Salamarakkaudet
Tiedättekö yhtään tapausta jossa salamana alkanut ja nopeasti edennyt suhde olisi kestänyt kauan?
Kommentit (8)
Mun työkaveri. Näki baarissa kiinnostavan naisen. Meni juttelee. Kosi samantien baarissa. Alkoivat tapailla. Viikon päästä muuttivat yhteen. Tekivät lapsia. Asuvat edelleen yhdessä tosta tapaamisesta 30v.
Me. Tavattiin lauantaina, sunnuntaina mies muutti mun luo. 2 kk kuluttua kihloihin, vuoden päästä eka raskaus jne.
Nyt lapset aikuisia, ja meillä tulee tänä vuonna 30 vuotta täyteen tuosta ensitapaamisesta. Ollaan ihan äärettömän onnellisia 😍
En tiedä. Vauhdilla alkaneet on päättyneet vielä vauhdikkaammin
Mun ex-suhde mallia "vappuheila jäi asumaan" kesti viisi vuotta.
En tiedä lasketaanko, mutta omalla mittakaavalla edettiin melko nopeasti.
Ensimmäisten parin viikon jälkeen käytännössä asuttiin yhdessä, vaikka molemmilla oli vielä oma kämppä. 5kk jälkeen kihloihin, ja puolen vuoden yhdessäolon jälkeen virallinen yhteenmuutto. Alle 2v. tutustumisesta mentiin naimisiin. Yhdessä ollaan oltu nyt yli 11v., eikä loppua näy.
Minun eksäni huijasi minua tuolla valheella ja yhtä nopeasti kuin kaikki alkoi 4 kuukauden avoliiton jälkeen hän yhtäkkiä muutti pois alle 2 vuorokaudessa ja pani minut puhelunestoon ym. Täysi psykopaatti oli. Yhtä valhetta koko ihminen.
Minun ja exäni. 10 vuotta oltiin yhdessä.