Havaintoja parisuhteesta bloggari on aika ilkeä
Ootteko huomanneet kuinka ilkeästi tuo bloggari vastaa kommentteihin, vai oonko mä jotenkin herkkänahkainen?
Esim tässä ketjussa on tosi tylyt vastaukset siihen nähden et jengi kommentoi ihan ystävällisesti. Meni vähän maku koko "rakkausbloggarista"
Kommentit (29)
Olisitko suhteessa henkilöön joka bloggaa parisuhteesi koko maailmalle.
Minä en olisi. Varmaan joku soija feministi mies kun puuhaa kattelee.
Hyi, tää naismainen ällötys, ihan oikeastiko joku lukee tän naurettavia tekstejä....
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tapahtuisi jos Anna-lehti päättäisi lopettaa blogit kokonaan sivuillaan? Nythän tää tyyppi on ainoa joka siellä kirjoittaa. Mikään muu laajalevikkinen lehti ei varmasti tuota ottaisi sivuilleen.
Eikä edes kirjoita itse. Aika iso osa on lukijoiden lähettämiä tarinoita omista suhteistaan. Ihan huomattavan iso osa.
Näyttää pettäminen ja lennosta vaihtelu olevan tuon tyypin käsitys hyvästä elämästä.
Näyttää bloggarille tulleen oikea vappukiukku kun mesoaa taas sivustollaan ja solvaa eri mieltä olevia.
Miksi Lotta ja pappa olisi huijausta?
Apua ,kurkkasin pitkästä aikaa tän heebon blogia.
Maalittaa asioista eri mieltä olevia seuraajia copypastettamalla heidän yksittäisiä sanomisiaan ja jopa profiileista asioita.
Yrittää näin saada muut seuraajat nousemaan yhtä vastaan. Tosi negatiivista ja surullista meininkiä. Tekstit täynnä negaa ja kannustaa ihmisiä eroamaan.
Mitä tolle ihmiselle on tapahtunut? Joskus muinoin oli mielenkiintoista seurattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se joka jätti uuden takia sen naisen joka oli ihan vasta synnyttänyt hänelle lapsen?
Sehän teki tämän tempun kaksi kertaa peräkkäin (eri naisille)! Kyllä todellakin loppui lukeminen siihen. Miten voi olla niin tyhmä, että lapsi alulle ja lähtee hetimmiten kun lapsi on maailmassa? Miten? Ja kahdesti!
Ja vielä sitten esiintyy parisuhdeasioiden eksperttinä. Hv.
Minkä ikäinen se ensimmäinen lapsi sitten oli eron aikaan? Taisi olla useamman vuoden,5?, jos lasten ikää laskee.
Mitähän tapahtuisi jos Anna-lehti päättäisi lopettaa blogit kokonaan sivuillaan? Nythän tää tyyppi on ainoa joka siellä kirjoittaa. Mikään muu laajalevikkinen lehti ei varmasti tuota ottaisi sivuilleen.