Miesten välinen seksi
Miehen ei tarvitse olla homoseksuaali että voi harrastaa seksiä miehen kanssa. Riittää että ei ole ihan umpihetero. Suosittelen.
Kommentit (86)
Olin reissussa ja hotellilla tuli tilaisuus kokeilla miestä, ajattelin ottaa kokemuksen kannalta. Huoliteltu noin 3 kymppinen kaveri istui seuraani baarissa ja kohta olimmekin hänen huoneessaan. Hän riisui minut varmoin ottein ja sitten itsensä ja kumartui eteeni. Vapisin kiihkosta ja jännitin mitä tuleman pitää. Hän otti suihin ja puristi hellästi kiveksistä runkaten vartta samalla. Laukesin melkein heti niin kuumana kävin. Sitten oli minun vuoro polvistua ja tein hänelle samoin kunnes hän laukesi suuhuni. Sitten menimme sängylle ja runkkailimme toisiamme ja kohta olimme taas juhlakunnossa molemmat. Hän otti ohjat ja komensi minut kontille ja laittoi liukuvoidetta kalulle ja aukolleni. Hän alkoi varovasti työntymään minuun ja kohta hän oli pohjassa ja aloitti naimisen. En voinut kun uikuttaa hiljaa niin kiihottavaa oli, hän laukesi syvälle minuun. Hetken huilin jälkeen hän sanoi, nyt sinä nait minua. Liukkaria ja sitten aloin työntämään kaluani sisään, päästyäni pohjaan hän uikutti kovaa. Työntelin rytmikkäästi ja sitten tunsin lastini lähtevän, laukesin häneen ähkäisten. Kävimme suihkussa ja sitten menimme sänkyyn ja touhusimme vielä ottaen suihin ja runkkaillen. Aamulla sain vielä kalua pyllyyni joka teki todella hyvää ja laukesin lakanoille hänen naidessa minua takaapäin. Sitten pesulle ja päivän asioille kävellen pylly kipeänä mutta tyytyväisenä kokemukseen. Mies kokeilut jäivät tähän yhteen kertaan ja nyt olen naimisissa naisen kanssa. Mutta kokemus säilyy mielessäin ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olin reissussa ja hotellilla tuli tilaisuus kokeilla miestä, ajattelin ottaa kokemuksen kannalta. Huoliteltu noin 3 kymppinen kaveri istui seuraani baarissa ja kohta olimmekin hänen huoneessaan. Hän riisui minut varmoin ottein ja sitten itsensä ja kumartui eteeni. Vapisin kiihkosta ja jännitin mitä tuleman pitää. Hän otti suihin ja puristi hellästi kiveksistä runkaten vartta samalla. Laukesin melkein heti niin kuumana kävin. Sitten oli minun vuoro polvistua ja tein hänelle samoin kunnes hän laukesi suuhuni. Sitten menimme sängylle ja runkkailimme toisiamme ja kohta olimme taas juhlakunnossa molemmat. Hän otti ohjat ja komensi minut kontille ja laittoi liukuvoidetta kalulle ja aukolleni. Hän alkoi varovasti työntymään minuun ja kohta hän oli pohjassa ja aloitti naimisen. En voinut kun uikuttaa hiljaa niin kiihottavaa oli, hän laukesi syvälle minuun. Hetken huilin jälkeen hän sanoi, nyt sinä nait minua. Liukkaria ja sitten aloin työntämään kaluani sisää
ja kehtaat tuollaisella leuhkia? joku saavutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoin ketju ikinä. Ja kyllä, heteromies ei ime kullia.
Jos kuitenkin vähän imisi?
No joo silmät kiinni sit.
Kokemusta naisen ja miehen suihinotosta, sanoisin että, ei mitään eroa. Yksi mies otti jopa paremmin suihin kun yksikään nainen. Sitten tämä B-rappu seksi, nautin suunnattomasti kun minua naidaan takaapäin ja runkataan samalla. Kullin osuessa eturauhaseen koen todella voimakasta hyvää oloa ja laukean helposti ja orgasmi on raju. Itse kun nain niin mieliasentoni on pystystä takaapäin kun naitava nojaa perse pystyssä esim: pöytään. Onhan B-rappu mielettömän tiukka sulkijalihaksen kohdalta suolessa ei sitten ole mitään. Eturauhaseen osumisen tietää kun partneri alkaa vinkumaan tai huhottamaan holtittomasti. Siitä sitten kaverin kulli käteen ja hitaita vetoja edestakaisin niin orgasmi ja laukeaminen tulee voimakkaana. M38.
Sain nyt viikonloppuna ensimmäisen mies kokemuksen. Olen vieläkin ihan sumussa niin kiihottavaa ja mahtavaa oli. Olimme varanneet hotelli yön, ensimmäiseksi kun pääsimme huoneeseen kävimme suikussa jossa jo hyväilimme toisiamme. Sitten sänkyyn, hän otti ohjat, sain mahtavan suihin oton heti. Sitten olinkin jo kontilla, hän alkoi varovasti tulla sisääni varmoin ottein. Hän tarrasi lanteistani kiinni ja aloitti hitaasti naimaan minua. Hyvän olon tunne valtasi minut ja tunsin taas olevani seisokissa. Hän veti minut lanteista itseään vasten ja tuli minuun syvälle. Kävimme pesuilla, hän meni vuorostaan kontille ja sanoi, tule nai minua. Laitoin liukkaria ja panin häntä samoin kun hän oli minua nainut. Luoja tuota tiukkuutta, pystyin pitkään aktiin kun olin jo tullut suikkarissa. Hän uikutti hiljaa ja sanoi mä tuun, olin ihmeissäni kun hän laukesi. Tunsin myös tulevani, oma orgasmini tuli ja vapisin lauetessani. Huilasimme hetken ja kävimme syömässä ja vetäydyimme taas huoneeseemme. Loppu yö oli yhtä ilotulitusta seksinmerkeissä, aamulla vielä kiihkeää sekiä ja sitten luovutimme huoneen. En ole koskaan kokenut naisen kanssa mitään vastaavaa. Axu.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin sikojen välinen seksi.
Perussuomalaisten maailma on toisenlainen. Kärsämäen sikalavieras never forgot..
Vierailija kirjoitti:
Mitäs naiset on mieltä, onko se parisuhteelta pois jos mies käy välillä harrastamassa poikien kivaa?
On parisuhteelta pois koska se on pettämistä. Mä haluan yksiavioisen parisuhteen enkä halua miestä jota kiinnostaa seksi miesten kanssa.
Nrot 62 ja 66 on jotain keksittyjä satuja. Sama kirjoitustyyli, kirjoitusvirheet ja "uikuttaa"-sanan käyttö paljastaa. Lisäksi nro 62 on epärealistisen epämääräinen - jos juttu olisi tapahtunut oikeasti niin kirjoittaja pystyisi pohjustamaan tapahtumaa paremmin kuin kuittaamalla vain, että "kohta olimmekin hänen huoneessaan."
Nro 66 on samaa kamaa vähän eri kulmasta ("ensimmäinen mieskokemus"), tapahtuu hotellissa, seksi menee jotakuinkin samalla kaavalla, suihkussa käydään ja mukana on se sama uikutus kuin aiemmassa viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Nrot 62 ja 66 on jotain keksittyjä satuja. Sama kirjoitustyyli, kirjoitusvirheet ja "uikuttaa"-sanan käyttö paljastaa. Lisäksi nro 62 on epärealistisen epämääräinen - jos juttu olisi tapahtunut oikeasti niin kirjoittaja pystyisi pohjustamaan tapahtumaa paremmin kuin kuittaamalla vain, että "kohta olimmekin hänen huoneessaan."
Nro 66 on samaa kamaa vähän eri kulmasta ("ensimmäinen mieskokemus"), tapahtuu hotellissa, seksi menee jotakuinkin samalla kaavalla, suihkussa käydään ja mukana on se sama uikutus kuin aiemmassa viestissä.
Tuliks tää nyt jonain isona yllätyksenä sulle että kaikki seksipalstat on täynnä monenlaista fetissi/fantasiakirjoittelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs naiset on mieltä, onko se parisuhteelta pois jos mies käy välillä harrastamassa poikien kivaa?
On parisuhteelta pois koska se on pettämistä. Mä haluan yksiavioisen parisuhteen enkä halua miestä jota kiinnostaa seksi miesten kanssa.
Haha. Naisten syvä homofobia aina paljastuu näistä, hädintuskin sitä edes jaksavat peitellä. Tässäkin mukamas yritetään teeskennellä, että ongelma olis pettäminen, mutta sitten sanotaan suoraan ettei kertakaikkiaan haluta parisuhdetta biseksuaalin miehen kanssa, vaikkei tästä edes ollut puhe.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti kuitenkin lueskelet näitä, taidat olla kaappi homo. Hypervettiloi vähäsen saattaa auttaa ahistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti kuitenkin lueskelet näitä, taidat olla kaappi homo. Hypervettiloi vähäsen saattaa auttaa ahistukseen.
Mitä sitten vaikka oliskin homo? Ainoa homofoobikko tässä olet sinä joka yrittää ihmistä asiata syyllistää. Mitä jos painuisit hevon vi t tuun
Itseä ehkä miestenvälisessä seksissä kiihottaa se miten miehet ei oo niin alistuvaisia mitä naiset. Miestenvälinen seksi on jotenkin aina tasavertaisempaa mitä miehen ja naisen välinen, vaikkakin miestenväliseen seksiin myös pakotetaan tuota typerää dom/sub-ajatusmallia. Harmi että suurin osa miehistä vaan on niin rumia ja mieskulttuuri niin agressiivisen homovastainen. Joku 80-luvun glamrock tyyli esim miehellä (nimiä mainitsematta) näyttää aina paremmalta ja miehen keho on muutenkin parhaimmillaan ainakin naisen kehoa aina esteettisempi. Lisäks miehestä tietää aina millon se nauttii seksistä kun taas naiset ei usein juuri muuta osaa kun feikata. Harmi kun glam rock ja pitkät tukat meni tyylistä, ehkä liika homoilu ja hiv-epidemia sitten johti tähän missä ollaan nyt. Mut joo kasarilla miehet oli miehiä ja homoilu miesten hommaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tartte olla kaappihomo, olen homo ihan avoimesti. Keksityt jutut voi tunnistaa sellaisiksi omasta suuntautumisesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliks tää nyt jonain isona yllätyksenä sulle että kaikki seksipalstat on täynnä monenlaista fetissi/fantasiakirjoittelua?
Ei ollu yllätys, eihän tätä palstaa tarvii kovin ahkerasti edes seurata, että sen huomaa. Se on vaan outoa, että noita pöytälaatikon seksinovelleja tarjoillaan tositarinoina, ja porukka vielä yläpeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu yllätys, eihän tätä palstaa tarvii kovin ahkerasti edes seurata, että sen huomaa. Se on vaan outoa, että noita pöytälaatikon seksinovel
Sitä se kato on kun 70-luvun jallut on olleet ensikosketus seksiin ja seksuaalisuuteen
Niih. Vahvasti haiskahtaa kaapista tullut kalevi näistä teksteistä.
En syyllistä, mutta melkoisen cringeä rämpimistä tuo on välillä kun on jo lapsenlapsia ja ymmärretään vihdoin, että miehet kiinnostaakin naisia enemmän...
Sitä se (sisäistetty) homofobia teettää.
T. Homo
Cruisingmap on just niitä täynnä :D
Kunnon irstaita setiä ja pappoja
Vierailija kirjoitti:
Niih. Vahvasti haiskahtaa kaapista tullut kalevi näistä teksteistä.
En syyllistä, mutta melkoisen cringeä rämpimistä tuo on välillä kun on jo lapsenlapsia ja ymmärretään vihdoin, että miehet kiinnostaakin naisia enemmän...
Sitä se (sisäistetty) homofobia teettää.
T. Homo
voinko tulla imemään sun kullias
Miten tyydytys miesten kesken vaimon pikkupöksyille, kuville