Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi rakennusalan ahdinko ei kiinnosta ketään?

Vierailija
20.03.2024 |

Oletteko huomanneet? Muutama juttu isommista rakennusprojekteista, mutta muuten ihan hiljaista. 

Alan syöksykierre koskee kuitenkin tuhansia ja taas tuhansia suomalaisia, monet heistä myös perheellisiä. 

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa hyvin vähän rakennusalalla ihmisiä vaikka toitottavat asiasta kovasti. Noin 5,3% joka on vähemmän kuin työttömiä.

Jos et ole itse rakennuttamassa tai remontoimassa niin miksi kiinnostaisi vaikka kaikki menis konkkaan? Uusia tulee sitten kun niille on tarvetta.

Vierailija
122/126 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei rakenneta muuta kuin ihmispaskaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa rakentamisen taso on ihmiskunnan suurinta jätettä ja vielä saatanan kallista jätettä!!En ihmettele,että uudisasunnot eivät mene kaupaksi tällä hetkellä!!Rakennusala on aina ollut jäteala ja nykypäivänä pelkkää skeidaa!!!!!

Vierailija
124/126 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ketään kiinnostaa  miten näillä Suomenkansan kusettajaretkuilla menee!!Skeidan vääntö yhtiöiden paikka on kaatopaikalla!!Sinne vaan haisemaan!!!

Vierailija
125/126 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten ihan varma, että raksaäijiä ei minun, akateemisen naisen potentiaalinen ahdinko kiinnostaisi ollenkaan.

Jos olisit muuten kiva niin voisivat auttaa sinua vaikka missä.

Vierailija
126/126 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian monella ei ole varaa alunperinkään uuteen asuntoon joten katsovat että ei se heistä ole pois jos firmoja jotka he alitajuiseti luokittelevat saavutettamattomiksi luksustuottajiksi menevät kumoon. Ei suakaan varmaan juurikaan hetkuttaisi jos timantinvällittäjiä olisi yhtäkkiä hirveen vähän tai ravihevosia ei yhtäkkiä enää suomessa myytäisi.

Ravialakin ahtaalla mutta mites paljon tästä näkee suru-uutisia.