Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi jotkut ääliöt ajaa autonsa kauppojen parkkiksella, toisen (mun) auton

Vierailija
21.03.2024 |

kylkeen, niin lähelle, etten pääse omaan autooni ? Eilen oli taas sellainen tilanne. Ajan mun auton hiukka kauemmaks, juuri siitä syystä, että kukaan ei kolhi auton kylkeä. No parkkis oli siinä kaupan ovien edessä todella iso. mä jätin auton vähän kauemmaksi, missä ei todellakaan ollut muita autoja. kävin kaupassa ja sit kun tulin kärryjen kanssa, näin heti, et mikä helvatin idiootti on ajanut autonsa ihan mun auton kylkeen kiinni.  Tätä sattuu kyllä todella usein.   

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle idiootille sitä sattuu ja tapahtuu...

Vierailija
2/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen tollo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Otti lopulta niin aivoon että rupesin käymään kaupassa polkupyörällä.

Vierailija
4/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Tarkoituksella parkkeeraat "yksinäisyyteen". Kun tulet autolle takaisin, jengi on parkkeerannut kylkeen kiinni puolin ja toisin ja ympärillä on tyhjä. Ei voi ymmärtää. Ihan kuin oma auto kaipaisi toisten seuraa. Sitä ei voi jättää yksin. Tai jos näkee "yksinäisen" auton, sille on vietävä oma auto kaveriksi ja kylkikylkeen. 

Vierailija
5/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin mut samat autot eivät enään parkkeeraa liian lähelle.

Vierailija
6/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä toisella on sama vapaus valita pysäköintipaikka kuin sinullakin. Mutta kun olet rakastunut peltilehmääsi niin pelkäät koko kauppareissun että joku on koskettanut kylän hienointa autoasi (sinun mielestä) 

Vierailija
7/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut myös saman. Autoillessa vielä ajoin tarkoituksella kauemmas parkkipaikan perälle ja tilaa kyllä oli muuallakin parkkipaikalla niin kaupasta käynnin jälkeen autoni vieressä kas kummaa oli auto siinä vieressä. Sai varovasti avata oven ettei ota toiseen autoon ja paljon tilaa kyllä oli. Alkoi ottaa päähän. 

Vierailija
8/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun Minä haluan oman parkkipaikan ITSELLENI ettei Santander kiituriani kaltoin kohdella 

Vierailija
9/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oma auto jätetty parkkiin aivan ruudun toiselle reunalle tai jopa yli, että se syö toisen paikan?

Vierailija
10/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tilanteen että parkkeeraja joutuin itsekin kihnuttamaan autosta ulos kun ajoi niin lähelle toista vaikka tilaa olisi ollut reilusti muuallakin .

Vierailija
11/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkeeraa keskelle ruutua äläkä sen reunalle. Jos parkkeeraat oman ruutusi keskelle eikä toinen ole sinun ruudussasi, kannattaa miettiä, onko vartaloon kertynyt ylimääräisiä kiloja... Minulla ei ole mitään ongelmia, vaikka pyrin pysäköimään sisäänkäynnin läheisyyteen.

Vierailija
12/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemari miehet" ajaa kahden ruudun keskelle että saavat silmäterälle privaatti parkin. 

Vierailija
13/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kysyisin, miksi uimahallissa pitää valita kaappi varatun kaapin vierestä? On suuri todennäköisyys että sitten olla kuivaamassa ja pukemassa kylki kyljessä, peppu vasten peppua. Miksei valita kaappia rivistä, joka on täynnä vapaita kaappeja

Vierailija
14/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun Minä haluan oman parkkipaikan ITSELLENI ettei Santander kiituriani kaltoin kohdella 

Ööööö. Minulla ei ole ikinä ollut euroakaan autovelkaa. Ensimmäinen maksoi noin 10 000 € ja toinen noin 7000 €. 

Ei ap

Vierailija
15/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa tultiin kaupoilta takaisin autolle. Joku oli ajanut autonsa niin kiinni meidän autoon, että piti ajaa se siitä ruudusta ulos, että pääsin kyytiin. Otin vielä kuvan, kun näytti niin typerältä. Ihan tyhjä parkkis, paitsi nää 2 autoo kylki kyljessä. 

Vierailija
16/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kysyisin, miksi uimahallissa pitää valita kaappi varatun kaapin vierestä? On suuri todennäköisyys että sitten olla kuivaamassa ja pukemassa kylki kyljessä, peppu vasten peppua. Miksei valita kaappia rivistä, joka on täynnä vapaita kaappeja

Ja tomaattilaarille kaupassa tullaan ihan siihen viereen kylkeen valkkaamaan tomaatteja , vaikka lääniä olis kuinka ... tätäkin aina jaksan ihmetellä...

Vierailija
17/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vanha totuus ettei autoa voi parkkeerata niin syrjään ettei joku pysäköi viereen

Vierailija
18/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ajamaan keskelle ruutua avaaja!

Vierailija
19/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistäkin jutuista näkee, kuinka suomalaiset ovat tyhmistyneet, ei mitään liiku päässä.

Vierailija
20/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ilmiön takia parkkeeraan nykyään jonnekin sekaan vaan. Ei pistä yksinäinen auto keppostelijoiden silmään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan