Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luen tarot-korteista

Vierailija
19.03.2024 |

Sano luku 1-10.

Anna jokin tieto, jolla universumi tunnistaa sinut, esim. lempinimi, sielupaikkasi tjsp.

Esitä kysymys.

Katson, onko universumilla jotain  varallesi.

Kommentit (329)

Vierailija
201/329 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9.

Laura

Milloin minua ja perhettäni koskevat vastoinkäymiset loppuvat?

Kiitos 

Nostin kaksi korttia.

En tiedä missä päin asut ja miten pitkällä kevät on, mutta jos paikkakunnallasi lumet ovat sulaneet pois, tämän vuoden kevät on jo alkanut, joten silloin voit joutua taistelemaan seuraavaan kevääseen.

Perheesi kortti kuitenkin lupailee, että tilanne alkaa helpottua tässä toukokuussa. Se ei ole mikään kertarysäys, vaan pikkuhiljaa. Solmu kerrallaan.

Tulkitsen nämä kortit niin, että helpotusta on tulossa, vähän joka elämän aspektilla, mutta pikaratkaisuja ei ole, eikä elämä voikaan olla täysin ilman vastoinkäymisiä. Mutta nämä molemmat kortit sanovat tällaisia sanoja kuin kantokyky, sinnikkyys, kestävyys ja suojelukyky. Uskon, että sinulla niitä on.

Ystävänä haluan sanoa, että jos tuntuu ettet

Kiitos paljon luennastasi!

Asun perheeni kanssa Pohjois-Pohjanmaalla ja lunta on vielä. Ensimmäisen västäräkin näin kuitenkin 12.4. ja minusta se on vahva kevään merkki. Toivottavasti perhekortti enteilee kuten luit.

Olemme yrittäneet mieheni kanssa tulla raskaaksi jo viime vuoden syksystä, onnistumatta. Tässäkin ollut vastoinkäymisiä. Tekisi mieleni kysyä siis seuraavaa:

9. Laura

Tulenko raskaaksi tänä vuonna? Ja onnistuuko raskaus loppuun asti? Ja myös synnytys?

Edellinen ja ensimmäinen raskauteni oli hurja. Saimme lapsen pikkukeskosena, vain 550g painoisena. Hän täytti juuri 3v ja on maailman ihanin meille . Vastoinkäymisiä oli tässä raskaudessa ihan liikaakin, vaikka toivottu raskaus olikin.

Tiedän, että moni on jonossa odottamassa omaa vuoroaan kuumeisesti, minäkin pystyn siihen. Vaikka vastauksen saamiseen menisi muutama viikko.

Ihanaa kevään jatkoa kaikille! 🌷🐦

Vierailija
202/329 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Diana

Miten pystyisin eroamaan kauniisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/329 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10

Kuu

Onko kiinnostus molemmin puolista?

Nostin yhden kortin yhdelle kysymykselle. En yhtään ihmettele, että pohdi asiaa, koska tämä korttikin on sitä mieltä, että se on hyvin piilossa, eikä kiusallakaan anna suoraa vastausta. Ota siis selvää. Sen kortti kertoo, että saat suoran ja rehellisen palautteen, joka tekee sinulle hyvää, ikään kuin murtaen jonkun padon.

Kiitos! Ehdinkin tässä odotellessa lähestyä häntä asiassa. Kiinnostusta on ollut ja on ilmeisesti edelleen, vaikka muutamia mutkia on tässä asioita hidastamassa. Katsotaan kuinka käy :)

Vierailija
204/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7

Tuuli

Mitä minulle tapahtuu lähitulevaisuudessa?

Nostin kolme korttia.

Ensiksi täällä näkyy konflikti, joka on jo laitettu alulle ja vaikuttaisi, että se liittyy tiiviiseen piiriin. Joudut joustamaan vähän yhteiseksi hyväksi, mutta ilman sinua se ei tule korjaantumaam. Jos olet primus motor hommassa, myös kunnia sataa laariisi.

Muutenkin vähän alavireinen tunnelma näissä korteissa. Ei ihmekään, kun kelitkin ovat tällaiset. Mutta täällä ei juuri nyt näy mitään merkittäviä tapahtumia, vaan pientä hankausta, joten nyt olisi ehkä hyvä hetki pitää matalaa profiilia ja koittaa vältellä mitään isompia liikkeitä ja draaman ruokkimista seuraavien muutaman viikon ajan.

Toinen vaihtoehto on "ottaa ritolat" ja lähteä kokonaan uusiin kuvioihin. Ehkä tarvitset uusia ystäviä, uuden harrastuksen, uusia ideoita? Tämä ei siis ole kehotus katkaista välejä keneenkään, vaan enemmänkin laajentaa piirejä ja saada uutta ajateltavaa.

Kyllä täältä myönteistäkin on. Jos olet viime aikoina pistänyt vähän pökköä pesään jossain tavoitteessasi, lopputulos näyttää varsin aurinkoiselta.

Vierailija
205/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko vielä rakastumaan?

koillisväylä

Vierailija
206/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulenko vielä rakastumaan?

koillisväylä

Jäi luku pois: 7

Vierailija
207/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lituska

Herra C. Mitä kortit kertovat hänestä? 

Vierailija
208/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Omenankukka.

Miltä kevääni näyttää? Löytyykö tähän tilanteeseen jotain selkeyttä?

Kiitos!

Vierailija
209/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lituska

Herra C. Mitä kortit kertovat hänestä? 

Ja luku 5.

Vierailija
210/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8/puutarha

Miltä parisuhdetilanteeni näyttää kevään/kesän aikana? Löydänkö itselleni sopivan kumppanin?

Vierailija
211/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Praha

Milloin talomme menee kaupaksi?

Vierailija
212/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7

Kleo

Millainen tulevaisuus minua odottaa? 

Nostin kolme korttia.

Ihan aluksi näen, että jokin vanha asia on edelleen taakkanasi ja saatat olla valmis päästämään irti. Se on kuitenkin menneessä, eikä sitä voi muuttaa, vaikka päälläsi seisoisit. Nyt pitää katsoa tulevaisuuteen, koska kaikenlaisia seikkailuja on edessä.

Jos olet suunnitellut tavarasta luopumista niin älä heittäydy turhan minimalistiksi. Tarvitset jotain tärkeää tavaraa. Muuten on ihan ok tyhjentää varastoja.

Ihan lähitulevaisuudessa... Rahan suhteen pitää olla nyt tosi pihi. Tarvitset rahaa kesällä johonkin. Joudut kantamaan paljon vastuuta. Olen pahoillani siitä, koska näistä tulee mieleen, että sitä voisi olla vähemmänkin kontollasi. Muista kuitenkin, että kaikkea ei tarvitse tehdä itse. Apua pitää pyytää ja sanoittaa se rehellisesti, myös työasioissa ja rakkaudessa.

Näistä kaikista tulee mieleen, että oletkohan unohtanut itsesi? Oletko ottanut ihan 100% minä-aikaa viime aikoina? Pitäisi. Pitäisi myös tehdä siitä tapa. Minä-päivä kerran kuussa on ok! Se ei tee sinusta millään tapaa huonompaa ja se auttaa sinua purkamaan tunteita, ajatuksia ja tapahtumia.

Täällä ei ole näkyvissä mitään ihan kamalaa, enemmänkin ihan tavallista elämää tavallisine murheineen ja iloineen.

Vierailija
213/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mutta luin jo kiinalaisesta onnenkeksistä että "TAPAAT ISOKULLISEN MURJAANIN JA PIAN SINULLA ON PERSE KIPEÄ"

Vierailija
214/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Meren aallot

Mistä löytyy onni elämälleni?

Vierailija
215/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä teen tulevaisuudessa ja kestääkö vielä kauankin saada työtä? Kiitos.

Ilman kiinnekohtia hieman haasteellista, joten tähän kannattaa suhtautua varauksella, koska itse päätin millaisiin pinoihin jaoin kortit.

Jotain luovaa, missä teet asioista kokonaisuuksia omin käsin ja hieman luovalla otteella. Ruokaa, kokoamista, rakentamista. Tämä voi tapahtua myös tietokoneella: Koodausta, mallintamista, ehkä jotain nocode-juttuja. Ota vastaan kurssiehdotuksia jonkun uuden oppimiseksi, vaikka aluksi pelkkä ajatus saisi miettimään, että maailmankirjat ovat sekaisin ja "minä en ainakaan". Tulet yllättymään positiivisesti, koska et ole mikään tollo.

Joudut hakemaan vielä montaa paikkaa ja koulutusta, ennen kuin polkusi alkaa selvitä -  ja aikajänne on 1. hakemuksesta seuraava tammi-helmikuu.

Vierailija
216/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna jatkuu. 102 vuorossa.

Vierailija
217/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja.

Vierailija
218/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerokolme:

Tuleva leikkaus? Onko ihan pakko?

Palaako exä kertomaan totuuden itsestään ja sopimaan. Mitä hän on minulta salannut? Mikä se asia oli?

Vierailija
219/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Kesä

Millainen lähitulevaisuus minulla on? 

Vierailija
220/329 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Epäileväinen

Oliko hän/onko hän vähän ihastunut toiseen? Entä tämä toinen, mitään tunteita minun rakastettuuni?

Kannattaako muuttaa lähikuukausina, vaihtuuko asunto myöhemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä