miksi jotkut ääliöt ajaa autonsa kauppojen parkkiksella, toisen (mun) auton
kylkeen, niin lähelle, etten pääse omaan autooni ? Eilen oli taas sellainen tilanne. Ajan mun auton hiukka kauemmaks, juuri siitä syystä, että kukaan ei kolhi auton kylkeä. No parkkis oli siinä kaupan ovien edessä todella iso. mä jätin auton vähän kauemmaksi, missä ei todellakaan ollut muita autoja. kävin kaupassa ja sit kun tulin kärryjen kanssa, näin heti, et mikä helvatin idiootti on ajanut autonsa ihan mun auton kylkeen kiinni. Tätä sattuu kyllä todella usein.
Kommentit (25)
Varmaan sen takia, että et parkkeeraa autoasi kunnolla parkkiruutuusi. Vaan parkkeeraat röyhkeästi niin että autosi ylittää parkkiruutusi ja viereisen parkkiruudun välisen viivan niin, että "varastat" käyttöösi kaksi parkkiruutua. Tällöin sinun autoosi kylkeen parkkeerataan tahallisesti niin, että et pääse kuskin ovesta sisään autoosi ikään kuin ns.opetuksena väärin tehdystä parkkeeramisesta. Jotkut viereen parkkeeraamisen sijasta vetävät kunnon naarmun autoosi.
Mitä on todella usein? Oletko joku 800kg? Olen autoillut reilu 30v eikä ole koskaan käynyt noin. Ei ikinä.
Tää on jännä ilmiö. Bussissa kukaan ei suostu istumaan vierekkäin, mutta salilla AINA joku laittaa kamansa viereiseen kaappiin, vaikka koko pukukoppi olisi tyhjää täynnä. Jostain syystä mun mies tekee parkkialueella juuri tätä viereen parkkeeraamista.
Vierailija kirjoitti:
Bemari miehet" ajaa kahden ruudun keskelle että saavat silmäterälle privaatti parkin.
Parkkeeraa sen viereen kuskin puolelle 25 cm päähän.
Oon seurannut niin yleensä ajaja on joku nainen joka ei oikein hahmota autonsa mittoja. Jätän aina lommon kiitokseksi.