Luen tarot-korteista
Sano luku 1-10.
Anna jokin tieto, jolla universumi tunnistaa sinut, esim. lempinimi, sielupaikkasi tjsp.
Esitä kysymys.
Katson, onko universumilla jotain varallesi.
Kommentit (329)
Seuraavaksi vuorossa 77/181.
Kivaa loppuiltaa!
Muistattehan, että olen vain ihminen, teen virheitä ja harjoittelen tätä juttua varmaan vielä seniorikodissakin. Mitään isoja elämänpäätöksiä ei saa perustaa Tarot-luennalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi. Miltäs näyttäisi minun palkka- ja tittelikehityssuunnitelmat ja irtoaako hakemani opiskelupaikka?
Unohtui: luku on 2 ja paikka on Helsinki
Itse asiassa hauskaa kyllä, nyt kun sain tunnistetiedot ja sekoitin kortit uudelleen (ja nostin kaksi per kysymys), sain ensimmäisestä parista melkein samanlaisen lopputuloksen, mutta ensimmäinen pari varoittaa jopa suorastaan petturista, joka ehkä koittaa vaikuttaa asioihin jonkun tekemäsi virheen kautta. Sinänsä suunnitelmassasi ei ole mitään vikaa, olet valmis siirtoon.
Toisesta parista ensimmäinen valmentaa sinua siihen, että joudut ehkä jatkamaan nykyisellä urallasi. Mutta toisaalta toinen kortti lupaa positiivista parantuvine taloustilanteineen, joten ehkä opiskelupaikan sijaan saatkin hyväpalkkaisen tittelin ja se toimii tässä tilanteessa oikein hyvin.
Kiitos näistä vastauksista! Kylläpä olikin jännät ja osuvat tulkinnat! Tässä välissä ehti jo selvitä että en saanut hakemaani opiskelupaikkaa ja viittauksesi nuoriin ihmisiin osui, vaikka en hakenut nuorisoalalle. Olen jo varttuneempi kansalainen ja olisin siten ollut muiden opiskelijoiden joukossa muita huomattavasti iäkkäämpi. Siitä varmaankin tulivat nuoret tulkintaan.
Sekin on totta, että uralla ja palkoissa eteneminen ei isossa firmassa onnistu pelkän oman pomon päätöksellä vaan päätökset on toimitusjohtajan takana. Sitä odottelen. Tämä tosin ei minua henkilökohtaisesti tunne, mutta eihän sitä tiedä jos tekee jotain tiedusteluita ja sattuu kysymään joltain sellaiselta, jota tietämättäni kalvaisi kateus.
Jännä huomautus siten tuo petturijuttu. En ole juurikaan virheitä tehnyt ja päinvastoin saamani palautteen mukaan olen henkilö johon voi aina luottaa että hommat hoituu enkä ikinä käyttäydy muita kohtaan huonosti. Yritän hakea opiskelupaikkaa ensi vuonna vielä uudestaan koska se olisi uran ja itsetunnonkin kannalta toiveiden täyttymys.
Kiitos sinulle kun jaksoit vastata, vieläpä kahteen kertaan. Jos kyselyiden määrä joskus rauhoittuu, niin olisi kiva tietää olisiko ensi vuonna parempi tuuri opiskelupaikassa.
Jäin välistä myös!
7,Kleo
Miltä tulevaisuuteni näyttää? Lisäksi, pääsenkö eroon peloistani?
Mä olen hukassa työpaikkani kanssa, mitä tehdä?
Luen Raamatusta mitä käy noituuden harjoittajille.
Vierailija kirjoitti:
Jäin välistä myös!
7,Kleo
Miltä tulevaisuuteni näyttää? Lisäksi, pääsenkö eroon peloistani?
Et ole jäänyt välistä Kleo, olet jonossa seitsemäntenä.
T. Myös jonossa oleva
Vierailija kirjoitti:
7.
Koira.
Työ ja ihmissuhteet? Saanko rakkautta ja löydänkö paikkani? Onko työhön liittyvä päätös oikea? Olen toisaalta osin erakkoluonteinen, mutta se ei välttämättä ole tarkoitukseni kuitenkaan.
Nostin kolme korttia, jotka yhdessä ovat "ihan ok"
Rakkaudesta täällä näkyy kaikkensa antavaa ehdotonta rakkautta. Kun (ei jos) sellainen on edessäsi, varo liikaa huumaantumista, nopeaa etenemistä ja suhteen määrittelyä. Tällaista rakkautta ei voi kontrolloida, eikä tarvitsisikaan, mutta täällä on pieni huomautus pitää vähän huolta myös omasta parhaasta. Iso rakkaus voi myös rikkoa isosti! Itse henkilö on eteenpäin katsova, älykäs, kunnianhimoinen ja suorapuheinen.
Työn suhteen ei täällä ainakaan ole mitään erityistä varoitusta, että olisit tehnyt väärän päätöksen. Pieni sivukaneetti tässä on, että teitköhän päätöksen kuitenkin vääristä syistä? Ei hätää, vaikka lopputulos ei tule ihan olemaan sitä mitä aluksi ajattelit. Nyt kuitenkin riittää että menet tässä hetkessä, etkä ainakaan rupea ylianalysoimaan, koska tämä kortti on sävyltään positiivinen.
Asioita tippuu eteesi, mutta se ei ole mitään, mitä et saisi ratkaistua loogisella päättelykyvyllä ja himppusella ihan puhdasta rohkeutta.
Vieläkö ehtii? Työkuviot ja töiden jatkot kiinnostelee.
9
Meri
Vierailija kirjoitti:
10
Kuu
Onko kiinnostus molemmin puolista?
Nostin yhden kortin yhdelle kysymykselle. En yhtään ihmettele, että pohdi asiaa, koska tämä korttikin on sitä mieltä, että se on hyvin piilossa, eikä kiusallakaan anna suoraa vastausta. Ota siis selvää. Sen kortti kertoo, että saat suoran ja rehellisen palautteen, joka tekee sinulle hyvää, ikään kuin murtaen jonkun padon.
Vierailija kirjoitti:
Numero 6 ja sielunpaikka Shanghai. Kysymys kuuluu, että milloin löytyy elämäni rakkaus - ihminen joka haluaa elää kanssani?
Nostin kolme korttia, joista ensimmäinen on tulkittavissa "ehkä" ja kaksi korttia "kyllä", eli kyllä se on tulossa, älä vaivu synkkyyteen. Toinen kortti antaa luvun kolme "tästä hetkestä". Valitettavasti näistä ei käy ilmi, onko se päiviä, viikkoja, kuukausia vai vuosia. Yhdessä näiden tulkinnoista tulee viesti, että sinä olet tarpeeksi vahva, itsenäinen ja realisti selviämään sen aikaa, että hän on valmis tulemaan luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
10, Susanne
Tuleeko taiteeseen liittyvä hankkeeni menestymään?
Nostin suoralle kysymykselle yhden kortin. Kysumyksesi polkuja on niin monta, että kortti ei tiedä mihin vastaa. Mikä on menestystä sinulle? Onko se rahaa? Nimesi jossain historian kirjassa? Kuuluisuutta? Taiteesi jossain tuhansien nähtävänä?
Tästä tulee vaikutelma, että olet miettinyt keskeyttämistä jo useamman kerran. Koska sinä itse olet ainoa, joka voi päättää jatkosta omasta puolestasi, kortti on epävarma. Sen tästä voinee tulkita, että projektisi, jos se valmistuu, ei tarjoa sinulle ainakaan kaikkia noita menestyksen mittareita. Koetko itsesi menestyneeksi, jos projektisi näkee tuhannet ihmiset, mutta et saa euroakaan?
Vierailija kirjoitti:
2. Unski.
Oliko kaverini kesällä vilpitön kun puhui tulevaisuuden suunnitelmistaan? Jos puhui niin miksei sitten lopulta tehnytkään niin kuin sanoi aikovansa tehdä, vaan ihan päinvastoin?
Nostin yhden kortin, jonka mukaan kaverisi oli vilpitön. Syy sille, miksi toteutus ontui oli näköjään paljon monisyisempi kuin puhdas toive, että löytyisi paukkuja toteuttaa puheet. Suunnitelma oli kenties riippuvainen jostain ihmisestä, joka ei hoitanutkaan omaa osuuttaan diilistä? Täällä näkyy ristiriitoja, onnettomuuden tunnetta ja epätasapainoa, jopa konfliktia. Tästä kortista tulee mielikuva, että hänen suunnitelmansa eivät olleet hänen omiaan, vaan sitä, mitä kuvitteli häneltä toivottavan. Sellainen suunnitelma on helppo tehdä vilpittömin aikein, mutta luopuminen on äärimmäisen helppoa.
Vierailija kirjoitti:
9.
Laura
Milloin minua ja perhettäni koskevat vastoinkäymiset loppuvat?
Kiitos
Nostin kaksi korttia.
En tiedä missä päin asut ja miten pitkällä kevät on, mutta jos paikkakunnallasi lumet ovat sulaneet pois, tämän vuoden kevät on jo alkanut, joten silloin voit joutua taistelemaan seuraavaan kevääseen.
Perheesi kortti kuitenkin lupailee, että tilanne alkaa helpottua tässä toukokuussa. Se ei ole mikään kertarysäys, vaan pikkuhiljaa. Solmu kerrallaan.
Tulkitsen nämä kortit niin, että helpotusta on tulossa, vähän joka elämän aspektilla, mutta pikaratkaisuja ei ole, eikä elämä voikaan olla täysin ilman vastoinkäymisiä. Mutta nämä molemmat kortit sanovat tällaisia sanoja kuin kantokyky, sinnikkyys, kestävyys ja suojelukyky. Uskon, että sinulla niitä on.
Ystävänä haluan sanoa, että jos tuntuu ettet jaksa kantaa kaikkia huolia ja pelkäät seuraavaa kohtalon iskua, nyt olisi hyvä hakea apua ja vertaistukea. Jos olet jo tehnyt niin, hyvä, teet itsellesi palveluksen ja resilienssisi on tämän jälkeen ihan uusissa sfääreissä.
9.
Kallio
Löytääkö ystäväni itselleen sopivan ammatin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7.
Koira.
Työ ja ihmissuhteet? Saanko rakkautta ja löydänkö paikkani? Onko työhön liittyvä päätös oikea? Olen toisaalta osin erakkoluonteinen, mutta se ei välttämättä ole tarkoitukseni kuitenkaan.
Nostin kolme korttia, jotka yhdessä ovat "ihan ok"
Rakkaudesta täällä näkyy kaikkensa antavaa ehdotonta rakkautta. Kun (ei jos) sellainen on edessäsi, varo liikaa huumaantumista, nopeaa etenemistä ja suhteen määrittelyä. Tällaista rakkautta ei voi kontrolloida, eikä tarvitsisikaan, mutta täällä on pieni huomautus pitää vähän huolta myös omasta parhaasta. Iso rakkaus voi myös rikkoa isosti! Itse henkilö on eteenpäin katsova, älykäs, kunnianhimoinen ja suorapuheinen.
Työn suhteen ei täällä ainakaan ole mitään erityistä varoitusta, että olisit tehnyt väärän päätöksen. Pieni sivukaneetti tässä on, että teitköhän päätök
Ohis, mutta olisinpa saanut tuollaisen varoituksen ennen tätä suhdettani. No, hengissä ollaan ja yhdessäkin vielä mutta HUHHUH. Terv. Ruutu, jonka mies on vankilassa
Kiitos kärsivällisyydestä!
Seuraavana nro 97.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Unski.
Oliko kaverini kesällä vilpitön kun puhui tulevaisuuden suunnitelmistaan? Jos puhui niin miksei sitten lopulta tehnytkään niin kuin sanoi aikovansa tehdä, vaan ihan päinvastoin?
Nostin yhden kortin, jonka mukaan kaverisi oli vilpitön. Syy sille, miksi toteutus ontui oli näköjään paljon monisyisempi kuin puhdas toive, että löytyisi paukkuja toteuttaa puheet. Suunnitelma oli kenties riippuvainen jostain ihmisestä, joka ei hoitanutkaan omaa osuuttaan diilistä? Täällä näkyy ristiriitoja, onnettomuuden tunnetta ja epätasapainoa, jopa konfliktia. Tästä kortista tulee mielikuva, että hänen suunnitelmansa eivät olleet hänen omiaan, vaan sitä, mitä kuvitteli häneltä toivottavan. Sellainen suunnitelma on helppo tehdä vilpittömin aikein, mutta luopuminen on äärimmäisen helppoa.
Voi hyvä luoja. Tuo kyllä sopii tilanteeseen. Kaverini teki valitettavasti jotain peruuttamatonta.
Sanon numeron 7 ja paikka mikä tuli ekana mieleen on eräs järven ranta Hämeessä.
Haluaisin tietää miten urani etenee, ja millaisissa tilanteissa näet minulle tilaisuuksia onnistua.
6
hevonen
Tulenko löytämään rakkauden ja mistä Sen Oikean tunnistaa?
Suoraan kysymyksen nostin yhden kortin.
Onnen voi löytää monesta asiasta, mutta valitettavasti se tavallisin onnen kohde, eli rakkaus, työ ja perhe on nyt kaikki vähän latteaa. Ehkä unelmat eivät kohtaa todellisuutta tai odotukset huitelivat tähdissä. N taitaa olla käännekohdassa, jossa pitää tehdä päätös yrittääkö parantaa nykyistä tilannetta vai lähteä uutta kohti. Hän voi löytää kyllä molemmista suunnista ja ratkaisu löytyy ihan intuitiolla.
Jos kaikki näyttää nyt vähän lonkeronharmaalta, mutta kyllä se sateenkaari löytyy. Aikajänteessä ehkä lokakuun paikkeilla.