Miesten välinen seksi
Miehen ei tarvitse olla homoseksuaali että voi harrastaa seksiä miehen kanssa. Riittää että ei ole ihan umpihetero. Suosittelen.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole gay kuin vain 10%:sesti, niin onko otettava suihin tai nuoltava persettä?
No kyllähän se vähän niinkuin asiaan kuuluu.
Ainoa asia mikä on homoa on toisen miehen muna. Kaikki muut paikat löytyy myös naiselta. Jos nuolet naisen pillua, niin olet LESBO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa imeä munaa ja ottaa melaa sisäänsä. Vastaavasi antaa minun tehdä naisystävien kanssa mitä tahansa. Kumpaakin kiihottaa. Mut miehen muna on mun yksinoikeus suussa, pillussa ja PERSEESSÄ. ;P
N30
Mikä sinä olet miestä rajoittamaan ja monopolisoimaan hänen munansa itsellesi? Saatana mikä paskahuora!
Koska sillä välin kun sinä olet poliisina niin raiskaan vaimosi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa harrastaa seksiä toisten miesten kanssa, ja minä saan harrastaa seksiä toisten naisten kanssa. Mutta ei saman sukupuolen kanssa, ei ilman ehkäisyä, eikä koskaan meidän kotona. Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta.
Miten kaksi lesboilevaa naista käyttää ehkäisyä keskenään?
Jos vaimo katsoo omaavansa yksin miehensä munat, niin mies voi ottaa kaverilta perseeseensä ja suuhunsa.Ja nuolla kaverinsa persaukon. Kyllä siinä saa nautintoa ilman omien muniensa käyttöäkin tarpeeksi.
Itse olen hetero olenko ? Olen harrastanut miehen kanssa seksiä ja parempaa en ole kokenut naisen kanssa. Ja mikä parasta niin ei tule jälkipuheita eikä pentuja.
Olen homo mies haluan antaa pyllyä.käytän nahkavaatteita ja rintaliiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat kokemukseni miesten välisestä seksistä ovat olleet kahden kesken tai muutaman miehen kanssa masturboinnista joko niin että kukin hoitaa itse itsensä tai kaverin kalun tyydyttämistä käsin. Myös molemminpuolista suuseksiä olen kokeillut. Näissä tilanteissa sukupuolielinten lisäksi vartalon muidenkin osien koskettelua on ollut. Se pidemmälle en ole halunnut edetä.
Asioita joita en halua tai tunne tarvetta tehdä ovat mm. toisen miehen suuteleminen suulle
Miesten kesken on minusta erinomaista heteroseksiin verrattuna se että voidaan aluksi suoraan suomeksi puhua halki mitä halutaan ja mitä ei haluta. Tällaista ei ainakaan minun kokemissa naissuhteissa ole ollut, nainenhan lähtee kuvaannollisesti ovet paukkuen tilanteesta.
Meillä on kaverini kanssa molemminpuolista suuseksiä ja p erusteellista nuolemista, naamat poisluettuna. Panoh
Muuten hyvä, mutta tämä ei *osaa* puhua naiselle. Tai sitten hänen naisensa on harvinaisen estoinen tai toiveet täysin eriparia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs naiset on mieltä, onko se parisuhteelta pois jos mies käy välillä harrastamassa poikien kivaa?
On pois. Mä en halua mun kumppanin harrastavan seksiä muuta kuin mun kanssa. Enkä myöskään halua miestä jota kiinnostaa miesten välinen seksi. Haluan umpiheteron miehen joka haluaa olla vain mun kanssa. Olen siis varmaan loppuelämän sinkku.
Oot varmasti sinkku loppu elämän. Samaa lahnaako pitäs aina pumpata, mitäs sitten kun sua eihuvita tai migreeni iskee. Voi ziisus mikä nauta.
Mielestäni parasta tossa on kun mies tulee sisään ja hoitelee käsin vapaana olevaa kalun. Vielä parempi ois jos nainen ottais kolmantena ottamass suihin. Siinä ois mahtava saada eturauhasorkku.
Minulla on suhde miehen kanssa ja vaimo on tavannut kaverin. Hyväksyy, koska ollaan vähän eriparisia seksissä, haluan paljon enemmän. Kaveri on homo ja minä bi, ei meillä ole romanttista suhdetta. Vaimon kanssa haluttaisiin kaveri kolmanneksi sänkyyn, muttei kaveri halua olla naisen kanssa edes alasti, saati panemassa.
Kolmisuhde sopii meille tässä elämän vaiheessa hyvin, sopii kaverille, koska ei voi olla julkihomo työnsä takia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suhde miehen kanssa ja vaimo on tavannut kaverin. Hyväksyy, koska ollaan vähän eriparisia seksissä, haluan paljon enemmän. Kaveri on homo ja minä bi, ei meillä ole romanttista suhdetta. Vaimon kanssa haluttaisiin kaveri kolmanneksi sänkyyn, muttei kaveri halua olla naisen kanssa edes alasti, saati panemassa.
Kolmisuhde sopii meille tässä elämän vaiheessa hyvin, sopii kaverille, koska ei voi olla julkihomo työnsä takia.
Mitä kaikkea tee tuon miehen kanssa?
Hyi, hyi ja hyi! Ei voi ymmärtää. Sairastahan se on, hoitoakin varmaan olis saatavilla, siis hakeutukaa!
Itseäni ei kiinnosta toisen miehen kanssa muu kuin se, että voisin silloin tällöin ottaa suihin. Nuorempana otin pari vuotta vanhemmalta kaverilta useita kymmeniä kertoja suihin ja aina loppuun asti niellen. Nyt vanhempana on tullut niitä muistelua, ja aina ne muistot alkavat kiihottamaan. Muistuu mieleen se peniksen tuoksu, miten se alkoi jäykistymään, ja miten ihanalta tuntui, kun sen otti suuhunsa... Sitten orgasmin tullessa se alkoi nytkähtelemään ja spermaa roiskui kitalakeen. Olisi kiva kokea se uudestaan. En vain halua, että kukaan saa tietää, eli pitäisi olla joku gloryhole tai vastaava. Mistä sellaisen löytää, ei mitään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs naiset on mieltä, onko se parisuhteelta pois jos mies käy välillä harrastamassa poikien kivaa?
Tämmöiselle pöpökammoiselle aika kauhistus, mitä lie AIDSeja niistä miesten kaluista ja koloista saa.
Sexi on ihanaa miehen kans, nautin kun saan laskea mieltä housut ja näen puolikovan kyrvän ja hyväilen sitä ja ihania palleja, otan sen mielelläni siihun ja imen nauttien sitä, haluan ihanat spermat aina suuhun ja niellä kaikki. Olen btm ja pidän naisten asujakin, rintaliivit sukkanauhat ja sukat kiihottaa päällä miehen seurassa ja ihanaa naida. Btm 72v.
Minä pidän siitä että kumppani laukeaa syvälle sisääni.
Ulosvetäessään sperma-aallot seuraavat toisiaan...
-Tyttis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmisuhde sopii meille tässä elämän vaiheessa hyvin, sopii kaverille, koska ei voi olla julkihomo työnsä takia.Mitä kaikkea tee tuon miehen kanssa?
No itse kiihotun hänen hyvästä varustuksesta eli imen ja sit hän myös panee minua peppuun. Ei mitää hempeilyä vaan pelkkää suoraa seksiä ja kaikki voittavat. Vaimoani kiihottaa että minuakin pannaan, itse saa toteuttaa tuota "naisen" roolia sängyssä ja mies kaveri saa säännöllisesti seksiä luottamuksella ja vakituisesti niin kaikkien halut on tyydytetty tällä järjestelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pois. Mä en halua mun kumppanin harrastavan seksiä muuta kuin mun kanssa. Enkä myöskään halua miestä jota kiinnostaa miesten välinen seksi. Haluan umpiheteron miehen joka haluaa olla vain mun kanssa. Olen siis varmaan loppuelämän sinkku.
On kiva kuulla kun joku osaa kuvailla rajansa. Ne voivat liikkua toki mutta tänään näin. Tervettä.
Se on miehelläkin jotta kun kemia natsaa niin voi pitää lystiä olipa sitten kumppanina mies, nainen tai vaikka molemmat. Ääliöiden (esim.persut) kanssa ei toimi eikä tarvikkaan, oli sukulaitteet mitkä vain.. 🥰