Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten välinen seksi

Vierailija
20.03.2024 |

Miehen ei tarvitse olla homoseksuaali että voi harrastaa seksiä miehen kanssa. Riittää että ei ole ihan umpihetero. Suosittelen. 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpölöpö. Homo olet. 

Vierailija
42/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ollut erektio ongelmia kohta 8 vuotta, mutta en jäänyt sitä suremaan koska olen isokokoinen tyyppi ja omistan ihan muhkeen kokoisen pepun johon miehet tykkää kaulansa sovittaa niin oon päättänyt tyydyttää sillä miehiä ja tosiaan tuntuu todella hyvältä kun otetaan kunnolla lantiosta kiinni ja lykitään muristen se siemen mun peppuun 😋😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin sikojen välinen seksi.

Vierailija
44/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa ajattelin, että voisin aivan hyvin nukkua miehen kanssa samassa sängyssä esim jonkun reissun yhteydessä. Siinä reissun päällä väsymys ja panetus on joskus kova, niin miksei kaveri vois auttaa. Jos yöllä panettaa liikaa niin vois vaan kysyä, että sopiiko jos kaveri kääntää takapuolen tarjolle. Paneva rasvaa ja avaa paikat, Menee sisään antavan tahdissa ja kun on ok nussia, niin tyydyttää itsensä. Sitten pitää tietty tarjota sama mahdollisuus kaverille. Munan imeminen puolin ja toisin on mulle liian homoa. Varmaan Lapin reissuilla tätä miestenvälistä harrastetaan estoitta.

Vierailija
45/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa ajattelin, että voisin aivan hyvin nukkua miehen kanssa samassa sängyssä esim jonkun reissun yhteydessä. Siinä reissun päällä väsymys ja panetus on joskus kova, niin miksei kaveri vois auttaa. Jos yöllä panettaa liikaa niin vois vaan kysyä, että sopiiko jos kaveri kääntää takapuolen tarjolle. Paneva rasvaa ja avaa paikat, Menee sisään antavan tahdissa ja kun on ok nussia, niin tyydyttää itsensä. Sitten pitää tietty tarjota sama mahdollisuus kaverille. Munan imeminen puolin ja toisin on mulle liian homoa. Varmaan Lapin reissuilla tätä miestenvälistä harrastetaan estoitta.

Voin kaverin kertoman perusteella antaa ilmaisen vinkin. Kun kiimasi jo laskettua vuorostasi pyllistät ja otat kovaa kalua suoleen veltto muna heiluen, niin kivistys ja morkkis ovat molemmat mahtavia. Siinä spermoja piereskellessä saattaa tulla mieleen, että oisko kannattanut olla vuorossa se toinen ...

Vierailija
46/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selälläni, kalu alkaa työntymään hyvin voideltuun peppuuni, saavuttaen päämääränsä.

Siitä hitaasti työntö- ja vetoliikkeiden tiheys kasvaen saavuttaakseen syöksähtelevän orgasmin.

Ulosvetäessään tunnen kuinka sperma-aallot valuvat ulos.

Eturauhaseni on stimuloitunut ja antanut minullekin orgasmin.

Ihanaa...

-tyttis

Vierailija
47/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista luettavaa tämä ketju. Poikaparin toisena osapuolena tulee väkisin mieleen, että miehet ihan aidosti kiinnostuneita naisistaan, jos seksi miesten kanssa kiinnostaa noinkin paljon. Vai onko se suhde naisen kanssa vain joku mihin on ympäröivän kulttuurin takia päädytty.

Vierailija
48/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tosiaan kiehtoo ajatus, et tyhjentäs esim naapuri-Pekan perseeseen!

Vierailija
49/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mielenkiintoinen poiminta ketjusta ja yleisistä luuloista on se, että ollaakseen homo, niin pitäs harrastaa jotain tiettyjä seksimuotoja. Itse olen ollut koko elämäni kiinnostunut lähinnä toisista miehistä, mutta ei mua ole koskaan peppuleikit kiinnostanut.

Vierailija
50/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehen ei tarvitse olla homoseksuaali että voi harrastaa seksiä miehen kanssa. Riittää että ei ole ihan umpihetero. Suosittelen."

Kyllä, olen samaa mieltä. Omista mieltymyksistä ja rajoista olen kuitenkin pitänyt kiinni. Seksi ei mielestäni ole asia, jossa olisi syytä muodikkaasti astua ulos omalta mukavuusalueelta. Kokemusten karttuessa voi tietysti tehdä kokeiluita ja uusia aluevaltauksia, jos sellaisia todella haluaa. Mutta mukavaa sen pitää olla, ei koskaan ikävää.

Omat kokemukseni miesten välisestä seksistä ovat olleet kahden kesken tai muutaman miehen kanssa masturboinnista joko niin että kukin hoitaa itse itsensä tai kaverin kalun tyydyttämistä käsin. Myös molemminpuolista suuseksiä olen kokeillut. Näissä tilanteissa sukupuolielinten lisäksi vartalon muidenkin osien koskettelua on ollut. Se pidemmälle en ole halunnut edetä.

Asioita joita en halua tai tunne tarvetta tehdä ovat mm. toisen miehen suuteleminen suulle

Onko Sinulla lapsia?  Onko poikalapsia?

Vierailija
51/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintonen näkökulma, että suihinotto on tuntuu jotenkin homommalta kuin toisen miehen paneminen. Omasta mielestä suihinotto on aika kevyttä kauraa, mutta peppupanot menee aika hardcoreksi. 

Vierailija
52/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kaverin kertoman perusteella antaa ilmaisen vinkin. Kun kiimasi jo laskettua vuorostasi pyllistät ja otat kovaa kalua suoleen veltto muna heiluen, niin kivistys ja morkkis ovat molemmat mahtavia. Siinä spermoja piereskellessä saattaa tulla mieleen, että oisko kannattanut olla vuoro

Exä piereskeli joskus persepanojensa jälkeen. Sitä ei voi estää eikä myöskään näytellä. Tiesin ekasta kerrasta.

Kååpissa åli.

Vierailija
53/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs naiset on mieltä, onko se parisuhteelta pois jos mies käy välillä harrastamassa poikien kivaa?

On pois. Mä en halua mun kumppanin harrastavan seksiä muuta kuin mun kanssa. Enkä myöskään halua miestä jota kiinnostaa miesten välinen seksi. Haluan umpiheteron miehen joka haluaa olla vain mun kanssa. Olen siis varmaan loppuelämän sinkku. 

Oot varmasti sinkku loppu elämän. Samaa lahnaako pitäs aina pumpata, mitäs sitten kun sua eihuvita tai migreeni iskee. Voi ziisus mikä nauta.

Olet katkera. En ole lahna enkä nauta. Olen seksistä nauttiva kiimainen nainen joka ei mitään homoja huoli. Ei edes bi kelpaa mulle. Onneksi on ollut jo kaksi vuotta vakipetikaveri kiihkeään seksiin ja hän on oikea mies eikä mikään puppelipoika.

Vierailija
54/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista luettavaa tämä ketju. Poikaparin toisena osapuolena tulee väkisin mieleen, että miehet ihan aidosti kiinnostuneita naisistaan, jos seksi miesten kanssa kiinnostaa noinkin paljon. Vai onko se suhde naisen kanssa vain joku mihin on ympäröivän kulttuurin takia päädytty.

Etkö ole huomannut, että tällä palstalla yksi ja sama homo jankuttaa jatkuvasti "heteroista" jotka harrastavat miestenvälistä olematta homoja. Vastailee itselleen ketjuissaan, kirjoitustyylistä huomaa. Varmaan kymmeniä samantyyppisiä ketjuja aloittanut..aina sama, "voit olla hetero ja imeä gullia"..hohhoijaa..Ei heteromiestä kiinnosta seksi miehen kanssa, päinvastoin, oksettaa ajatuskin.

Vierailija
55/65 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selälläni, kalu alkaa työntymään hyvin voideltuun peppuuni, saavuttaen päämääränsä.

Siitä hitaasti työntö- ja vetoliikkeiden tiheys kasvaen saavuttaakseen syöksähtelevän orgasmin.

Ulosvetäessään tunnen kuinka sperma-aallot valuvat ulos.

Eturauhaseni on stimuloitunut ja antanut minullekin orgasmin.

Ihanaa...

-tyttis

Kahta miestä panin takaapäin.  Kolmas sattui juuri tuollainen, meni selälleen jalat ylhäällä.  En koskenutkaan vaan vedin housut jalkaani.  Hyvin meni vielä takaapäin, mutta tuo repun levitys oli liikaa.  Siihen loppui miestenväliset, yök.

Vierailija
56/65 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän siitä että kumppani laukeaa syvälle sisääni.

Ulosvetäessään sperma-aallot seuraavat toisiaan...

-Tyttis

Nam

Vierailija
57/65 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoin ketju ikinä. Ja kyllä, heteromies ei ime kullia.

Vierailija
58/65 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoin ketju ikinä. Ja kyllä, heteromies ei ime kullia.

Jos kuitenkin vähän imisi?

Vierailija
59/65 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttäminen miehen kanssa

Vierailija
60/65 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytys Miesten kesken esim vaimon pikkuisen, kuville...kiihottavaa