Kiroiletko?
Kommentit (42)
Pyrin kaikin keinoin olemaan kiroilematta. Mutta valitettavasti hankalassa hetkessä voi päästä ajatuksessa joku sana. Olen yrittänyt muuntaa ne vienommiksi sanoiksi kuten helkkari, hitsi tai joku muu sellainen naurettava sana. Mutta ne eivät tule just mieleen silloin.
Puhuessani en koskaan, ei jotenkin sovi suuhuni. Kirjoittaessa saatan joskus käyttää tehokeinona.
En kiroillut aikaisemmin, mutta muutamia vuosia sitten eräs yhdistys/yhteisö teki minulle paskamaisen tempun, sen jälkeen vxttx, sxxtxnx ja pxrkxlx aktivoituivat. Nyt jo hieman siirtyneet taka-alalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen oman elämäni metsäkoneenkorjaaja sekä risumies.
Eli suomeksi sanottuna kun letku paukahtaa, niin tulee automaattisesti se perussuomalainen PERKELE perseenpohjasta karjaistuna.
t. toinen risumies.
Vierailija kirjoitti:
Pyrin kaikin keinoin olemaan kiroilematta. Mutta valitettavasti hankalassa hetkessä voi päästä ajatuksessa joku sana. Olen yrittänyt muuntaa ne vienommiksi sanoiksi kuten helkkari, hitsi tai joku muu sellainen naurettava sana. Mutta ne eivät tule just mieleen silloin.
Jos kiroilee kiertoilmauksia käyttäen, alkaa ne kiertoilmaukset muuttua kirosanoiksi.
En muista kuka se oli, mutta hän sanoi, että kerran kun hän sanoi voi vitsi, totesi paikalla ollut lapsi sille, että ei saa kiroilla. Se lapsi oli oppinut siltä, että vitsi=kirosana, koska kyseinen aikuinen oli käyttänyt sitä sanaa niissä tilanteissa, kun tekisi mieli kiroilla ja lapsi sitten oli oppinut sen, että vitsi=kirosana
Itsekseni joskus kun mikään ei tunnu onnistuvan, tiputan jotain tai satutan itseni tms. En normaalisti puheessa enkä muiden kuullen, kuin korkeintaan vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Kiroilu on rumaa kielenkäyttöä ja vielä tyhmääkin.
Se on tyhmä joka toista haukkuu. Kiroilijat ovat keskimäärin älykkäämpiä ja samoin sotkuiset henkilöt myös
Minä en kiroile.