Ukraina mutkunmutkun propaganda. Mitäs jos ryccärotta suksisit hevon v täältä ulisemasta, laita pää vaikka siihen sinkkiämpäriin siellä itärajan takana ja syö sitä kaalisoppaa siitä.
Se lähtikin kuin hauki rannasta kun todettiin sen vedätykset.
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavan vähän tämä kiinnostaa ihmisiä? Kun taas feikkisarja Salatut Elämät porskuttaa saaden pian jopa 3000 sivua kommentteja.
Kaikki tietää jo että vaalit oli pelkkää silmänlumetta, tiesi jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vaikuta mihinkään joten aika turhaa spekuloida.
Se mitä tapahtuu ihan lähellä, voi tapahtua meilläkin huomenna. Kannattaa seurata muutakin kuin "parfyymi"-ketjua.
Tuollaisia näytelmiä Suomen vaaleissa ei tulla näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. En luottaisi mihinkään. Vähän liian selkeesti videolla myös toimitaan. Jopa provosoivasti että katsokaa kaikki.
Luitko juttua ollenkaan?
ei trollit lue koskaan loppuun asti, siellä yleensä paljastuu trollille ikävä tosiasia, myölskin kaikissa jutuissa joita itse postaa.
Kahvihetki väliin piristää....
https://twitter.com/Gerashchenko_en/status/1770749692894167294?ref_src=…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko juttua ollenkaan?
ei trollit lue koskaan loppuun asti, siellä yleensä paljastuu trollille ikävä tosiasia, myölskin kaikissa jutuissa joita itse postaa.
Trolli postasi 3 minuutin päästä viestinsä siitä, kun ketjun oli julkaistu. Videon katseluun menee 1,5..2 minuuttia. Oman viestinsä kirjoittamiseen 2 minuuttia. Plus muut viiveet. Trolli ei ole millään ehtinyt lukea, ei sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
"Toinen naisista oli äänestyspaikan puheenjohtaja". Siis selvä systemaattinen vaalivilppi.
Näitä tapauksia siis täytyy olla paljon muitakin. Mutta täytyy olla rohkea, että siellä uskaltaa leveitellä videoita, kun parvekehyppy ilman laskuvarjoa on palkintona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavan vähän tämä kiinnostaa ihmisiä? Kun taas feikkisarja Salatut Elämät porskuttaa saaden pian jopa 3000 sivua kommentteja.
Kaikki tietää jo että vaalit oli pelkkää silmänlumetta, tiesi jo kauan sitten.
Minä en tiennyt. Nyt tiedän kun videon katsoin. Pitää nähdä omin silmin.
Vaikka on palkattu päivystäjä juuri tähän asiaan 😂