Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisten naapureiden takia olette joutuneet muuttamaan?

Vierailija
20.03.2024 |

Naapurissani on asustellut ties minkälaista juoppoa ja narkomaania, kyylääjämummelia.. Nyt ensimmäistä kertaa elämässäni kuitenkin pakkaan kamppeitani uuteen kotiin vuoden kidutuksen jälkeen, empä olis uskonut että lapsiperhe saa näin hermoromahduksen partaalle että on muutettava rakkaasta kodista pois mutta minkäs teet. Valitsin vielä tarpeeksi pienen asunnon ettei yläpuolelle semmoista sakkia mahtuisi ja varmistin vielä, että siellä elelee joku mukava leidi yksikseen. Helpotus on sanoinkuvaamaton.

Kokemuksia kauhunaapureista? :D

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole muuttanut mutta kamalimpia lapsiperheelliset. Jos minä olen ollut kamala ja antanut samalla mitalla takaisin meteliä niin on uhkailtu ja käsketty muuttamaan muualle.

Musiikkiakin kuuntelisin ennemmin naapureista kuin sitä järkyttävää kakaroiden tramboliini kurkkutorvi kiljuntaa ja rääkyntää.

Minä en tajua miksi lasten pitää nykyään huutaa ja kiljua täysillä mitä kuulee kun kulkee jonkun päiväkodin pihan ohitse.

Sitten kun ne kasvavat nuoriksi niin ei voikkaan enää kiljua ja rääkyä. Sitten ne ovat masentuneita nuoria kun koko elämä ei olekkaan enää riemusta kiljumista.

Täälläkin lapsi huutaa kuin palosireeni aamusta iltaan. Itkua vai tekoitkua mutta ihme vollotusta joka kaikuu läpi talon. Luulisi että vanhempi voisi vähän puuttua jo tuohon. Ei millään jaksaisi kuunnella kun se on niin kovaäänistä. 

Miksi et tekisi nimetöntä ilmoitusta lastensuojeluun ?

Vierailija
42/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakerrassa asui kaupungin  alamaailman jäseniä, itse siis kertoivat. Meteliä oli 24/7. Musiikkia soitettiin niin kovalla ettei tarvinnut miettiä mitä musiikkia sitä kuuntelisi tänään. Heillä oli kuulemma oikeus kuunnella miten kovalla tahansa päiväaikaan. Siinä vaiheessa kun täysillä soi miljoona ruusua sunnuntaiaamuna klo 7  kolmen tunnin ajan ei enää naurattanut. 

Soitto poliisille ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran naapureinamme oli täydelliset koiravihaajat, ja meillä kaksi koiraa. Toisella kertaa muutimme pois taloyhtiöstä, jonka huoltohommat hoidettiin vuoroviikoin. Aika harvassa olivat ne, ketkä taloyhtiön pihaa hoitivat, mutta säästösyistä huoltoyhtiötäkään ei saanut palkata - huoh!

Vierailija
44/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran kulttuurinrikastajain suuri perhe, ääntä riitti, ramadanin aikaan myös  yöllä tietenkin melskattiin, ja se vierasralli.

Vierailija
45/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohan näitä möykkääviä, kyyläviä jne. naapureina ollut mutta ongelmista päässy eroon kun mennyt antamaan palautetta ovelle. Joskus useamman kerrankin jonka jälkeen ei avattu ovia ja piti isännöitsijän kautta hoitaa asiaa. Niin lapanen en ole että muuttaisin naapurin takia kodistani.

Vierailija
46/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin vuosi sitten nykyiseen rauhalliseen kerrostaloasuntooni. Naapurit ovat hiljaisia tai sitten talo on hyvin äänieristetty, tai molempia. Asunto ja ympäristö on kaikin puolin miellyttävä. Mutta mutta, yhdessä naapurihuoneistossa asuu kaksi noin 30-vuotiasta miestä kahdestaan. Eivät ole veljeksiä kun ovessakin kaksi nimeä. Heidän asuntonsa on pieni kaksio, samanlainen kuin minulla. Pitää olla hyvin läheisiä ihmisiä pystyäkseen asumaan niin. Syvästi kristittynä ihmisenä minua kauhistuttaa ajatus siitä mitä he siellä varmastikin touhuavat keskenään.

- helena67

Nuo miehet voivat hyvinkin olla veljeksiä, vaikka eri sukunimet. Velipuolia, serkkuja, kavereita tai kyllä: h mo-pari. Sinun ajatuksesi eivät siihen vaikuta.

Vierailija
47/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran naapureinamme oli täydelliset koiravihaajat, ja meillä kaksi koiraa. Toisella kertaa muutimme pois taloyhtiöstä, jonka huoltohommat hoidettiin vuoroviikoin. Aika harvassa olivat ne, ketkä taloyhtiön pihaa hoitivat, mutta säästösyistä huoltoyhtiötäkään ei saanut palkata - huoh!

Taisit jättää jotain oleellista kertomatta. Todella harva vihaa koiria ihan muuten vain, vaan taustalla on huonojen omistajien laiminlyönneistä seuraava häiriö.

Vierailija
48/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa mietin että pakko muuttaa muualle. Rappukäytävässä haisi aina ganja, ja sen lisäksi naapurin jolppi hommasi morsiamen ja joka yö sai kuunnella heidän aktejaan, siis arkiöisin tyyliin kolmen aikaan. Välillä jollain asukkaalle meni siihen touhuun hermot ja pattereita hakattiin keskellä yötä.

Nyt onneksi pilviveikko muutti pois morsiankin on ilmeisesti kadonnut kuvioista kun taas on rauhallista.

Vierailija
49/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minkäänlaisten. Laskin tossa pikaisesti, että tämä nykyinen on 23. kerrostaloasunto missä asun. Ikinä ei ole naapurit häirinneet niin, että olisin edes harkinnut muuttamista. On ollut huutajia, nistejä, sekakäyttäjiä, lapsiperheitä, vanhuksia, m muja, aivan kaikkea. Jos jokin on häirinnyt liikaa, olen mennyt koputtamaan oveen ja sanomaan asiasta. Koskaan en ole kyttiä soittanut naapurin älämölön takia, aina olen saanut asiat puhumalla sovittua. Ja ei, ei pelottanut edellisessäkään kämpässä mennä hakkaamaan nyrkillä yläkerran narkkarin ovea keskellä yötä. Ne bileet rauhoittuivat heti kun kerroin ihan asiallisesti, että ihan oikeasti kellon on puoli kolme yöllä, puolisolla herätys töihin klo. 05.45 että nyt se turpa kiinni tai siirtykää muualle. Ei mitään ongelmaa. Ihmisiä me kaikki ollaan ja useimmat ymmärtävät sen vaikka vetäisivät mitä päänsekoittajaa.

Useimmat kyllä, mutta mulla on ollut täällä 2 vanhempaa juoppoa 55+, niin kun he ovat liuottaneet niitä aivosolujaan vuosikymmeniä, niin järki ei enää pelaa. Toinen muutti pois, toisen kanssa olen 10 vuotta vääntänyt ja tällä hetkellä olen niskan päällä. Mutta vaati se vähän karkeampaa kieltä ja huutamista.

Vierailija
50/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin vuosi sitten nykyiseen rauhalliseen kerrostaloasuntooni. Naapurit ovat hiljaisia tai sitten talo on hyvin äänieristetty, tai molempia. Asunto ja ympäristö on kaikin puolin miellyttävä. Mutta mutta, yhdessä naapurihuoneistossa asuu kaksi noin 30-vuotiasta miestä kahdestaan. Eivät ole veljeksiä kun ovessakin kaksi nimeä. Heidän asuntonsa on pieni kaksio, samanlainen kuin minulla. Pitää olla hyvin läheisiä ihmisiä pystyäkseen asumaan niin. Syvästi kristittynä ihmisenä minua kauhistuttaa ajatus siitä mitä he siellä varmastikin touhuavat keskenään.

- helena67

Helena, mietitkö useinkin mitä heteroparitkin tekevät keskenään? Voin kertoa, että siitäkin järkyttyisit.

Vierailija
51/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minkäänlaisten. Laskin tossa pikaisesti, että tämä nykyinen on 23. kerrostaloasunto missä asun. Ikinä ei ole naapurit häirinneet niin, että olisin edes harkinnut muuttamista. On ollut huutajia, nistejä, sekakäyttäjiä, lapsiperheitä, vanhuksia, m muja, aivan kaikkea. Jos jokin on häirinnyt liikaa, olen mennyt koputtamaan oveen ja sanomaan asiasta. Koskaan en ole kyttiä soittanut naapurin älämölön takia, aina olen saanut asiat puhumalla sovittua. Ja ei, ei pelottanut edellisessäkään kämpässä mennä hakkaamaan nyrkillä yläkerran narkkarin ovea keskellä yötä. Ne bileet rauhoittuivat heti kun kerroin ihan asiallisesti, että ihan oikeasti kellon on puoli kolme yöllä, puolisolla herätys töihin klo. 05.45 että nyt se turpa kiinni tai siirtykää muualle. Ei mitään ongelmaa. Ihmisiä me kaikki ollaan ja useimmat ymmärtävät sen vaikka vetäisivät mitä päänsekoittajaa.

Kyseessä oli tasan yksi kerta. Eipä mieskään jaksanut edes hermostua moisesta. Minä olin se jolla paloi käpy 😄

Vierailija
52/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Ei onneksi ole koskaan noin pahaa tilannetta ollut.

Vierailija
53/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole muuttanut mutta kamalimpia lapsiperheelliset. Jos minä olen ollut kamala ja antanut samalla mitalla takaisin meteliä niin on uhkailtu ja käsketty muuttamaan muualle.

Musiikkiakin kuuntelisin ennemmin naapureista kuin sitä järkyttävää kakaroiden tramboliini kurkkutorvi kiljuntaa ja rääkyntää.

Minä en tajua miksi lasten pitää nykyään huutaa ja kiljua täysillä mitä kuulee kun kulkee jonkun päiväkodin pihan ohitse.

Sitten kun ne kasvavat nuoriksi niin ei voikkaan enää kiljua ja rääkyä. Sitten ne ovat masentuneita nuoria kun koko elämä ei olekkaan enää riemusta kiljumista.

Mä olen kanssa ihmetellyt joidenkin perheiden lapsia. Ymmärrän että lapsista lähtee ääntä mutta että pitää huutaa ja rääkyä kurkku suorana silloinkin kun ei ole mitään sanomista. Juostaan ympäriinsä, ei edes mitään leikki kyseessä, ja karjutaan. En vaan ymmärrä.

Vierailija
54/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naapureiden vuoksi tarvinnut muuttaa pois, mutta muutamaan kämppään on jäänyt muuttmatta muiden talon asukkaiden vuoksi. Kerran on jouduttu hankkimaan häätö yläkerran naapureille. Tosin ei ollut vaihtoehtoa, kun häiriö oli jatkuvaa. Mies oli hunsvontti narkkari/päihdeongelmainen ja nainen ilmeisesti vähän jälkeenjäänyt. Onneksi sossu sai parin eroamaan.... harvoja tilanteita, jossa ero on ainoa oikea ratkaisu. 

Vierailija
55/58 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- helena67

Jos eivät metelöi niin se ei sinulle kuulu mitä siellä tekevät. Toistaiseksi homoparius ei ole peruste häädölle.

Vierailija
56/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tätä samalla riemuitessani, että muuttoni jälkeen täällä alkaa täysvaltainen remontti. Toivottavasti lapsiperhe nautiskelee hyvistä soundeista.

Ap

Vierailija
57/58 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinasuva vanhempi nainen.

Päivittäin kävi vieraita ja kaikki huusivat ja tömistelivät, kun hullut.

Mattoja,tai huonekaluja tuskin ollenkaan, kun ääni kaikui rapussa asti.

Vierailija
58/58 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun elämäntapasi on tupakoitsijaan nähden varmasti parempi.?? Tuskinpa...

Kun et varmaankaan tunne edes häntä, päätät vain moittia ja haukkua. Koska hänellä nyt sattuu olemaan tuo pahe. Osoittaudut kyttärikyyläksi ja seuraat naapurisi toimia. Varmaankin stalkkaat ihan kaikkea ,mitä talossa tapahtuu muutenkin.  Tuo on sairasta. 

Jos se tupakointi niin kovin häiritsee, hankkikaa taloyhtiöön tupakointikielto ,myös parvekkeille, äläkä inise täällä. Ei tältä palstalta saa sitä kieltoa haettua.