Suomi on jälleen maailman onnellisin maa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b0ebf453-006e-4709-816b-79087fd072c5
Suomi on maailman onnellisin maa Seitsemäs vuosi peräkkäin
Miltä tuntuu asua maailman onnellisimmassa maassa ja oletko sinä onnellinen?
Kommentit (72)
Hyvältä tuntuu. Leikkaukset puree ihmisiin ja se on hyvä asia.
Ihan täyttä sontaa. Maailman kallein maa ja köyhimmäksi verotettu kansa
Voiko olla enemmän väärässä?
Eipä ainakaan kovin onnelliselta kansa vaikuta.
Uskomatonta. Maailmassa on todella huonosti asiat, jos tämä on onnellisin maa.
90% on onnellisia ja 10% teeskentelee, että he edustaa 100%.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole tainnut pahemmin matkailla maailmalla turistirysien ulkopuolella. Maailmassa on asiat huonosti ja Suomi on onnellisin ja paras maa.
Aivan käsittämätöntä. Viisikko Marinin johdolla pisti suomen sellaiseen velka helvettiin että sieltä ei ihan pienillä leikkauksilla noustakaan, ja miksi, että Sanna sai öyhöttää jakamassa velka rahat ulkomailla. Ei ole perus kansalaisella kovinkaan onnellista ja pahenee vaan kunnes leikkaukset tehoaa, jos tehoaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämätöntä. Viisikko Marinin johdolla pisti suomen sellaiseen velka helvettiin että sieltä ei ihan pienillä leikkauksilla noustakaan, ja miksi, että Sanna sai öyhöttää jakamassa velka rahat ulkomailla. Ei ole perus kansalaisella kovinkaan onnellista ja pahenee vaan kunnes leikkaukset tehoaa, jos tehoaa.
Ei raha tuo onnea vaan ihan muut asiat.
Kun suomalaiselta kysytään, onko tämä onnellinen, saa vastauksena automaattisesti, että "olen erittäin onnellinen", jonka aikana vastaaja räpäyttää pari kertaa silmiänsä.
on kyllä aivan kukkua. naurettava tutkimus
Olin viisitoista vuotta sitten 5 viikkoa eräässä varmaan listan toisessa päässä olevassa maassa. Kun niisti nenäänsä, paperissa oli mustaa. Kun käveli kaduilla päivän jalat olivat ihan likaiset, varmaan sitä itseään. Ihan hirvittävää köyhyyttä, kamalia ihmiskohtaloita. Näin monta kuollutta ihmistä, yksi kellui joessa, kaksi kadulle kuollutta. Ihmisiä nukkui liikenteenjakajissa yönsä. Olen nainen niin ihan suoraa käsiksikäyntiä ja haukkumista. Toki näin myös paljon iloisuutta, kauneutta, ystävällisyytyäkin.
Suosittelisin ihan jokaiselle pidempää oleskelua jossain vastaavassa paikassa. Oikeasti Suomi on mahtava paikka elää, olen oppinut arvostamaan enkä enää valita olettomista asioista.
Minä ainakin olen erittäin onnellinen, on hyväpalkkainen työ jossa viihdyn, velaton ok-talo ja onnellinen, pitkö avioliitto. Elän hetkessä enkä murehdi tulevaa.
Muita voittajia pystille tällä vuosituhannella on mm. Venezuela, tuo onnellisten paratiisi.
Suomi on onnellisin maa koska meillä on lakko-oikeus mitä ei diktatuureissa ole
Mitkä ovat tämän palkinnon arviointikriteerit?
Muistelen että lähes pelkästään talouteen liittyviä?
Taas täällä ihme kitinää. Eikö voisi olla vaikka iloinen tästä tittelistä? Eikä vaan synkistellä!
Vierailija kirjoitti:
No niinhän sitä monessa maassa asiat on oikeasti päin prinkkalaa
Vierailija kirjoitti:
Klassinen juntti kommentti. Uutinen kuin uutinen, niin persu tulee ja tykittää MARINISTA jotain!!
Suomi on valtiona nuollut eniten näitä tahoja ketkä tämän palkinnon oikeasti antaa. Miettikää nyt itse. Minkälainen ihminen pääsee työelämässä pitkälle? Nuoleskelija. Sama pätee valtioihin. '
Toi on ihan feikkipalkinto.