Miesten välinen seksi
Miehen ei tarvitse olla homoseksuaali että voi harrastaa seksiä miehen kanssa. Riittää että ei ole ihan umpihetero. Suosittelen.
Kommentit (65)
Olin reissussa ja hotellilla tuli tilaisuus kokeilla miestä, ajattelin ottaa kokemuksen kannalta. Huoliteltu noin 3 kymppinen kaveri istui seuraani baarissa ja kohta olimmekin hänen huoneessaan. Hän riisui minut varmoin ottein ja sitten itsensä ja kumartui eteeni. Vapisin kiihkosta ja jännitin mitä tuleman pitää. Hän otti suihin ja puristi hellästi kiveksistä runkaten vartta samalla. Laukesin melkein heti niin kuumana kävin. Sitten oli minun vuoro polvistua ja tein hänelle samoin kunnes hän laukesi suuhuni. Sitten menimme sängylle ja runkkailimme toisiamme ja kohta olimme taas juhlakunnossa molemmat. Hän otti ohjat ja komensi minut kontille ja laittoi liukuvoidetta kalulle ja aukolleni. Hän alkoi varovasti työntymään minuun ja kohta hän oli pohjassa ja aloitti naimisen. En voinut kun uikuttaa hiljaa niin kiihottavaa oli, hän laukesi syvälle minuun. Hetken huilin jälkeen hän sanoi, nyt sinä nait minua. Liukkaria ja sitten aloin työntämään kaluani sisään, päästyäni pohjaan hän uikutti kovaa. Työntelin rytmikkäästi ja sitten tunsin lastini lähtevän, laukesin häneen ähkäisten. Kävimme suihkussa ja sitten menimme sänkyyn ja touhusimme vielä ottaen suihin ja runkkaillen. Aamulla sain vielä kalua pyllyyni joka teki todella hyvää ja laukesin lakanoille hänen naidessa minua takaapäin. Sitten pesulle ja päivän asioille kävellen pylly kipeänä mutta tyytyväisenä kokemukseen. Mies kokeilut jäivät tähän yhteen kertaan ja nyt olen naimisissa naisen kanssa. Mutta kokemus säilyy mielessäin ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olin reissussa ja hotellilla tuli tilaisuus kokeilla miestä, ajattelin ottaa kokemuksen kannalta. Huoliteltu noin 3 kymppinen kaveri istui seuraani baarissa ja kohta olimmekin hänen huoneessaan. Hän riisui minut varmoin ottein ja sitten itsensä ja kumartui eteeni. Vapisin kiihkosta ja jännitin mitä tuleman pitää. Hän otti suihin ja puristi hellästi kiveksistä runkaten vartta samalla. Laukesin melkein heti niin kuumana kävin. Sitten oli minun vuoro polvistua ja tein hänelle samoin kunnes hän laukesi suuhuni. Sitten menimme sängylle ja runkkailimme toisiamme ja kohta olimme taas juhlakunnossa molemmat. Hän otti ohjat ja komensi minut kontille ja laittoi liukuvoidetta kalulle ja aukolleni. Hän alkoi varovasti työntymään minuun ja kohta hän oli pohjassa ja aloitti naimisen. En voinut kun uikuttaa hiljaa niin kiihottavaa oli, hän laukesi syvälle minuun. Hetken huilin jälkeen hän sanoi, nyt sinä nait minua. Liukkaria ja sitten aloin työntämään kaluani sisää
ja kehtaat tuollaisella leuhkia? joku saavutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoin ketju ikinä. Ja kyllä, heteromies ei ime kullia.
Jos kuitenkin vähän imisi?
No joo silmät kiinni sit.
Kokemusta naisen ja miehen suihinotosta, sanoisin että, ei mitään eroa. Yksi mies otti jopa paremmin suihin kun yksikään nainen. Sitten tämä B-rappu seksi, nautin suunnattomasti kun minua naidaan takaapäin ja runkataan samalla. Kullin osuessa eturauhaseen koen todella voimakasta hyvää oloa ja laukean helposti ja orgasmi on raju. Itse kun nain niin mieliasentoni on pystystä takaapäin kun naitava nojaa perse pystyssä esim: pöytään. Onhan B-rappu mielettömän tiukka sulkijalihaksen kohdalta suolessa ei sitten ole mitään. Eturauhaseen osumisen tietää kun partneri alkaa vinkumaan tai huhottamaan holtittomasti. Siitä sitten kaverin kulli käteen ja hitaita vetoja edestakaisin niin orgasmi ja laukeaminen tulee voimakkaana. M38.
Miten tyydytys miesten kesken vaimon pikkupöksyille, kuville